tsjek, tsjek dubbel tsjek

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
bbt06
komt net kijken
komt net kijken
Contacteer:

tsjek, tsjek dubbel tsjek

#1 Bericht door bbt06 » vrijdag 25 juli 2008, 10:07

Voordat ik grote blunders bega:
Ik ben nu in Thailand met een "non-immigrant B" visum. Dat verschaft me een mogelijk verblijf tot februari (de laatste inreismogelijkheid is half november, plus 90 dagen, februari)
Graag wil ik hier langer blijven wonen, en mijn vriendin wil graag met me trouwen en ik met haar.

vraag: wanneer ik met haar trouw en geld zet op een thaise rekening (฿ 400.000), kan ik ongelimiteerd in Thailand blijven, toch? (ใช่ไหมครับ)

vriendelijk dank,
Hans Draaisma
(die van het restaurant op COCO walk)

Ben
Expat
Expat

Re: tsjek, tsjek dubbel tsjek

#2 Bericht door Ben » vrijdag 25 juli 2008, 11:22

bbt06 schreef:Voordat ik grote blunders bega:
Ik ben nu in Thailand met een "non-immigrant B" visum. Dat verschaft me een mogelijk verblijf tot februari (de laatste inreismogelijkheid is half november, plus 90 dagen, februari)
Graag wil ik hier langer blijven wonen, en mijn vriendin wil graag met me trouwen en ik met haar.

vraag: wanneer ik met haar trouw en geld zet op een thaise rekening (฿ 400.000), kan ik ongelimiteerd in Thailand blijven, toch? (ใช่ไหมครับ)

vriendelijk dank,
Hans Draaisma
(die van het restaurant op COCO walk)

Nee als je voor NON O en gehuwd gaat , die regel telt niet meer voor jou na 1 oct 2006 is dat aangepast
en moet je nu een salaris van 40.000 bath aantonen verdiend door jou haar of beiden .

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: tsjek, tsjek dubbel tsjek

#3 Bericht door Borat » vrijdag 25 juli 2008, 16:28

en Hans moet je ook geen workpermit hebben voor jezelf ivm dat restaurant van je???? Ik ken de regeltjes niet maar misschien zijn er via dat vlak mogelijkheden.

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”