achter laten van spullen
Moderator: Loempia
-
- Zeer veel ervaring
- Contacteer:
achter laten van spullen
Hallo,
Wat ik nog niet helemaal goed begrijp of doorheb is waar je je bagage laat als je een trip geboekt hebt.
Ik wil bijv. vanaf bangkok een paar dagen naar de River Kwai en wil dan niet al mijn bagage meenemen. Je leest vaak dat je het dan in je hotel kan laten, maar dan moet je dus doorbetalen voor die dagen/nachten!? En is dit wel veilig?!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat het beste kan aanpakken?
ALvast bedankt!
Wat ik nog niet helemaal goed begrijp of doorheb is waar je je bagage laat als je een trip geboekt hebt.
Ik wil bijv. vanaf bangkok een paar dagen naar de River Kwai en wil dan niet al mijn bagage meenemen. Je leest vaak dat je het dan in je hotel kan laten, maar dan moet je dus doorbetalen voor die dagen/nachten!? En is dit wel veilig?!
ALvast bedankt!
-
- Volwaardig lid
-
- Zeer veel ervaring
- Contacteer:
Bedankt, en als je niet terugkomt in het hotel?Okie schreef:Als jij na een aantal dagen weer terug komt in hetzelfde hotel kan je eventueel bagage die je niet mee wilt nemen achterlaten in het hotel. Vraag even bij de receptie en meestal slaan ze het wel op voor je, tegen eventueel een kleine bijdrage.
Okie
- Jim
- Volwaardig lid
als je je spullen echt niet mee wilt nemen dan zal je een goedkoop hotelletje moeten zoeken en daar voor een paar dagen je spullen dumpen.
maarr.. als je die spullen een paar dagen bij de river kwai niet nodig hebt is 't mss allemaal toch onnodige ballast en kan je 't beter achterlaten in nederland/belgie?
maarr.. als je die spullen een paar dagen bij de river kwai niet nodig hebt is 't mss allemaal toch onnodige ballast en kan je 't beter achterlaten in nederland/belgie?
Ik ben een vrouw.. en vrouwen staan er om bekend dat ze altijd teveel spullen mee nemenJim schreef:als je je spullen echt niet mee wilt nemen dan zal je een goedkoop hotelletje moeten zoeken en daar voor een paar dagen je spullen dumpen.

-
- heeft ervaring
Re: achter laten van spullen
Ik heb heel vaak bagage achtergelaten in hotels in Bangkok. Ze hebben opslagruimte. Het maakt niet uit of je later daar wel of niet logeert. Fooi geven.palaga1240 schreef:Hallo,
ALvast bedankt!
-
- Zeer veel ervaring
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
Indien je de grote tas achterlaat doe er een hoes over met slotje, die zijn te koop in de handel , handig er kan nergens wat blijven tussenhangen enz vb op transportbanden en zijn waterdicht 8)
Soms vragen ze 10 Bacht per dag, maar kregen hem soms gratis terug.
Opslag is in apparte ruimte of bij de kluisjes.
Wees gerust de Thai zullen er niet aankomen.
Soms vragen ze 10 Bacht per dag, maar kregen hem soms gratis terug.
Opslag is in apparte ruimte of bij de kluisjes.
Wees gerust de Thai zullen er niet aankomen.
-
- Zeer veel ervaring
- Contacteer: