hallo wie weet er wat over binnenlandse vluchten in thailand,
klopt het dat je in thailand een airpass voor euro 149 kunt kopen voor drie vluchten?????????
en waar kun je deze kopen?
mvrg sidney.
binnenlandse vluchten
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Pieter
- Volwaardig lid
Re: binnenlandse vluchten
net even gegoogled voor U en op de site:sidney schreef:hallo wie weet er wat over binnenlandse vluchten in thailand,
klopt het dat je in thailand een airpass voor euro 149 kunt kopen voor drie vluchten?????????
en waar kun je deze kopen?
mvrg sidney.
http://www.airtimetable.com/airpass_asia.htm staat b.v te lezen dat
Thai airlines airpass kost 169 dollar dat is 122 euro wel moet deze buiten thailand worden aangeschaft elke coupon meer kost 59 dollar \\
Pieter

-
- Volwaardig lid
Goh, ik wist niet dat dit bestond... klinkt erg goed. Toch vraag ik me af of het echt zo veel voordeliger is dan losse tickets kopen... Van BKK nr Chiang Rai en van BKK nr Samui betaalde ik rond 4200-4500 baht (rond 100 Euro) voor een retourticket.
Sidney, hoe wil jij de airpass gebruiken?
En heeft het een houdbaarheidsdatum?
Sidney, hoe wil jij de airpass gebruiken?
En heeft het een houdbaarheidsdatum?
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008
K.S. 2008
-
- Volwaardig lid
boeken? gewoon ff Thai air bellen-was in Ams, nog steeds 020, maar nu i het STAR-alliance verzamelgebouw vlakbij Schiphol. of iedere reisagent-met hun eigen opslag erbovenop.
is niet echt goedkoop-kijk eens op AirAsia, ik men dat die 149/159 zonder taxes is. Thai vliegt NIET naar Samui-dat doet enkel BKk-air. Bkk-air heeft ook een eigen airpass-is meer interessant als je met hun naar vbv SiemReap=Angkor of LuangPrabang=laos vliegt.
is niet echt goedkoop-kijk eens op AirAsia, ik men dat die 149/159 zonder taxes is. Thai vliegt NIET naar Samui-dat doet enkel BKk-air. Bkk-air heeft ook een eigen airpass-is meer interessant als je met hun naar vbv SiemReap=Angkor of LuangPrabang=laos vliegt.
-
- Volwaardig lid
Thaiair vliegt sinds vorig jaar wel op Koh Samui, slechts 2 vluchten op een dag en dezelfde prijs als BKKair.Thai vliegt NIET naar Samui-dat doet enkel BKk-air
Okie
-
- Volwaardig lid
Hoe werkt zo'n airpass precies?
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
K.S. 2008
K.S. 2008