Taxi transfer vliegveld-hotel
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Taxi transfer vliegveld-hotel
Hallo allemaal,
Via het hotel (Bangkok Palace) bieden ze een transfer voor 4 pers. aan vanaf het vliegveld voor 1050 baht. Is dat normaal of is het goedkoper om ter plekke een taxi meter te pakken met 4 pers. plus bagage?
Hebben ze daar ook minivans? Want 4 pers plus koffers past niet in een standaard auto..
Alvast bedankt!
Via het hotel (Bangkok Palace) bieden ze een transfer voor 4 pers. aan vanaf het vliegveld voor 1050 baht. Is dat normaal of is het goedkoper om ter plekke een taxi meter te pakken met 4 pers. plus bagage?
Hebben ze daar ook minivans? Want 4 pers plus koffers past niet in een standaard auto..
Alvast bedankt!
-
- Expat
Re: Taxi transfer vliegveld-hotel
2 taxi's zelf regelen zal je minstens 700 baht kosten inclusief tol.daniellefelderhof schreef:Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
Een minibus zal er misschien ook staan en het zou kunnen dat deze te huur is voor 900 Baht.
Waarom ga je niet meteen genieten van je vakantie door een extra 150 Baht over de balk te smijten. Het is zo veel gemakkelijker, toch?
-
- Volwaardig lid
Re: Taxi transfer vliegveld-hotel
Ik weet een taxi die jullie weg kan brengen voor 750 baht incl tol.daniellefelderhof schreef:Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
Die man heeft een pick-up met gesloten cab zodat jullie cpl. met bagage kunnen worden vervoerd.
Hij haalt je op bij het hotel na afspraak. Ik maak al een jaar of 3 gebruik van zijn service. Hij heeft zijn standplaats bij een hotel in Pratunam.
Als je geinteresseerd bent stuur me dan even een pb dan krijg je van mij zijn telefoonnummer.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Zo hé dan bespaar je 350 bath oftewel ongeveer 7 euro! Ik zou het fijn zo laten, jullie hebben al duizenden euro's betaald voor de reis dus dit kan er ook nog wel bij toch?
Nou Danielle het is niet te veel geld hoor, als is gewoon netjes geregeld en jullie zijn met vier personen dus zou het lekker laten zoals het nu is.
Veel plezier met de vakantie!!
Nou Danielle het is niet te veel geld hoor, als is gewoon netjes geregeld en jullie zijn met vier personen dus zou het lekker laten zoals het nu is.

-
- Volwaardig lid
Als je twee keer per dag de mogelijkheid zou hebben om 7 euro te besparen, dan scheelt dat op een vakantie van 3 weken al bijna 300 euro.Corinne schreef:Zo hé dan bespaar je 350 bath oftewel ongeveer 7 euro! Ik zou het fijn zo laten, jullie hebben al duizenden euro's betaald voor de reis dus dit kan er ook nog wel bij toch?
Dat is toch veel geld lijkt mij.
-
- Volwaardig lid
of gewoon 2 taxi's nemen,op de meter inc toll and service tax vanaf airport ongeveer 350 baht per taxi.
Het is dan wel je vakantie maar dat wil toch niet zeggen dat je overal maar de hoofdprijs moet gaan betalen.....
Bekijk het eens in perspectief, dit is thailand, een land waar de helft van de bevolking waarschijnlijk niet meer dan 150 baht per dag verdiend
Het is dan wel je vakantie maar dat wil toch niet zeggen dat je overal maar de hoofdprijs moet gaan betalen.....
Bekijk het eens in perspectief, dit is thailand, een land waar de helft van de bevolking waarschijnlijk niet meer dan 150 baht per dag verdiend
- Kees
- Volwaardig lid
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je overal de hoofdprijs moet gaan betalen, maar het is, zeker als je voor de eerste keer op Bangkok aankomt, lekker als alles al geregeld is. En om dan praat te maken over nog geen twee euro pp
En als het goed is heb je daarna nog de hele vakantie om te kijken hoe alles er zo aan toe gaat in Thailand en al doende leert met snel.

En als het goed is heb je daarna nog de hele vakantie om te kijken hoe alles er zo aan toe gaat in Thailand en al doende leert met snel.
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Je kunt ook als je aankomt op het vliegveld een limousine bestellen, die zijn wat groter als de normale taxi's en je wordt bij de uitgang gelijk opgepikt. Er zijn in de aankomsthal diverse stands met het woord LIMOUSINE SERVICE oid erop dus je kunt datt niet missen.daniellefelderhof schreef:Lieve mensen,
Bedankt voor jullie snelle en bruikbare reacties!
Ik ga de transfer via het hotel regelen. Qua prijs is het niet schokkend meer dan ter plekke regelen, daarnaast denk ik niet dat we zin hebben om midden in de nacht na een lange vlucht een taxis te moeten regelen.
Bedankt!
Ze vragen in eerste instantie meestal zo'n 1000 baht maar als je zegt dat ze het de vorige keer voor 800 baht hebben gedaan, accepteren ze deze prijs.
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
-
- komt net kijken
-
- Expat
Don Muang = DMK = oude airportdaniellefelderhof schreef:Ja dat snap ik.. Heb die alleen nog niet, we gaan pas over 2 1/2 week..
Suvarnibumi = BKK = nieuwe airport
Misschien dat je die gegevens wel hebt.
Aangezien beide airporten bijna even ver liggen van de brug naar het zuiden is het aannemelijk dat de rit naar Cha-am het zelfde zou kosten met de Taxi.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven
-
- Volwaardig lid