Hallo mijn vrouw en ik willen in augustus van uit hua hin naar de tijger tempel. We hebben dan een rust dag tijdens onze rondreis door thailand.
Hoe kunnen we het best reizen, Ik wil een auto huren maar mijn vrouw vindt dat geen goed idee! Is het b.v.b mogelijk om een auto met chauffeur te krijgen en weet iemand wat de kosten ongeveer zijn? en waar we dat kunnen boeken in hua hin? We doen de rondreis gouden lotus van Fox. Graag suggestie we hebben maar een dag!
Groeten Wim&Gregoria
naar tijger tempel
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Tijgertempel
2 jaar geleden de Gouden Lotus Van Fox gedaan . Echt een super reis!!!
Vorig jaar zijn wij op eigen houtje rond gaan reizen in Thailand, en ook dat is ons supergoed bevallen.
Wij zijn toen vanuit Kanchanaburi met een scooter naar de tijgertempel geweest. ( 1,5 uur rijden ongeveer )
Vanuit Huahin is het toch wel een aardig eind denk ik. HuaHin zelf is ook een hele leuke plaats, waar genoeg te doen is.
Misschien is er een mogenlijkheid om het vanuit Kanchanaburi te doen??
Wij vonden te tijgertempel echt super, neem er alleen wel de tijd voor. Wij waren er voor half 12, en dan gaat de Abbot met de tijgers lopen naar de Vallei ( waar je foto's kunt laten maken) De meeste mensen komen pas 's middags, en dat is het best wel druk.
Als je met de scooter kunt gaan heb je onderweg ook nog het een en ander te zien. Een scooter huur je voor 150 bath(3 Euro)
Misschien is het ook een leuke optie om volgend jaar op eigen houtje te gaan en de dingen te bekijken die je met de rondreis niet doet?
Mocht je nog wat over de Gouden Lotus willen weten, vraag maar...
Vorig jaar zijn wij op eigen houtje rond gaan reizen in Thailand, en ook dat is ons supergoed bevallen.
Wij zijn toen vanuit Kanchanaburi met een scooter naar de tijgertempel geweest. ( 1,5 uur rijden ongeveer )
Vanuit Huahin is het toch wel een aardig eind denk ik. HuaHin zelf is ook een hele leuke plaats, waar genoeg te doen is.
Misschien is er een mogenlijkheid om het vanuit Kanchanaburi te doen??
Wij vonden te tijgertempel echt super, neem er alleen wel de tijd voor. Wij waren er voor half 12, en dan gaat de Abbot met de tijgers lopen naar de Vallei ( waar je foto's kunt laten maken) De meeste mensen komen pas 's middags, en dat is het best wel druk.
Als je met de scooter kunt gaan heb je onderweg ook nog het een en ander te zien. Een scooter huur je voor 150 bath(3 Euro)
Misschien is het ook een leuke optie om volgend jaar op eigen houtje te gaan en de dingen te bekijken die je met de rondreis niet doet?
Mocht je nog wat over de Gouden Lotus willen weten, vraag maar...