Motor huren Chang Mai

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
osbiker
komt net kijken
komt net kijken

Motor huren Chang Mai

#1 Bericht door osbiker » vrijdag 10 november 2006, 21:56

Hallo,
Wij hebben het plan om in het voorjaar twee weken met een man of vijf een motor te huren om daarmee door Noord Thailand en Laos te reizen. Wie kan ons tips geven waar hier goede motoren voor te huren

pietk
Expat
Expat

#2 Bericht door pietk » zaterdag 11 november 2006, 01:15

Er zijn hier in Chang Mai veel mogelijkheden om 1 of meerder motoren te huren. Of ze goed zijn, daar kan ik niet over oordelen, zul je zelf moeten gaan bekijken. Let er wel op dat je een verzekering afsluit voor de motor en de berijder.
Ook dien je te beschiken over een geldig internationaal rijbewijs voor de motor.

Laos op een huurmotor, ik meen ergens te heben gelezen dat dat niet mogelijk is, ben hier niet 100% zeker van. Met een huurauto is het in ieder geval niet mogelijk. Misschien is er een van de ander forumleden die dit wel precies weet voor een motor.

PietK

jumbo
Expat
Expat

#3 Bericht door jumbo » zaterdag 11 november 2006, 01:40

pietk schreef:Er zijn hier in Chang Mai veel mogelijkheden om 1 of meerder motoren te huren. Of ze goed zijn, daar kan ik niet over oordelen, zul je zelf moeten gaan bekijken. Let er wel op dat je een verzekering afsluit voor de motor en de berijder.
Ook dien je te beschiken over een geldig internationaal rijbewijs voor de motor.

Laos op een huurmotor, ik meen ergens te heben gelezen dat dat niet mogelijk is, ben hier niet 100% zeker van. Met een huurauto is het in ieder geval niet mogelijk. Misschien is er een van de ander forumleden die dit wel precies weet voor een motor.

PietK
Naar Laos gaat inderdaad niet met gehuurd goed, daar moet je eigenaar voor zijn en dan lukt het (Edje) soms zelfs ook niet,
maar in Laos kan je ook huren....

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Greuf
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#4 Bericht door Greuf » zaterdag 11 november 2006, 11:49

Kijk eens op http://www.cafecrossroadstravel.com/. Dit reisbureau is van een nederlander die in Chiang Mai woont, Hans Deckers. Hij heeft sinds kort een nieuw reisbureau geopend, ziet er allemaal perfect uit. Heb 2 keer een trekking bij hem geboekt en dat was super geregeld. In augustus zijn we nog bij hem geweest, heeft zijn vrouw voor ons een super lekker thais gerecht gekookt, niet westers, dus met veel prik, lekker! Je kan bij hem ook motortochten boeken!

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”