Hallo Thailand liefhebbers!
Ik wil jullie even iets adviseren over dit debielen reisbureau die tickets verkoopt voor vluchten met Mahan airways.
Boek nooit bij hun dat is vragen om ellende.
Het zijn een stelletje boeren pummels zonder enige vorm van service.
Ze hebben mij doodnuchter een retourticket verkocht zonder dat er een terugvlucht was.
En dat zullen ze je niet even gaan vertellen hoor.
De dag voor vertrek nadat ik zelf moest bellen hoe het nou eigenlijk zat met dat ticket, want ik hoorde zoals gewoonlijk helemaal niets van ze, dat is hun sterkste kant je gewoon laten stikken, kreeg ik toen pas te horen dat ik geen terugvlucht had op 3 April ze wou den dan een terugvlucht bij een andere maatschappij boeken die natuurlijk honderden euo's duurder was.
Daar heb je dan je hele vakantie rondom gepland, stelletje ongelofelijke zakkenwassers. Ik heb gezegd dat ze helemaal niets voor me hoeven te doen nog.
Mensen met Mahan is niets mis maar boycot De Vries, laat die maar koeien gaan melken daar zijn ze beter in dan met mensen omgaan.
Maar goed ik zit nu in warm Thailand en moet gaan zoeken naar een terug ticket voor 3 April dat waar schijnlijk honderden euro's duurder gaat uitvallen.
Iemand nog een goede tip voor me op die datum?
De Vries reizen in Drachten.
Moderator: Loempia
-
- Waarschuwing!
-
- Volwaardig lid
Re: De Vries reizen in Drachten.
Probeer eens http://www.ltu.de.
terugvlucht 2/4 kost eur. 402,-
3/4 kost eur. 652,-
4/4 kost eur. 372,-
succes
terugvlucht 2/4 kost eur. 402,-
3/4 kost eur. 652,-
4/4 kost eur. 372,-
succes
Live your dream, don't dream your life.
-
- Veel ervaring
Re: De Vries reizen in Drachten.
Gewoon een klacht indienen bij de geschillencommissie reizen.. En tevens hierbij De Vries Reizen per aangetekende brief te sommeren alle extra gemaakte kosten rondom de terugvlucht te vergoeden.. Is namelijk puur een vorm van nalatigheid bij De Vries Reizen.. Zij hadden dit vooraf moeten controleren!