Bangkok Spa

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ramrod
heeft ervaring
heeft ervaring

Bangkok Spa

#1 Bericht door ramrod » vrijdag 31 juli 2009, 19:25

Hoi na mn vlucht wil ik lekker bij komen in een soort Spa achtige omgeving ,beetje luieren ,masseren enz .

Iemand ervaring moet een prettige Spa , wel een beetje redelijke prijzen ,hoeft dus niet super de luxe te zijn .

WIllem

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Bangkok Spa

#2 Bericht door pong » zaterdag 01 augustus 2009, 12:44

BKK is zo'n grote stad-en als je er ooit geweest bent weet je van de rot-thit=traffic jam, dat je tenminste moet vertellen waar je ongeveer denkt te verblijven-2 uur de stad door voor en treatment van 1 uur lijkt me niet je van het.
begin gewoon met die in je hotel-de prijs zal evenredig zijn aan de HTLtarieven. Naast vrijwel elk HTL-en zeker in de toeristenbuurten-zijn er ongetwijfeld diverse andere-net wat goedkoper.
Ze kunnen behoorlijk verschillen in wat ze aanbieden-welke methode, al doen ze alemaal massage. Ook kan dat nogal verschillen voor heren en dames

ramrod
heeft ervaring
heeft ervaring

#3 Bericht door ramrod » zaterdag 01 augustus 2009, 13:37

Ik zit waarschijlijk in de in de buurt van Sukhomvit , dus als iemand daar iets weet uit ervaring , alleen de echte luxe hotels hebben toch een wat meer spa achtige ruimte , ik moet mn hotel nog bespreken dus ben flexibel qua locatie .

Willem

Ben
Expat
Expat

#4 Bericht door Ben » zaterdag 01 augustus 2009, 17:23

ramrod schreef:Ik zit waarschijlijk in de in de buurt van Sukhomvit , dus als iemand daar iets weet uit ervaring , alleen de echte luxe hotels hebben toch een wat meer spa achtige ruimte , ik moet mn hotel nog bespreken dus ben flexibel qua locatie .

Willem
Het begrip spa en massage verschilt nogal zoek maar ff op google sta je versteld wat je
tegenkomt vaak een happy ending :D :D :D

ramrod
heeft ervaring
heeft ervaring

#5 Bericht door ramrod » zaterdag 01 augustus 2009, 19:01

Ja ik begrijp dat ik kan googelen ,heb ik ook gedaan maar omdat er nogal erg veel keuze is ...... vraag ik hier om mensen die ervaring hebben en er misschien 1 kunnen aanbevelen.

joepattaya
Expat
Expat

#6 Bericht door joepattaya » zondag 02 augustus 2009, 04:33

ramrod schreef:Ja ik begrijp dat ik kan googelen ,heb ik ook gedaan maar omdat er nogal erg veel keuze is ...... vraag ik hier om mensen die ervaring hebben en er misschien 1 kunnen aanbevelen.
Vraag nou gewoon even in je hotel. Zij weten de beste plaatsen op loopafstand. Sukhumvit is een weg die Bangkok van Zuid-Oost naar Midden-Noord doorkruist en daar alleen al vind je honderden spa's en massage-salons.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#7 Bericht door Manuel » zondag 02 augustus 2009, 18:11

Zoals eerder gezegd, er zijn zeer vele mogelijkheden voor spa behandelingen aan Sukhumvit Road. Maar ook begrijp ik dat je liever een aanbeveling hebt en een beetje zekerheid om gelijk bij aankomst iets 'goeds' te vinden.

Ik zal dan ook een paar aanbevelingen doen:

Suk Spa - Sukhumvit Soi 11 - http://www.sukspa.com/home.htm

Chivit Chiva Spa - Sukhumvit Soi 19 - http://www.chivitchivaspa.com/home.html

Divana Spa - Sukhumvit Soi 25 - http://www.divana-dvn.com/ (duur!)

Veel spa plezier!

ramrod
heeft ervaring
heeft ervaring

#8 Bericht door ramrod » zondag 02 augustus 2009, 18:38

Ah bedankt hier heb ik wat aan , jij hebt toch ook een Spa in Bangkok , ben er een paar jaar geleden nog geweest .

Willem

Ben
Expat
Expat

#9 Bericht door Ben » zondag 02 augustus 2009, 18:43

ramrod schreef:Ah bedankt hier heb ik wat aan , jij hebt toch ook een Spa in Bangkok , ben er een paar jaar geleden nog geweest .

Willem

Had Idd een paar jaar geleden

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#10 Bericht door Manuel » maandag 03 augustus 2009, 04:26

ramrod schreef:Ah bedankt hier heb ik wat aan , jij hebt toch ook een Spa in Bangkok , ben er een paar jaar geleden nog geweest .

Willem
Correct, maar onze spa is nu alweer een aantal jaren gesloten. Nu zijn wij gevestigd op Phuket. Geen spa meer maar een bar (weer eens wat anders..) en volgende maand een hotel. Spa misschien nog eens in de toekomst!

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”