Meter taxis op Phuket luchthaven zijn beschikbaar vanuit het taxi stand kantoor op de luchthaven. De lokatie is net verplaatst. Je zult moeten weten waar het is want niemand anders zal je helpen om het te vinden. Dit door de 'mafia praktijken' van de limousine operators.
Loop vanuit de teminal naar buiten en ga direct naar rechts. Op de hoek van de terminal zal je een loket zien met metertaxi. Ga daarheen en bestel je taxi. Je betaald 100 THB extra voor taxi pick up op de luchthaven, wat direct betaald wordt aan dit loket. De chauffeurs zullen je naar de taxi brengen.
Meter begint op 50 THB. Vanaf luchthaven naar Patong iets over 300 THB.
Ik beveel deze service van harte aan. De onbeschofte service van limousine maatschappij heeft het voor mij afgedaan. Ze proberen altijd je een hotel aan te smeren voor een hoge provisie voor henzelf. Ze rijden je via de golf course om je een huis te verkopen. Ze zijn ronduit onbeschoft en onbeleefd. Phuket heeft veel en veel meer meter taxis nodig! Gebruik ze en breek de limousine service en de tuk tuk 'services'!
Meter Taxi Phuket airport
Moderator: Loempia
-
- Expat
- Contacteer:
-
- heeft ervaring
Taxi
Manuel ik ga gewoon van je houden
Inderdaad breek die gasten. Er zijn er teveel Ze weigeren enig respect te tonen Ze maken je het relaxed rondlopen onmogelijk Nee de mannen moeten verdwijnen er worden geen vergunningen meer afgegeven maar toch.
Inderdaad breek die gasten. Er zijn er teveel Ze weigeren enig respect te tonen Ze maken je het relaxed rondlopen onmogelijk Nee de mannen moeten verdwijnen er worden geen vergunningen meer afgegeven maar toch.