3 weken rondreis thailand, tips aub :-)!

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Bas1975
komt net kijken
komt net kijken

3 weken rondreis thailand, tips aub :-)!

#1 Bericht door Bas1975 » zondag 11 mei 2008, 13:00

Hoi

Ik ga in aug/sep as 3 weken naar thailand, in mn uppie+ vliegticket.
Nu ben ik een beetje beetje aan het orienteren en heb een globale reisschema
-Bangkok
-Khao Yai park
-Khon Kaen (familie bezoek)
-Chiang Mai
-Ko Chang

Is dit te doen in 3 weken? Ik wil niet teveel reizen, wil ook wat genieten van natuur/cultuur/culinair
De laatste paar dagen wil ik aan het strand door brengen, is Ko Chang een goede optie? Ivm regenseizoen. Of kan ik bijv. beter naar Hua Hin gaan?
Mocht men tips hebben dan hoor ik het graag. Alvast bedankt

Groetjes

Bas

dimi
heeft ervaring
heeft ervaring

Re: 3 weken rondreis thailand, tips aub :-)!

#2 Bericht door dimi » zondag 11 mei 2008, 13:50

hallo koh chang is een zeer goede optie ben er net terug van zeer rustig . wel aan te raden voor scooter te huren zo kan je het eiland rondrijden langs de vershillende stranden en zo kan je stoppen waar je wilt
wil er nog even bijzeggen ben voor 1 maand geweest en ben vertrokken in bkk zo naar het noorden met bussen en vliegrtuigen en zo naar het zuiden en uiteindelijk terug bkk niet te onderschatten hoe lastig het reizen wel is van de ene naar de andere kant ik ga nu terug in aug voor 3 maand en dan blijf ik langer op dezelfde plaatsen nu weet ik zo waar ik naar terug wil en zal ik meer kunnen genieten want een maand in het mooie thailand is zo voorbij laat staan 3 weken. alvast prettige reis gewenst groeten dimi
hallo iedereen ;heb de smaak van azie te pakken en hoop nog veel te weten te komen

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”