Problemen indien geen retourticket?
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Problemen indien geen retourticket?
Ik vlieg in augustus vanaf Dusseldorf naar Bangkok. De terugreis heb ik reeds online geboekt (via ltu.de) vanaf Phuket naar Dusseldorf.
Nu krijg ik waarschijnlijk bij het inchecken nog geen retourticket, dus hoe bewijs ik in Bangkok dat mijn terugreis al reeds geboekt is?
Of hoef ik geen problemen te verwachten?
Nu krijg ik waarschijnlijk bij het inchecken nog geen retourticket, dus hoe bewijs ik in Bangkok dat mijn terugreis al reeds geboekt is?
Of hoef ik geen problemen te verwachten?
-
- Expat
- Contacteer:
-
- komt net kijken
Ik heb inderdaad een e-mail bevestiging gehad van LTU.Manuel schreef:Je hebt waarschijnlijk een e-,mail bevestiging. Dar moet genoeg ziin.
Probleem zal niet in Bangkok zijn maar bij het inchecken naar bangkok.
Dat zou betekenen dat ik in Dusseldorf al problemen kan verwachten?
De terugreis is immers via hen geboekt.
Wat raden jullie aan?
- jumbo
- Expat
Als je met verschillende maatschappijen vliegt dan kan je de emailbevestiging of een reserveringsnummer meenemen, indien je betaald hebt dan kan je vragen om je eticket en zelf uitprintenMchel schreef:Ik heb inderdaad een e-mail bevestiging gehad van LTU.Manuel schreef:Je hebt waarschijnlijk een e-,mail bevestiging. Dar moet genoeg ziin.
Probleem zal niet in Bangkok zijn maar bij het inchecken naar bangkok.
Dat zou betekenen dat ik in Dusseldorf al problemen kan verwachten?
De terugreis is immers via hen geboekt.
Wat raden jullie aan?
Indien je met dezelfde mij. vliegt en het je retourvlucht betreft dan heb je ook een e-ticket alszodanig.
Je vraagstelling is niet helemaal duidelijk, vlieg je met verschillende maatschappijen??
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- komt net kijken
Als je met verschillende maatschappijen vliegt dan kan je de emailbevestiging of een reserveringsnummer meenemen, indien je betaald hebt dan kan je vragen om je eticket en zelf uitprinten
Indien je met dezelfde mij. vliegt en het je retourvlucht betreft dan heb je ook een e-ticket alszodanig.
Je vraagstelling is niet helemaal duidelijk, vlieg je met verschillende maatschappijen??
J[/quote]
Ik heb beide vluchten bij dezelfde maatschappij geboekt, alleen de terugreis is dus vanaf Phuket ipv Bangkok.
Het zijn dus als het ware 2 losse reizen die ik heb geboekt.
J[/quote]
Ik heb beide vluchten bij dezelfde maatschappij geboekt, alleen de terugreis is dus vanaf Phuket ipv Bangkok.
Het zijn dus als het ware 2 losse reizen die ik heb geboekt.
- jumbo
- Expat
Re: retour
Marcusmarcus schreef:ik ben de laatste tijd al 9 keer naar thailand gevlogen en er heeft me nog nooit iemand naar mijn retourticket gevraagd
sinds eind verleden jar zijn de normen aangepast en indien je geen geldig visum hebt dien je over een retourticket te beschikken of een bevestiging.
De vliegmij. KAN je weigeren,
voorkomen is in dit geval beter als genezen
Een retourticket is ook altijd goedkoper als 2 enkeltjes en gezien de frequentie van je vluchten blij je nooit langer als een jaar.......
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum