binnenlandse vluch na aankomst in Bangkok

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
henhou
heeft ervaring
heeft ervaring

binnenlandse vluch na aankomst in Bangkok

#1 Bericht door henhou » vrijdag 31 maart 2006, 11:39

wij komen 16 augustus om 6.40 uur aan in Bangkok en willen meteen doorvliegen naar Chiang Mai. We vliegen naar Bangkok met China Air.
Vanaf hoe laat raden jullie aan de vlucht naar Chiang Mai te boeken en wat is de ervaring met vertraging bij C.A.?
Wat gebeurt er als je te laat aankomt voor je binnenlandse vlucht?
Vast bedankt.
Henk

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door Okie » vrijdag 31 maart 2006, 16:00

Houdt rekening met 2 uur tussen de aankomst tijd en vertrek dus de vlucht van 8.15 met thai air wordt krap aan als je vertraging hebt.

Vluchten vanuit Nederland, ik heb nooit met CA gevlogen, maar EVA komt meestal 10 -30 minuten vroeger aan, alhoewel ik ook wel eens 5 uur vertraging heb gehad met EVA.

Bij Thaiair doen ze meestal niet zo moeilijk als je vertraging hebt en je aansluitende vlucht hebt gemist, ze boeken je zo over naar de volgende vlucht. Bij andere maatschappijen weet ik niet hoe dit gaat(NOK air, Airasia etc.)

Okie

renerrr
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door renerrr » woensdag 26 april 2006, 23:52

Hallo Henk, ik ben 2 dane geleden met china air, aangekomen in Bkk om 06.15 uur, had vlucht naar chiangrai om 08.25, rustig naar de domestic terminal kunnen lopen, in kunnen checken en op t gemakkie nog een bakkie kunnen doen.Prima te doen dus, thai air doet inderdaad niet moeilijk indien er overgeboekt dient te worden, goedkopere carriers zoals airasia en nokair wel...succes en veel plezier!, Rene.

henhou
heeft ervaring
heeft ervaring

#4 Bericht door henhou » dinsdag 02 mei 2006, 11:46

Dank jullie wel.
Ik zal een keuze maken uit de vluchten van 12 GO (vertrek 9.00 uur), Nokair Vertrek 9.05 en Airasia (vertrek 10.00 uu). De prijzen zijn bijna gelijk.
Het is overigens jammer dat je bij 12 GO en Nokair nu nog niet kan boeken voor een vlucht in Augustus.
Henhou

zonneke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#5 Bericht door zonneke » dinsdag 02 mei 2006, 14:26

in februari kwam er een vriend op bezoek, die had vertraging gehad en heeft met AirAsia zijn vlucht wel kunnen herboeken, maar heeft toch iets moeten bij betalen, hoeveel weet ik niet, maar .... if you pay peanuts, you fly with monkeys !!

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”