Wij willen in het najaar naar Thailand! De allereerste keer en zeker voor mij een hele ervaring! Echt een droom zeg maar,
We hebben onze zinnen gezet op Koh-Chang (is het eigenlijk met streepje en h of zonder?, overal staat t weer anders;))
Nu was mijn vraag, hoe kom je er vanaf Bangkok? Ik weet dat er een lijndienst met het vliegtuig gaat, ongeveer €78,- pp. Er gaan mini busjes ongeveer €92,- pp. Maar ik lees soms ook dingen en dan kost t maar een paar honderd Baht! Ik vind de verhouding tussen die 2 bedragen (vliegtuig/mini bus) een beetje raar. Vliegen een uur en een busje 5 uur en je betaald nog meer ook!
Ik zou dus wel graag info willen over vervoer wat een paar honderd Baht kost. Had begrepen dat er via de overheid een ov bedrijf is? Of prive vervoer? Kortom ik ben even de draad kwijt. Jammer genoeg zijn ook veel sites in het engels. Mijn engels is op zich prima, maar niet voor ellenlange "ingewikkelde" teksten.
Wie kan mij helpen? Of heeft er tips zodat ik het alsnog zelf kan uitvogelen?
Alvast bedankt!
p.s ik had nog ergens op het forum gelezen dat het ook per boot kan. Uhhh liever niet, nogal slechte ervaringen mee. Dat halfuurtje met de Ferry vanaf Trat is mij net lang zat