thai visa
Moderator: Loempia
thai visa
beste mensen......ik weet het niet meer !!
Ik zocht eigenlijk 5 tot 6 maanden in thailand te verblijven.met eerst 60
dagen op mijn Non immigrant o visa,en zocht dan telkens een run te doen naar Burma,aangezien ik toch in Changrai zit.zou dus intotaal 3 of 4 runs moeten doen ! Maar zoals ik (Begrepen heb) is dit niet meer mogelijk.
Bijvoorbaat dank voor u reackties.
Ik zocht eigenlijk 5 tot 6 maanden in thailand te verblijven.met eerst 60
dagen op mijn Non immigrant o visa,en zocht dan telkens een run te doen naar Burma,aangezien ik toch in Changrai zit.zou dus intotaal 3 of 4 runs moeten doen ! Maar zoals ik (Begrepen heb) is dit niet meer mogelijk.
Bijvoorbaat dank voor u reackties.
- Edje
- Expat
Als je in aanmerking komt voor een Non Imigrant O visum, waarom pak je er dan geen van 6 mnd.
http://www.thaiconsulate-amsterdam.org
http://www.thaiconsulate-amsterdam.org
Groetjes; Edje
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Expat
- Contacteer:
- Edje
- Expat
Meneer/mevrouw Gast/Frie.
Volg een van de aanwijzingen die ik en Manual geven.
Bij mijn voorstel zit je altijd safe, 180 dagen "O "
Na 90 dagen een run en je krijgt er weer 90 dagen bij. Denk er aan dat een visarun ook +/- € 25 kost. Wil je het nog een keer verlengen dan kan dat voor 30 dagen, weer een run van €25, dus in totaal kun je 210 dagen in thailand verblijven met een 180 dagen "O"
Het advies van manual is ook ok maar je moet 2 runs maken a €25 voor totaal 150 dagen.
Ik wil je er nog even op wijzen dat je alleen een "O"visum krijgt bij een bepaalde leeftijd ( 50 of 55 ) en/of als je bent gehuwd met een Thai.
Nogmaals: www:thaiconsulate-amsterdam.org
Volg een van de aanwijzingen die ik en Manual geven.
Bij mijn voorstel zit je altijd safe, 180 dagen "O "
Na 90 dagen een run en je krijgt er weer 90 dagen bij. Denk er aan dat een visarun ook +/- € 25 kost. Wil je het nog een keer verlengen dan kan dat voor 30 dagen, weer een run van €25, dus in totaal kun je 210 dagen in thailand verblijven met een 180 dagen "O"
Het advies van manual is ook ok maar je moet 2 runs maken a €25 voor totaal 150 dagen.
Ik wil je er nog even op wijzen dat je alleen een "O"visum krijgt bij een bepaalde leeftijd ( 50 of 55 ) en/of als je bent gehuwd met een Thai.
Nogmaals: www:thaiconsulate-amsterdam.org
Groetjes; Edje
-
- Expat
- Contacteer:
Dan mag je de volgende 4 maanden nog 30 dagen in Thailand verblijven op basis van visa exempt status. Indien je een nieuw visa verkrijgt gaat dit niet op...Anonymous schreef:Oke Manuel,
Maar als ik na die 90 dagen van mijn non o visa, 2 x een run maak heb ik voor die 2 maanden dus geen visa maar een 30 dagen stempel.
= dus 60 dagen zonder visa,hoelang moet ik nadien dan Thailand uitblijven?
-
- Expat
- Contacteer:
Re: thai visa
Nee.frie schreef:Aan Manuel.
Of kan ik aan de grens v Burma,weer een nieuw Non o visa krijgen ?
Daar is in messai wel een migratie kantoor ook.
Dit is misschien verstandiger anders ?
Alleen op Thaise ambassades en consulaten, niet aan immigratie kantoren...