Eva-Air niet meer op dinsdag naar Bangkok?
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
Eva-Air niet meer op dinsdag naar Bangkok?
Ik heb begrepen dat Eva-Air niet meer op dinsdag vliegt vanaf Schiphol naar Bangkok. Is dat alleen in het laagseizoen (april t/m oktober) of is de dinsdag definitief geschrapt?
-
- Erelid
Re: Eva-Air niet meer op dinsdag naar Bangkok?
Elk reisburo kan daarop antwoord geven

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Veel ervaring
Op de site van Evaair is eenvoudig te zien op welke dagen er op Bangkok gevlogen wordt.
Ook op dinsdag.
Ook op dinsdag.
-
- Volwaardig lid
Als het aanbod passagiers verminderd dan stopt EVAir de dinsdag vluchten wel vaker.
Ignorante portam, non ventus suus / Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig.
-
- heeft ervaring
Wij willen begin december naar Thailand met EVA. Zo'n week of twee geleden was er bij diverse reisburo's nog niets bekent over wel of geen vluchten op dinsdag naar Thailand.Mart schreef:Elk reisburo kan daarop antwoord geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmiddels heb ik op hun website gezien dat EVA in december op dinsdag wél vliegt.
Nu nog ff wachten op de prijsverlagingen (volgens de media) en we kunnen gaan boeken!
-
- Volwaardig lid
Afgelopen week ticket met china air geboekt voor 708 all in, 3 weken in mei 2009, rechtstreeks Adam-BKK. Benieuwd of de prijzen veel lager gaan dan dit bedrag.
-
- heeft ervaring
Wij hebben geboekt voor december maar Eva vliegt definitief niet meer op de dinsdag vanaf Amsterdam naar Bangkok.
Nu nog 3x per week met de 747 combi, vandaar dat het hard ging met die Evergreen tickets.
En dat ondanks de crisis...
Nu nog 3x per week met de 747 combi, vandaar dat het hard ging met die Evergreen tickets.
En dat ondanks de crisis...

-
- Veel ervaring
Ik heb wel bericht gekregen van EVA Air dat wij op de terugreis we met een kleinere boeing vliegen dan op de heenreis, wat inhoudt dat we geen tv in de stoel hebben maar weer gewoon een toestel in het gangpad zoals voorheen...
- Ben
- Expat
BIRD schreef:Ik heb wel bericht gekregen van EVA Air dat wij op de terugreis we met een kleinere boeing vliegen dan op de heenreis, wat inhoudt dat we geen tv in de stoel hebben maar weer gewoon een toestel in het gangpad zoals voorheen...
Dat moet dan de 777 zijn kleiner hebben ze niet in de serie Boeing
maar die is dan ook maar een heel

en juist de 777 heeft wel tv in zijn stoel .
- Soi 24
- Expat
Voor de scherpslijpers: de Boeing 777-300 ER waarmee EVA vliegt is langer dan de 747-400 dus of ie daarmee kleiner is............met enige verbazing neem ik overigens kennis van de intensiteit van de aandacht op dit forum over de vraag of er nu beeldschermpjes in de stoelen zitten of aan het plafond hangen in de EVA Air toestellen dat lijkt nu al de belangrijkste topic voor 2009......misschien is hier een relativerende opmerking op zijn plaats: waar het beeldschermpje ook zit de reis blijft nog steeds ongeveer 11 uren duren..........er zijn ook zat carriers die in hun 747-vloot beeldschermen in de stoelen hebben zitten........
"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)
- Ben
- Expat
Soi 24 schreef:Voor de scherpslijpers: de Boeing 777-300 ER waarmee EVA vliegt is langer dan de 747-400 dus of ie daarmee kleiner is............met enige verbazing neem ik overigens kennis van de intensiteit van de aandacht op dit forum over de vraag of er nu beeldschermpjes in de stoelen zitten of aan het plafond hangen in de EVA Air toestellen dat lijkt nu al de belangrijkste topic voor 2009......misschien is hier een relativerende opmerking op zijn plaats: waar het beeldschermpje ook zit de reis blijft nog steeds ongeveer 11 uren duren..........er zijn ook zat carriers die in hun 747-vloot beeldschermen in de stoelen hebben zitten........
De carriers die rechtstreeks vliegen op Nederland en Duitsland , China , Eva , LTU , KLM allen geen scherm in de eco klasse
Alleen de 777 van Eva wel maar dat is weer bijna verledentijd .
De carries met een tussenstop zijn er een aantal die wel schermpjes en games hebben
Als je net op een wat ongunstige plaats zit kan je nek nogal eens aardig stijf worden
dus een schermpje in je stoel op 11 tot 12 uur is geen overbodige luxe .
Degene die rechtstreeks op Nederland vliegen KLM CHINA EVA die schermpjes in de stoel heeft zou wel een spekkoper op de route kunnen worden als ik hoor dat op de KLM vlucht
van donderdag nog +/- 60 tot 90 stoelen vrij zijn .
-
- Volwaardig lid
Ik vlieg over 5 weken en het toestel zit bijna vol, en dan volgens mij zonder schermpjes in de stoel. Het is maar waar je je bezig mee kan houden.
- Jim
- Volwaardig lid
met een eigen schermpje valt er nog te zappen.
meestal worden er 3 films tegelijk afgespeeld.
toch wel handig voor de verwende downloader die bijna alles al heeft gezien
thank buddha for elite/evergreen deluxe class
meestal worden er 3 films tegelijk afgespeeld.
toch wel handig voor de verwende downloader die bijna alles al heeft gezien

thank buddha for elite/evergreen deluxe class

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- heeft ervaring
Ik denk dat EVA de 747 combi bedoeld met ' een kleinere Boeing'.BIRD schreef:Ik heb wel bericht gekregen van EVA Air dat wij op de terugreis we met een kleinere boeing vliegen dan op de heenreis, wat inhoudt dat we geen tv in de stoel hebben maar weer gewoon een toestel in het gangpad zoals voorheen...
De 777 waar EVA tot voor kort op Amsterdam vloog bied plaats aan zo'n 350 passagiers. De 747 combi heeft vanwege de grotere vrachtruimte 'slechts' plaats voor ongeveer 280 passagiers maar heeft daarentegen wel weer meer evergreen stoelen.
-
- Volwaardig lid
In de 1e instantie zouden wij ook met de nieuwe boeing op een dinsdag in april aanvliegen, en ruim drie weken later weer terug,
Pas kort geleden werd bekend dat de heenweg op de woensdag plaats zou vinden, en dat we nu vliegen met de combi 747
Het reisbureau weet er geen fluit van, want zij krijgen te pas en te onpas de info over veranderingen van Eva,
Eva past de vliegtuigen en dagen (onze ervaring tot twee keer toe de dinsdag geschrapt) aan naar gelang de boekingen,
Pas kort geleden werd bekend dat de heenweg op de woensdag plaats zou vinden, en dat we nu vliegen met de combi 747
Het reisbureau weet er geen fluit van, want zij krijgen te pas en te onpas de info over veranderingen van Eva,
Eva past de vliegtuigen en dagen (onze ervaring tot twee keer toe de dinsdag geschrapt) aan naar gelang de boekingen,
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF