hallo iedereen zoals ik al gezegd heb ga ik in april met 2 vrienden voor 1 maand naar thailand . achter die maand ben ik bijna zeker dat ik niet lang in belgie zal zijn of dat ik al terug zou willen . nu is mijn vraag ik zou dan terug gaan voor een maand of 6 kan ik dan gewoon vliegticket kopen en vertrekken en visa in thailand regelen of moet dat vanuit belgie gebeuren?indien ik in belgie moet aanvragen hoe lang zou het duren voor een visa en welk visa vraag ik best aan alvast bedankt
groeten dimi ( weet dat er al veel over geschreven is maar zou toch graag nog een horen ). in die 6 maand zou ik volledig willen rondtrekken en genieten van de mooie landschappen weet nie of ik rekening moet houden met bepaalde visa?
visa aanvragen in belgie of thailand
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
visa aanvragen in belgie of thailand
hallo iedereen ;heb de smaak van azie te pakken en hoop nog veel te weten te komen
-
- Volwaardig lid
Re: visa aanvragen in belgie of thailand
Ten eerste een visa vraag je altijd aan bij een ambassade of consulaat van het betreffende land waar je heen gaat. Daar er in Thailand zelf geen ambassades of consulaten van Thailand zijn zal je dat in België moeten doen.
Voor jouw is het makkelijkst een double entry tourist visa, 1 entry is 60 dagen geldig en te verlengen voor 30 dagen bij een emigration office in Thailand zelf(te vinden in elke grote touristen plaats) Na die 3 maanden zal je het land even uit moeten om je tweede entry geldig te maken. Prijzen zal je wel vinden op de site van de Thaise ambassade en of Consulaat in België. Verlengen van je visa in Thailand zelf kost je dacht ik 1900 baht.
Okie
Voor jouw is het makkelijkst een double entry tourist visa, 1 entry is 60 dagen geldig en te verlengen voor 30 dagen bij een emigration office in Thailand zelf(te vinden in elke grote touristen plaats) Na die 3 maanden zal je het land even uit moeten om je tweede entry geldig te maken. Prijzen zal je wel vinden op de site van de Thaise ambassade en of Consulaat in België. Verlengen van je visa in Thailand zelf kost je dacht ik 1900 baht.
Okie
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: visa aanvragen in belgie of thailand
De aanvraag van een visum voor Thailand in België is een kwestie van een paar dagen.