Appartement in Phuket gezocht!

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Tolga

Appartement in Phuket gezocht!

#1 Bericht door Tolga » woensdag 24 mei 2006, 17:13

Mijn vrouw (Suzan) en ik (Tolga) zoeken een leuke appartement om in Phuket (paton beach) te huren voor 2 a 3 weken. Wie weet of verhuurt een apartement? Natuurlijk is de prijs ook belangrijk.

Laat het ons via mail weten, alvast bedankt!

tolgakocabas@hotmail.com

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#2 Bericht door stevenl » vrijdag 26 mei 2006, 07:03

Wanneer wil je komen?

Tolga
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door Tolga » donderdag 08 juni 2006, 16:38

stevenl schreef:Wanneer wil je komen?
Eind oktober begin november 2006. Ik ben van plan om eerst een rondreiz naar het noorden te maken en daarna 2 weken uit te rusten in Phuket Patong Beach. Indien je meer info hebt over een leuke appartement laat het me maar weten. Alvast bedankt!

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#4 Bericht door stevenl » vrijdag 09 juni 2006, 04:10

In die periode en voor ongeveer 2 weken, denk ik dat je veel beter uitbent met een hotel kamer dan met een appartement. Het zal niet eens meevallen om een appartement te vinden voor 2 weken.

Misschien weet Manuel iets in Patong, maar ik kan je hier niet mee helpen.

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#5 Bericht door Manuel » vrijdag 09 juni 2006, 04:27

Erg moeilijk om een apartment te vinden voor zo een korte termijn.
Zou zoeken naar een hotel met extra faciliteiten zoals een kitchenette.

Hotel is waarschijnlijk je beste optie.
Denk eran dat vanaf 1 november meestal hoog seaizoen tarieven worden gerekent. Kortingen voor 2 weken verblijf zullen zeer klein zijn of zelfs niet aangeboden worden. Zeker niet lang van tevoren als een ieder in deze tijd geld wil verdienen.

En, wat wil je ongeveer uitgeven? Welke faciliteiten wil je hebben?

Gast

#6 Bericht door Gast » vrijdag 09 juni 2006, 19:37

Manuel schreef:Erg moeilijk om een apartment te vinden voor zo een korte termijn.
Zou zoeken naar een hotel met extra faciliteiten zoals een kitchenette.

Hotel is waarschijnlijk je beste optie.
Denk eran dat vanaf 1 november meestal hoog seaizoen tarieven worden gerekent. Kortingen voor 2 weken verblijf zullen zeer klein zijn of zelfs niet aangeboden worden. Zeker niet lang van tevoren als een ieder in deze tijd geld wil verdienen.

En, wat wil je ongeveer uitgeven? Welke faciliteiten wil je hebben?
Een hotel is ook goed eigenlijk. Ik wilde eerst proberen of we een appartement konden vinden van een lokaal persoon. Alleen als dit moeilijk is dan kunnen we het beste een hotel nemen. Voor ons is hotel eigenlijk het minst belangrijk, we zullen ruim tevreden zijn met een bed, douche en natuurlijk airco. Voor de rest is het van belang dat het goedkoop is en niet te ver van strand.
Omdat we eerst een rondreis gaan maken willen we de laatste twee weken niet al teveel geld uitgeven. Is er een site waar alle goedkope hotels van Thailand te zien zijn en indien mogelijk te reserveren?

Thanx

solo29
komt net kijken
komt net kijken

#7 Bericht door solo29 » woensdag 14 juni 2006, 17:29

kijk hier maar eens:www.lekpongguesthouse.com

In dit guesthouse heb ik laatste keer dat ik in Thailand was ong anderhalve maand gezeten en is me zeer goed bevallen.Heeft alleen geen keuken maar who needs a kitchen in Patong?Je kan er 24 uur per dag heel goedkoop aan eten komen dus snap niet waar je een keuken voor nodig hebt.

Gr. Marco

Tolga
komt net kijken
komt net kijken

#8 Bericht door Tolga » donderdag 15 juni 2006, 19:24

Bedankt voor de tip Marco! Het ziet er in ieder geval schoon en netjes uit.

groeten,
Tolga

solo29 schreef:kijk hier maar eens:www.lekpongguesthouse.com

In dit guesthouse heb ik laatste keer dat ik in Thailand was ong anderhalve maand gezeten en is me zeer goed bevallen.Heeft alleen geen keuken maar who needs a kitchen in Patong?Je kan er 24 uur per dag heel goedkoop aan eten komen dus snap niet waar je een keuken voor nodig hebt.

Gr. Marco

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”