Van Kho Samui naar Koh Pangan

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mitch
kenner
kenner

Van Kho Samui naar Koh Pangan

#1 Bericht door Mitch » dinsdag 14 maart 2006, 23:20

We willen op 11 juni van Kho Samui naar Koh Pangan i.v.m een Full Moon Party. Wie weet hoe dit het snelst kan en hoe lang dit ongeveer gaat duren.

Bedankt alvast voor de reactie's,
Mitch
HAPPY PEOPLE MAKE PEOPLE HAPPY !!

Martijn J
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#2 Bericht door Martijn J » woensdag 15 maart 2006, 09:40

Ik raad je aan op Phangan the verblijven. Wij zijn januari vorig jaar voor de full moon party met de speedboot van Samui naar Phangan gegaan. De speedboot (dezelfde boot en bestuurder!) na ons verongelukte waarbij ongeveer 9 mensen de dood vonden. Bestuurder was dronken en was over een rots gevaren. Kan me dit voorstellen aangezien wij de rit als erg onplezierig en gevaarlijk hebben ervaren. De boot zat zowel op de heen- als terugreis belachelijk vol en de snelheid was enorm. We hadden een aantal keren het gevoel dat de boot om zou kunnen slaan. De tocht duurde ongeveer 20 minuten maar voelde aan als een uur. De volgende dag lagen wij op het strand en hebben alle commotie (wij zaten op bo phut beach vanwaar de speedboten vertrekken) gezien. Het is zelfs in het nieuws geweest in NL begrepen we later.

Gast

#3 Bericht door Gast » woensdag 15 maart 2006, 11:43

met de Catamaran, duurt een half uurtje en is super safe en snel.

coco

Koh Pangan

#4 Bericht door coco » woensdag 15 maart 2006, 19:29

Vorig jaar hebben wij al onze boottochten met de Lomprayah gedaan, echt super! Overal te boeken trouwens. (Kijk op http://www.lomprayah.com)

Mitch
kenner
kenner

#5 Bericht door Mitch » woensdag 15 maart 2006, 20:29

Mensen bedankt voor de snelle reactie's.
En Coco, de link is echt perfect het enige jammere is dat je niet meer dan 30 dagen van te voren kan reserveren. Dus nog even wachten

Bedankt Mitch

kaar
heeft ervaring
heeft ervaring

#6 Bericht door kaar » woensdag 15 maart 2006, 21:09

Je hoeft helemaal niet te reserveren. De Lompraya is de catamaran en echt op iedere hoek van de straat kan je tickets kopen en als je dat een beetje op tijd doet, dan ben je wel verzekerd van een plaatsje. Maar waarom niet gewoon een kamer zoeken op Phangan? Ban Tai of Hat Salat zijn erg leuke baaitjes en je bent met de taxi zo in Hat Rin.

Mitch
kenner
kenner

#7 Bericht door Mitch » donderdag 30 maart 2006, 22:55

Inderdaad Kaar,

we hebben definitief besloten omlekker op Pangang te overnachten en daar lekker bij te komen van een ( hopelijk) geslaagde party.
Dus als er nog leuke tips zijn voor een gezellig verblijfplaats in Pangang dan lezen we het graag.

Gegroet Mitch

kaar
heeft ervaring
heeft ervaring

#8 Bericht door kaar » vrijdag 31 maart 2006, 05:50

Mac Bay resort in Ban Tai is zeer relaxed of het dorpje Had Salat.

coco
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#9 Bericht door coco » vrijdag 31 maart 2006, 13:42

Wij hebben 't vorig jaar onwijs naar ons zin gehad in Had Salad.
Mooie baai en lekker eten in het Had Salad Beach Resort. Kijk even op: http://www.sawadee.com/hotel/kohphangan ... tures.html
Wij betaalden 1000Bath.p.n. (Na flink afdingen)
Dit jaar gaan wij er zeker weer naartoe!! Ze rijden je met eigen jeeps naar de full moon party.

Gast

#10 Bericht door Gast » maandag 08 mei 2006, 00:22

hellow,
vertrek morgenavond naar Thailand om er tot 1 augustus ron de trekken...

Je moet anders maar eens een seintje geven waar je zit op FMP.I' ll be there! hehe 8)

laat een berichtje na op onze blog ofzo ourtrip2thailand.blogspot.com

Take care! grtz

peterd1961
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#11 Bericht door peterd1961 » maandag 08 mei 2006, 06:43

Ik ben vorig jaar ook zo bang geweest op de terug weg naar koh samui. De bestuurder was ook dronken. Ik ben zomaar niet bang maar toen scheet ik echt peentjes en heb me voorgenomen om dat nooit meer te doen. De full moon party is erg leuk maar het transport zou ik voorzichtig mee zijn.

gr Peter

Mitch
kenner
kenner

#12 Bericht door Mitch » woensdag 24 mei 2006, 21:02

Voordat we 3 dagen naar Koh Pangang (o.a. naar Full Moon Party) gaan zullen we eerst 1 nachtje op Koh Samui overnachten. We willen met de boot naar Koh Pangang gaan, dus lijkt het mij verstandig om daar in de buurt te overnachten in Koh Samui.
Weet iemand waar de "betrouwbare boten" vandaan vertrekken en welke plaats daar bij hotels hebben.

Bedankt alvast voor de reacties

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”