hallo
weet er iemand of je voor rusland een visum moet hebben als transit. Normaal gezien niet maar aangezien er uitzonderingen bestaan (USA) zou ik zeker willen weten of ik geen bijkomende visum nodig heb.
reizen via aeroflot
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Veel ervaring
Nou, wat te denken van London Heathrow Airport ??... Daar hebben veel nationaliteiten ook een transit-visum nodig, ook al verlaat je het vliegveld totaal niet en ben je er alleen maar voor een tussenstop.
singha81 schreef:dacht dat ook wel is bijna overal zo enkel in de verenigde staten moet de als transit ook door immigration.
-
- heeft ervaring
Nou, wat te denken van London Heathrow Airport ??... Daar hebben veel nationaliteiten ook een transit-visum nodig, ook al verlaat je het vliegveld totaal niet en ben je er alleen maar voor een tussenstop.
singha81 schreef:
dacht dat ook wel is bijna overal zo enkel in de verenigde staten moet de als transit ook door immigration.
Is daarmee dat ik zeker wil zijn met al die uitzonderingen,
Wie heeft er dus al via moscou gevlogen en dus weet of men een visum nodig heeft of niet??
singha81 schreef:
dacht dat ook wel is bijna overal zo enkel in de verenigde staten moet de als transit ook door immigration.
Wie heeft er dus al via moscou gevlogen en dus weet of men een visum nodig heeft of niet??
-
- komt net kijken
Ik ben vorig jaar via Moskou naar Bangkok gevlogen, je hebt geen transit visum nodig in de transit ruimte van het vliegveld. Hoe lang moet je wachten in Moskou?singha81 schreef:Nou, wat te denken van London Heathrow Airport ??... Daar hebben veel nationaliteiten ook een transit-visum nodig, ook al verlaat je het vliegveld totaal niet en ben je er alleen maar voor een tussenstop.
singha81 schreef: