Als vrouw alleen naar Chiang Mai?

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
jewelrominy
komt net kijken
komt net kijken

Als vrouw alleen naar Chiang Mai?

#1 Bericht door jewelrominy » dinsdag 19 mei 2009, 14:40

Hallo,ik wil graag in juni of september als vrouw alleen reizen naar Chiang Mai en wil vragen of dat goed te doen is.Sommigen zullen het een rare vraag vinden maar ik ben nog nooit eerder in Thailand geweest,en het ene land is als vrouw alleen nou eenmaal beter te bezoeken dan het andere.En hebben jullie ervaring met het vliegen met airberlin/Ltu vanaf Dusseldorf en hoe het beste te vliegen van Bangkok naar Chaing Mai?Alle tips en suggesties zijn meer dan welkom,alvast hartelijk bedankt!Grtjes Bri.

printen44
Expat
Expat

Re: Als vrouw alleen naar Chiang Mai?

#2 Bericht door printen44 » dinsdag 19 mei 2009, 16:12

Chiang Mai is naar mijn mening prima te bezoeken als vrouw alleen. Ik weet niet wat je interesses zijn, maar er is veel te doen in en rondom Chaing Mai. Chiang Mai heeft niet de reputatie als Pattaya, Bangkok of Phuket. wat "uitgaansleven" betreft. Chiang Mai wordt ook wel "De Roos van het Noorden" genoemd. Je kunt er alleen of met een groep daar prima vermaken.

Vanaf Bangkok vliegen er per dag redelijk wat vluchten naar Chiang Mai. Thai Aiways, Nok Airways, Air Asia, One-Two_Go en Bangkok Airways vliegen op Chaing Mai. Het is een uurtje vliegen van Bangkok.

Ga je op je eentje of met een reisgezelschap? Dat maakt nogal wat verschil. Ga je in je eentje, stuur mij dan een pb, dan kan ik je wat informatie geven over Chiang Mai. Ik woon zelf niet in Chiang Mai, wel in het Noorden, maar kom daar regelmatig en ken daar redelijk wat mensen

Ben
Expat
Expat

#3 Bericht door Ben » dinsdag 19 mei 2009, 17:12

jewelrominy schreef:Hallo,ik wil graag in juni of september als vrouw alleen reizen naar Chiang Mai en wil vragen of dat goed te doen is.Sommigen zullen het een rare vraag vinden maar ik ben nog nooit eerder in Thailand geweest,en het ene land is als vrouw alleen nou eenmaal beter te bezoeken dan het andere.En hebben jullie ervaring met het vliegen met airberlin/Ltu vanaf Dusseldorf en hoe het beste te vliegen van Bangkok naar Chaing Mai?Alle tips en suggesties zijn meer dan welkom,alvast hartelijk bedankt!Grtjes Bri.
Air Berlin /LTU Betrouwbare degelijke duitse maatschapij gewoon goed .
Chiang mai is heel goed te doen voor een vr alleen.
Neem dan ook maar een kijkje in http://www.leenamassage.com de eigenaren zijn vrijwel elke dag aanwezig het zijn Nederlanders en zullen je mits je zelf aardig bent graag op vriendelijke wijze wat meer info over CM en omgeving geven .

Fijne vac gewoon doen .

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 19 mei 2009, 17:44

jewelrominy schreef:Hallo,ik wil graag in juni of september als vrouw alleen reizen naar Chiang Mai en wil vragen of dat goed te doen is.Sommigen zullen het een rare vraag vinden maar ik ben nog nooit eerder in Thailand geweest,en het ene land is als vrouw alleen nou eenmaal beter te bezoeken dan het andere.En hebben jullie ervaring met het vliegen met airberlin/Ltu vanaf Dusseldorf en hoe het beste te vliegen van Bangkok naar Chaing Mai?Alle tips en suggesties zijn meer dan welkom,alvast hartelijk bedankt!Grtjes Bri.

Ik heb met mijn gezin reeds diverse malen gebruik gemaakt van LTU/Air Berlin.
Het is een goede maatschappij die op Bangkok vliegt met redelijk nieuwe toestellen.
Service aan boord is prima, het eten is goed en de beenruimte niet al te ruim maar voldoende.
Ze vliegen zowel rechtstreeks naar Bangkok als met een tussenstop dus let daar op als je eventueel gaat boeken.
Boek je heel vroeg en direkt via hun website dan heb je een goede prijs, over het algemeen sscherper dan via een reisbureau. Boek je veel dichter naar je geplande reisdatum toe dan is het waarschijnlijk omgekeerd.

Voor alle info zie: http://www.airberlin.com/prepage.php?LTURedirect
Live your dream, don't dream your life.

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Jim » dinsdag 19 mei 2009, 18:52

en maak geen ruzie met undercover agenten.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Karoline
heeft ervaring
heeft ervaring

#6 Bericht door Karoline » woensdag 27 mei 2009, 08:39

Als vrouw alleen naar en door Thailand reizen kan absoluut!
Ik heb dat zelf een aantal malen gedaan en heb alleen maar fijne ervaringen. Overal aanspraak, zowel van mannen vrouwen en kinderen.
Ik kan het je zeker aanbevelen.

Veel succes maar bovenal veel plezier.

Karoline

Cis333
komt net kijken
komt net kijken

#7 Bericht door Cis333 » woensdag 27 mei 2009, 08:47

Als vrouw alleen naar CM kan zeer zeker!
Heb het tijdens mijn reis in maart zeer vaak gezien en van die dames ook alleen maar goede verhalen gehoord!
Thailand is zowiezo ook een land waar je als alleenreizende BPer ontzettend goed kan vertoeven.
Contact maken met andere reizigers is zo easy!
En in CM is ook ontzettend veel te doen. Een heel mooi plaatsje met hele vriendelijke thaise inwoners.
Weet je al wat je daar wilt gaan doen? Anders kan ik je wel een aantal dingen vertellen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”