Dag allemaal
Wij gaan 28 maart richting Thailand eerts 4 dagen Bangkok
dan 7 dagen Karon Beach en vervolgens nog 7 dagen Patong beach
Wat moeten we absoluut gezien hebben op Phuket alle tips zijn welkom van watervallen,tempels,tropische wouden etc.
Bedankt voor jullie reacties
groet
henk
Phuket
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Expat
- Contacteer:
Het nationale park met Gibbon Rehabilitation Center (ook kleine waterval, zeker in April erg klein), Songkran festival, Wat Chalong, de stranden, Laem Prom Thep, Kata View point, Rubber plantage, Phuket Fantasea, Soi Bangla met de katoys, dagtrip naar Phi Phi, dagtrip naar Phang Nga Bay, Simon Cabaret, dagje snorkelen of duiken, 2 daagse tocht naar Khao Sok.
Iemand anders nog meer ideeen?
Iemand anders nog meer ideeen?
Phuket
hello,
ik woon en werk in Phuket.
mijn favoriet is rond rijden met een scooterke, de natuur is enorm mooi en je kan steeds iets nieuw ontdekken, als je vanuit Pathong verder door rijdt naar kamala en steeds bklijft gaan dan ga je eenmaal voorbij de laguna enkele lege stranden ontdekken die echt wel paradijslijk zijn.
daarnaast is een boottochtje ook echt wel aan geraden, informeer je goed en onderhandel over de prijs, als je wat geluk heb kan je voor 25euro iemand vinden die je heel de dag rond vaart, heel rustig.
wil je eerder iets wild dan moet je in Pathon naar de Safari club vragen open vanaf 3u s nachts, maar hele mooie aangename openlucht club.
veel plezier,
Michiel
ik heb ook wat info op mijn website: http://www.Zonneke.com/Phuket.php
maar voorlopig beperkt
ik woon en werk in Phuket.
mijn favoriet is rond rijden met een scooterke, de natuur is enorm mooi en je kan steeds iets nieuw ontdekken, als je vanuit Pathong verder door rijdt naar kamala en steeds bklijft gaan dan ga je eenmaal voorbij de laguna enkele lege stranden ontdekken die echt wel paradijslijk zijn.
daarnaast is een boottochtje ook echt wel aan geraden, informeer je goed en onderhandel over de prijs, als je wat geluk heb kan je voor 25euro iemand vinden die je heel de dag rond vaart, heel rustig.
wil je eerder iets wild dan moet je in Pathon naar de Safari club vragen open vanaf 3u s nachts, maar hele mooie aangename openlucht club.
veel plezier,
Michiel
ik heb ook wat info op mijn website: http://www.Zonneke.com/Phuket.php
maar voorlopig beperkt