Droomplekje koh phangnang

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
linda en robin

Droomplekje koh phangnang

#1 Bericht door linda en robin » zaterdag 03 juni 2006, 00:15

Hallo,

Wij gaan in juli rondreizen in thailand. We eindigen de laatste week bij koh samui en willen tevens een aantal dagen naar koh phangnang. Ik heb gehoord dat hier hele mooie stranden zijn. Kan iemand mij vertellen waar we op dit eiland dan het beste kunnen vertoeven en welk hotel/ resort ons kan worden aangeraden?? We willen dolgraag een huisje/ hutje aan het strand maar het liefst niet al te basic. Zeg maar middle range.
Kan iemand ons helpen het droomplekje te vinden :D ???

Dankjewel!!!
Groetjes Linda!!

serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door serpay » zaterdag 03 juni 2006, 06:07

een van de mooiste stranden is voor mij nog steeds bottle beach.
deze was eerst alleen te berijken met de boot vanaf de pier van koh pha-ngan.
nu moet het over land ook kunnen.
daar heb je alleeen maar huisjes bij het strand onder de palmbomen vond het er erg mooi. groetjes en prettige vakantie.
Alfisti rebeli

linda en robin

#3 Bericht door linda en robin » maandag 05 juni 2006, 11:59

Hai Serpay,

dankjewel voor deze tip! Zoals ik het lees zijn daar in de buurt genoeg hutjes van verschillende klasse. Dus gewoon maar ff afwachten wanneer we daar aankomen...

Groetjes Linda!

Viola

#4 Bericht door Viola » donderdag 15 juni 2006, 20:13

Voor mij is het paradijs Nai Pan Noi (en Yai). Wij zaten in het Panviman Resort, dit is vrij luxe. Je moet wel als je van de boot afkomt, nog een uur over een onverharde weg om in deze baaien te komen maar het is het dubbel en dwars waard!! Het is gewoon echt het paradijs. Wij betaalden 108 euro per nacht maar dan had je ook een prachtig huisje tegen een berg aan met een uitzicht op de baai en zee, tweepersoonsbad buiten op je terras, ligbedden, etc. Maar ze hadden ook kamers voor 50 euro en die zagen er ook prima uit!

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”