het weer voor krabi en omg. voor nu tot sept?

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
postbus
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 4
Lid geworden op: maandag 14 augustus 2006, 21:56

het weer voor krabi en omg. voor nu tot sept?

#1 Bericht door postbus » maandag 14 augustus 2006, 22:11

Wij vliegen donderdag vanaf bangkok naar krabi met air asia (goedkoopste vlucht mogelijk denk: retour voor 2 personen 120 euro inc)
en de verschillende meningen over het weer e.d. maken de keuzes voor een trip naar de eilanden er niet echt makkelijker op.

zijn het weer, en de zee daar op dit moment nu echt zo slecht, of valt het wel mee??? we hebben door slecht weer op ko samet, ko chang maar links laten liggen, omdat deze regio op dit moment ontzettend veel regen krijgt. (zo bleek ook met de visa-run naar cambodja vandaag)

ko lanta en koh phi phi hebben mijn voorkeur ik zou wel heel graag willen weten of dat nu ook de moeite waard is. Regent het daar ook non-stop, of zijn het zo nu en dan een paar buitjes? alle (persoonlijke) info is errug welkom!

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#2 Bericht door Okie » dinsdag 15 augustus 2006, 06:17

Tja Koh Lanta, ik zou er in deze tijd niet willen zitten, na ervaringen van 2 jaar terug. Harde wind, regen, vuile stranden door drijf vuil van zee, in zee zwemmen is er al helemaal niet bij(zware stroming en hoge golven).

Twee jaar terug daar geweest het was er uit gestorven, de meeste hotels/guesthouses zijn dicht en wat er open is werkt met een minimale personeels bezetting.

Over Phi Phi kan ik je niets vertellen daar de Tsunami dat bezoekje in het water gooide 2,5 jaar geleden.

Okie

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”