ideeen voor mijn trip

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
maaike123
komt net kijken
komt net kijken

ideeen voor mijn trip

#1 Bericht door maaike123 » woensdag 31 mei 2006, 10:41

Ik heb net mijn ticket naar thailand geboekt :D

Ik wil me reis niet helemaal van te voren gaan plannen, maar wil wel een beetje een idee hebben wat allemaal de mogelijkheden zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een avontuurlijke reis, maar dan wel op een rustige manier, niet zo dat ik moet haasten om naar de volgende bestemming te gaan. Zelf zat ik te denken aan een paar jungle trekkings (niet al te toeristisch), duiken, en een beetje cultuur. Wie heeft leuke tips?

O ja, ik blijf een maand in thailand.

Nog 1 ding......Mijn zwakke punt........spinnen( vooral grote, dikke, harige) Ga ik die daar veel tegenkomen?

Ben benieuwd!

Groetjes Maaike

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door Mystic » woensdag 31 mei 2006, 11:12

Wat dacht je van een Lonely Planet (oid) kopen, en het grote wijde web?

Lees je eerst wat in, dat weet je ook ongeveer wat je wilt, want er is zoveel moois te zien,

Veel plezier,

Mys
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: ideeen voor mijn trip

#3 Bericht door henkypenky » woensdag 31 mei 2006, 14:58

maaike123 schreef:Ik heb net mijn ticket naar thailand geboekt :D

Ik wil me reis niet helemaal van te voren gaan plannen, maar wil wel een beetje een idee hebben wat allemaal de mogelijkheden zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een avontuurlijke reis, maar dan wel op een rustige manier, niet zo dat ik moet haasten om naar de volgende bestemming te gaan. Zelf zat ik te denken aan een paar jungle trekkings (niet al te toeristisch), duiken, en een beetje cultuur. Wie heeft leuke tips?

O ja, ik blijf een maand in thailand.

Nog 1 ding......Mijn zwakke punt........spinnen( vooral grote, dikke, harige) Ga ik die daar veel tegenkomen?

Ben benieuwd!

Groetjes Maaike
jungle trekking , duiken en wat cultuur ..... dus wel allemaal toeristische zaken die je wilt :-)
ik zou zeggen als je iets avontuur wilt : neem na aankomst vanuit de luchthaven in plaats van naar bangkok meteen de bus naar bijvoorbeeld chachoengsao of ( wat voorzichtiger ) naar ayuthaya . dan zit je tenminste al vast ergens waar niet zo veel mensen engels spreken :-)
van daaruit kun je dan naar het noorden of oosten ofwel altijd nog terug vluchten wanneer het toch niet bevalt naar bangkok of pattaya of zo .
live and let live !

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”