parkeren dusseldorf

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
azrobbie
komt net kijken
komt net kijken

parkeren dusseldorf

#1 Bericht door azrobbie » zondag 10 juni 2007, 11:48

welke parkeer plaats kan iemand aanbevelen voor juli

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

Re: parkeren dusseldorf

#2 Bericht door Denhakke » zondag 10 juni 2007, 13:46

azrobbie schreef:welke parkeer plaats kan iemand aanbevelen voor juli
Ik heb voor juli geboekt via deze site : http://www.hotels-und-parken-am-flughaf ... abc-6.html

Ik hoop dat het een goede keuze is.

Petra2
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door Petra2 » maandag 11 juni 2007, 16:07

Hier hebben wij in mei onze auto ook geparkeerd. Groot openlucht terrein, dat 24 uur per dag bewaakt wordt. Je wordt met een busje naar de terminal gebracht en bij aankomst bel je ze op net na de douane. Als je dan buiten komt, staan ze keurig weer op je te wachten. Ideaal, lekker snel en goedkoop. Niet over twijfelen.

sretlow
komt net kijken
komt net kijken

#4 Bericht door sretlow » woensdag 13 juni 2007, 09:42

Zelf heb ik van half mei tot eind mei op P23 of 25 gestaan. Ca 10 minuten lopen van terminal C (vertrek naar Azie). Op de site van de luchthaven kun je zien welke parkeerplaaten er zijn en of ze vrij zijn. Deze was veruit het goedkoopst (40 euro voor twee weken). Anderen zijn 80 euro en anderen zijn wel 20 euro per dag. De goedkope (40 en 80 euro) zijn volgens mij niet bewaakt. Bij die van 80 kun je naar een shuttle bus lopen en gratis vervoer krijgen naar de luchthaven (5 minuten rijden). Bij de goedkoopste moet je naar de luchthaven lopen. Nu heb ik zelf niet zo'n dure auto dus durfde ik het wel aan. Bij terug komst stond er wel een politiebusje bij een grote BMW X5 waarvan de ruit ingeslagen was.

Ikzelf heb eerst de kids afgezet en de koffers bij de luchthaven en ben toen zelf naar de parkeerplaats gereden zodat ik niet met de hele handel moest gaan lopen. Helaas was de parkeeplaats vol en heb ik ongeveer 20 minuten moeten wachten tot iemand weg ging zodat er een plaatsje vrij kwam. Hoe dit in juli gaat weet ik niet.

Daarnaast zijn er inderdaad ook nog parkeerplaatsen (niet op de site van de luchthaven volgensmij) die je kunt reserveren. Ik heb daar geen ervaring mee.

ireen123
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door ireen123 » woensdag 13 juni 2007, 20:02

Zoals elders gemeld, nachtje slapen in hotel, randje Dusseldorf, de auto daar laten staan en je even laten brengen naar de luchthaven ( door hotel personeel/shuttle service)

Geen gestress zo :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”