Taxi van Udon Thani (vliegveld) naar Amphoe Seka (Nong Khai)
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Taxi van Udon Thani (vliegveld) naar Amphoe Seka (Nong Khai)
Graag zou ik willen weten wat een metertaxi van Udon Thani (vliegveld) naar Amphoe Seka (Nong Khai province) ongeveer kost. Of is het zinvol om vooraf een vaste prijs af te spreken? Afstand is naar schatting zo'n 230 km.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
-
- Volwaardig lid
Je kunt, denk ik, het beste een vaste prijs afspreken.
Om je een idee te geven: ik heb me vorig jaar zomer op laten halen door iemand vanuit ons dorp en dat koste 1200 baht en het ging om een afstand van zo'n 140 km. En dat bedrag was incl. een bezoek van een paar uur aan Lotus.
Als het gaat om een afstand van 230 km in jouw geval zou ik denken aan een bedrag van ca. 1800 a 2000 baht.
Om je een idee te geven: ik heb me vorig jaar zomer op laten halen door iemand vanuit ons dorp en dat koste 1200 baht en het ging om een afstand van zo'n 140 km. En dat bedrag was incl. een bezoek van een paar uur aan Lotus.
Als het gaat om een afstand van 230 km in jouw geval zou ik denken aan een bedrag van ca. 1800 a 2000 baht.
Live your dream, don't dream your life.
- Edje
- Expat
-
- Zeer veel ervaring
Hallo Edje,
Volgens de opgave van thailandtourist is de afstand van Nong Khai naar Seka 228 km, de afstand naar Udon Thani zal ongeveer het zelfde zijn. Wat betreft de grootte komt Nong Khai qua oppervlakte op plaats 27 en er zijn dus veel meer kleinere dan grotere provincies. Een taxi zal dan rond de 2000 bath gaan kosten.
Volgens de opgave van thailandtourist is de afstand van Nong Khai naar Seka 228 km, de afstand naar Udon Thani zal ongeveer het zelfde zijn. Wat betreft de grootte komt Nong Khai qua oppervlakte op plaats 27 en er zijn dus veel meer kleinere dan grotere provincies. Een taxi zal dan rond de 2000 bath gaan kosten.
-
- Expat
Dat ligt noord Oostelijk van Udon Thani en ligt tegen Laos aan, ik reed er 4 uur op en is inderdaad ongeveer 200-230 Km, alle 2 baans wegen.Edje schreef:Theom, kun je eens aangeven waar Seka ongeveer ligt.
Ik heb me suf gezocht op de kaart maar kan het niet vinden.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Amphoe_Nong_Khai.png
Nummer 9 op het kaartje.
Nummer 9 op het kaartje.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.