Op 30 april jl met AirBerlin (zeer goede ervaring trouwens) vanuit Dusseldorf naar Bangkok.
Met een taxi naar Chonburi en 'mijn' auto opgepikt, daarna door naar Pattaya.
De eerste nacht bij een kennis doorgebracht en de dag erop een woning gezocht.
Deze gevonden in een zijstraat van Soi Korpai; een nieuw condominium complex onder Thai-Chinees management. Niet het goedkoopste in de regio, maar alles nieuw en goed gemeubileerd. Alleen een wasmachine ontbrak en die staat er nu ook. (Reclame: Maple House - Soi Korpai]
De eerste week vooral freewheelen en orde op zaken brengen. Mijn nooit verstuurde persoonlijke spullen opgehaald en daarmee mijn leefomgeving ver-persoonlijkt.
Bij AIS mijn opgeschortte telefoonnummer weer tot leven gewekt (THB 100) en tevens mijn Solomonnetje weer leven ingeblazen.
Vanaf afgelopen weer aan de slag bij mijn oude baas in Chonburi. Mijn enige eis was: maximaal 4 dagen per week en dat was akkoord. Doe nog wat nevenactiviteiten, consultancy, en volgens sommigen onder ons nog wat andere duistere zaken

1 klein nadeeltje in het condootje: geen BVN op de eigen sateliet-schotel-installatie, maar na slechts 1 keer vragen, staat er sinds vandaag BVN op.......geweldig. Verder is het hier lekker rustig, ondanks dat de zeer drukke Soi Korpai op 50 meter ligt.