Aanstaande mei zal ik voor een 4 tot 5 tal dagen in Kata Beach verblijven en twijfel tussen een aantal hotels. Voor een reis naar o.a. Cambodja willen we even relaxen en duiken en zoeken dan ook iets meer luxe dan een guesthouse. De keuze gaat nu tussen:
- Kata Beach Resort
- Kata Palm Resort
- Kata Poolside Resort
- Serene Resort
- Sugar Palm
Wie is in een van de bovenstaande hotels geweest en hoe heb je dit ervaren? Of welke raad je uberhaupt aan dan wel af?
Thanks,
Martijn
Kata Beach hotelkeuze
Moderator: Loempia
-
- Zeer veel ervaring
-
- kenner
Beste Martijn,
Ik ben niet in de hotels die jij noemt geweest, maar wel in het Peach Hill hotel & resort, ook op Kata. Het ligt boven op een heuvel vlak bij het strand. Je kunt kiezen uit kamers in het hoofdgebouw (aan te raden) of cottages (dan veel trappen lopen). Ontbijt en diner zeer goed, en 3 zwembaden. Ook is er een reisbureautje waar je van alles kunt boeken. Het is echt een mooi hotel en wij konden in juni afdingen op de prijs, we betaalden (in 2004) tussen de 1000 en 1500 bath voor een tweepersoons deluxe room met airco.
Kijk eens op http://www.peach-hill.com.
Veel plezier op Phuket.
Groetjes,
Eveline.
Ik ben niet in de hotels die jij noemt geweest, maar wel in het Peach Hill hotel & resort, ook op Kata. Het ligt boven op een heuvel vlak bij het strand. Je kunt kiezen uit kamers in het hoofdgebouw (aan te raden) of cottages (dan veel trappen lopen). Ontbijt en diner zeer goed, en 3 zwembaden. Ook is er een reisbureautje waar je van alles kunt boeken. Het is echt een mooi hotel en wij konden in juni afdingen op de prijs, we betaalden (in 2004) tussen de 1000 en 1500 bath voor een tweepersoons deluxe room met airco.
Kijk eens op http://www.peach-hill.com.
Veel plezier op Phuket.
Groetjes,
Eveline.
-
- Expat
- Contacteer: