reizen via aeroflot

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
singha81
heeft ervaring
heeft ervaring

reizen via aeroflot

#1 Bericht door singha81 » vrijdag 01 juni 2007, 23:15

hallo

weet er iemand of je voor rusland een visum moet hebben als transit. Normaal gezien niet maar aangezien er uitzonderingen bestaan (USA) zou ik zeker willen weten of ik geen bijkomende visum nodig heb.

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#2 Bericht door Manuel » zaterdag 02 juni 2007, 09:17

Niet nodig indien je blijft in de internationale zone van de luchthaven en weer vertrekt hiervan binnen 24 uur.

singha81
heeft ervaring
heeft ervaring

#3 Bericht door singha81 » zaterdag 02 juni 2007, 09:38

dacht dat ook wel is bijna overal zo enkel in de verenigde staten moet de als transit ook door immigration.

jpjs
Veel ervaring
Veel ervaring

#4 Bericht door jpjs » zaterdag 02 juni 2007, 17:15

Nou, wat te denken van London Heathrow Airport ??... Daar hebben veel nationaliteiten ook een transit-visum nodig, ook al verlaat je het vliegveld totaal niet en ben je er alleen maar voor een tussenstop.
singha81 schreef:dacht dat ook wel is bijna overal zo enkel in de verenigde staten moet de als transit ook door immigration.

singha81
heeft ervaring
heeft ervaring

#5 Bericht door singha81 » zaterdag 02 juni 2007, 23:34

Nou, wat te denken van London Heathrow Airport ??... Daar hebben veel nationaliteiten ook een transit-visum nodig, ook al verlaat je het vliegveld totaal niet en ben je er alleen maar voor een tussenstop.

singha81 schreef:
dacht dat ook wel is bijna overal zo enkel in de verenigde staten moet de als transit ook door immigration.

Is daarmee dat ik zeker wil zijn met al die uitzonderingen,

Wie heeft er dus al via moscou gevlogen en dus weet of men een visum nodig heeft of niet??

mynick
komt net kijken
komt net kijken

#6 Bericht door mynick » zondag 03 juni 2007, 12:50

singha81 schreef:Nou, wat te denken van London Heathrow Airport ??... Daar hebben veel nationaliteiten ook een transit-visum nodig, ook al verlaat je het vliegveld totaal niet en ben je er alleen maar voor een tussenstop.

singha81 schreef:

Is daarmee dat ik zeker wil zijn met al die uitzonderingen,

Wie heeft er dus al via moscou gevlogen en dus weet of men een visum nodig heeft of niet??
Ik ben vorig jaar via Moskou naar Bangkok gevlogen, je hebt geen transit visum nodig in de transit ruimte van het vliegveld. Hoe lang moet je wachten in Moskou?

singha81
heeft ervaring
heeft ervaring

#7 Bericht door singha81 » zondag 03 juni 2007, 12:55

is een kleine 5 uur te wachten in Moscou in het teruggaan een uurtje

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”