Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar een stage in (het liefst regio) Bangkok. Ik studeer Sociaal Pedagogisch Hulpverlening en wil samen met een studiegenoot in september beginnen met onze 3e jaars stage voor 10 maanden in Thailand.
Alle tips/hints/aangrijpingspunten zijn wel!
Ik hoop op reacties! Groetjes,
Wiesje
Stage
Moderator: Loempia
- jumbo
- Expat
Re: Stage
wiesje schreef:Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar een stage in (het liefst regio) Bangkok. Ik studeer Sociaal Pedagogisch Hulpverlening en wil samen met een studiegenoot in september beginnen met onze 3e jaars stage voor 10 maanden in Thailand.
Alle tips/hints/aangrijpingspunten zijn wel!
Ik hoop op reacties! Groetjes,
Wiesje
Er zijn wat stagebanken in Nederland (effe googelen), het is niet zo eenvoudig om direct iets af te sluiten mede door de visum verpliichtingen die hier ook voor studenten/stagaires gelden.
Voornamelijk op de hotels/horeca gericht.
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Erelid
De term Sociaal Pedagogisch Hulpverlening kennen ze nog niet overal in Thailand.
Ga eens naar de site van Bangkok Hostipal, die hebben een helpdesk waar men ook Nederlands spreekt.
Ga eens naar de site van Bangkok Hostipal, die hebben een helpdesk waar men ook Nederlands spreekt.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
- komt net kijken
Bedankt voor de reacties. Uit de bemiddelingssites komt niks uit. Het is me ondertussen wel bekend dat de term en de hulpverlening SPH niet zo bekend is in Thailand, zoals bij ons. Toch ben ik er van overtuigd dat een stage mogelijk is. Er zijn weeshuizen, opvangcentra etc. Ik weet alleen niet goed waar ik het zoeken moet. Het ging de goede kant op met een stageplek bij SiamCare. Helaas kon er niet genoeg begeleiding worden geboden.
Nou mocht er nog iemand een idee hebben, dan lees ik het graag en in de tussentijd ga ik hard door zoeken!
Bedankt!!
Nou mocht er nog iemand een idee hebben, dan lees ik het graag en in de tussentijd ga ik hard door zoeken!
Bedankt!!
-
- Erelid
Wiesje, bij STAGE denk ik aan een betaald baantje, echter als je als vrijwilligster aan de slag wil, dan zijn er echt wel wat mogelijkheden, maar geen enkele vergoeding.
Laat maar weer wat horen
Laat maar weer wat horen
Was het maar waar dat ....................