HoiHoi,
Ik ga met een vriendin van half juni tot half juli naar Thailand...
Nu ben ik druk aan het plannen maar ik loop een beetje vast...daarom GRAAG jullie HULP !!
We willen de volgende eilanden bezoeken:
Ko Tao, Koh Phangan, Koh Samui
Nu heb ik op de kaart gezien dat je er via de volgende plaatsen heen kan varen:
via Chumpon of Surat Thani
Kortom via welke kant raden jullie aan ?!?! Is het de moeite om helemaal naar beneden af te zakken en dan omhoog terug te reizen of niet ??
Of is er nog een mogelijkheid om er te komen en via waar ??
Is de reis naar 1 van de plaatsen de moeite waard want, ik heb wel gelezen dat ze allebei niet heel spectaculair zijn...Kunnen natuurlijk ook een binnenlandse vlucht pakken ?!?!
via Chumpon of Surat Thani ?!?!
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
via Chumpon of Surat Thani ?!?!
Laatst gewijzigd door Buup op vrijdag 08 mei 2009, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
hAsAlApAsTa
ben wie je wil zijn
ben wie je wil zijn
- Ben
- Expat
Re: Neewbee
Als je met een maand verblijf al vast komt te zitten neem ik aan de het programma druk isBuup schreef:HoiHoi,
Ik ga met een vriendin van half juni tot half juli naar Thailand...
Nu ben ik druk aan het plannen maar ik loop een beetje vast...daarom GRAAG jullie HULP !!
We willen de volgende eilanden bezoeken:
Ko Tao, Koh Phangan, Koh Samui
Nu heb ik op de kaart gezien dat je er via de volgende plaatsen heen kan varen:
via Chumpon of Surat Thani
Kortom via welke kant raden jullie aan ?!?! Is het de moeite om helemaal naar beneden af te zakken en dan omhoog terug te reizen of niet ??
Of is er nog een mogelijkheid om er te komen en via waar ??
Is de reis naar 1 van de plaatsen de moeite waard want, ik heb wel gelezen dat ze allebei niet heel spectaculair zijn...Kunnen natuurlijk ook een binnenlandse vlucht pakken ?!?!
neem dan maar een binnelandse vlucht naar Samui .
Want de andere opties zijn toch wel tijdrovender dan vliegen uiteraard wel iets avontuurlijker .
-
- komt net kijken
Re: Neewbee
Tis niet dat ik vast zit met de tijd maar wel van wat is handig/leuk...daarom wil ik het graag weten van mensen met ervaring...nou hoor ik vaak dat de reis naar beneden niet heel spectaculair is...tevens hoorde ik dat er een trein rijdt...gewoon wat tips gezocht eigenlijk !!
hAsAlApAsTa
ben wie je wil zijn
ben wie je wil zijn
-
- komt net kijken
Re: via Chumpon of Surat Thani ?!?!
Ik heb weer verder gezocht en denk er nu zo over...
Bangkok -> Chumpon -> Ko Tao, Koh Phangan, Koh Samui -> Don Sak -> Krabi -> Bangkok
OF
Bangkok -> Krabi -> Don Sak -> Koh Samui, Koh Phangan, Ko Tao -> Chumpon -> Bangkok
idee ??
Bangkok -> Chumpon -> Ko Tao, Koh Phangan, Koh Samui -> Don Sak -> Krabi -> Bangkok
OF
Bangkok -> Krabi -> Don Sak -> Koh Samui, Koh Phangan, Ko Tao -> Chumpon -> Bangkok
idee ??
hAsAlApAsTa
ben wie je wil zijn
ben wie je wil zijn
-
- Volwaardig lid
Gewoon gaan, en ter plekke zien waar je heen gaat! 

We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
- Pieter
- Volwaardig lid
Ik zou via Surat Thani ; Don Sak vaste land daar wat zoeken is net zo mooi maar de rust zelve en dan via Koh Samui ... etc terug hoppen ..
Je kan via Bangkok goed met de bus (luxe 24 stoelen VIP) of vliegen naar Surat Thani;
Is veel goedkoper dan direct naar Samui omdat dit geen "openbaar" vliegveld is.
Pieter
Pieter
Je kan via Bangkok goed met de bus (luxe 24 stoelen VIP) of vliegen naar Surat Thani;
Is veel goedkoper dan direct naar Samui omdat dit geen "openbaar" vliegveld is.
Pieter

Pieter
-
- Volwaardig lid
Nachttrein van Bangkok naar Surrathani is erg goed te doen! Plak er 3 dagen Treetops aan vast ( geweldig, maar heel erg Basic!) Daarna kun je verder naar Krabi of richting koh Samui,Phangan en Ko Tao. Persoonlijk vonden wij Krabi e.o veel mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.