Ervaringen om van Angkor (Siam Reap) naar Ko Chang te reizen
Moderator: Loempia
Ervaringen om van Angkor (Siam Reap) naar Ko Chang te reizen
Is het mogelijk om met een bus of trein vanuit Angkor (Siam Reap) naar Ko Chang te reizen? Via Chantaburi en Trat? Hoeveel Km is dat? Hoelang duurt het? Is het comfortabel? Is het veilig? Is het een aanrader of net niet? Is het beter om te vliegen???
Ik ben zeer benieuwd naar uw ervaringen. Het kan mij een omweg langs Bangkok uitsparen.
Stefaan
Ik ben zeer benieuwd naar uw ervaringen. Het kan mij een omweg langs Bangkok uitsparen.
Stefaan
-
- Volwaardig lid
er staan aktueel nog een paar andere topics over hier elders .
siem-reap naar thai-grens is zo'n 4 uur . ligt aan welke periode , regen of niet . bij zware regen zijn soms bruggen kapot en wordt het een klein drama door de grote kuilen gevuld met water in de rode-zandweg . tussen eind november en midden mei is het normaalgesproken geen probleem . en : terug naar bangkok hoef je zowiezo niet !
siem-reap naar thai-grens is zo'n 4 uur . ligt aan welke periode , regen of niet . bij zware regen zijn soms bruggen kapot en wordt het een klein drama door de grote kuilen gevuld met water in de rode-zandweg . tussen eind november en midden mei is het normaalgesproken geen probleem . en : terug naar bangkok hoef je zowiezo niet !
live and let live !
-
- Volwaardig lid
-
- Erelid
-
- Zeer veel ervaring
Het traject "Siem Reap - Ko Chang" heb ik gedaan met de bus via Phnom Penh en zo verder naar 't zuiden en vanaf Sihanoukville naar de grens met Thailand gevaren. Eens de grens over, is het nog maar een sprongetje naar Trat. Je mag 2 dagen rekenen voor dit traject, maar dan heb je de Killing Fields nog niet gezien (misschien het overwegen waard).
Correctie: ik ben niet naar Ko Chang geweest, maar naar een klein eiland een stukje verder (Ko Mak).
Correctie: ik ben niet naar Ko Chang geweest, maar naar een klein eiland een stukje verder (Ko Mak).