Moderator: Loempia
Mijn laatste open ticket was er een in het jaar 1981 Amsterdam-Bangok-Jakarta v.v.menan schreef:Heeft iemand ervaring met open vliegticket naar TL? Dus terug naar NL vliegen wanneer je dat zelf wilt? zonder daarvoor de Thaise wet te overtreden?![]()
Er hangt een flink prijskaartje aan de vrijheid van terugvlucht , open tickets zijn de duurste in ticketland.menan schreef:Bedankt Norman, mij vraag is denk ik niet helemaal duidelijk gesteld. Ik ben een paar keer naar TL geweest en wil er nu langere tijd heen gaan. Maar ik wil om diverse redenen de terugreis niet vastleggen. Ik denk dan een reis te boeken van 3 maanden, maar de mogelijkheid te hebben eerder of later terug te vliegen. Ik vloog to nu toe met China Airlines.
Heb ik diverse keren mee gevlogen en aanstaande 21-6 / 9-7 weer. Prima club. Enkeltjes makkelijk online te organiseren net als bij diverse andere maatschappijen maar zijn er hickups in combinatie met visumsEdje schreef:Bij http://www.airberlin.com zeer voordelig te krijgen zowel voor heen als terugvluchten.
Alles te regelen via internet.