.
Moderator: Loempia
-
- kenner
Stoel voorkeur
Wij zijn van plan om met China Airlines te vliegen ivm de kosten, ik zou daar ook van willen weten of het mogelijk is om vooraf je plek te reserveren ? Heeft hiet iemand ervaring mee ??
bvd Mitch
bvd Mitch
-
- Volwaardig lid
Rene kijk even op de site van EVA air daar kan je de indeling zien van de diverse vliegtuigen waar ze mee vliegen(Boeing 747 combi vanuit Amsterdam) Voor zover ik het gezien heb, heeft de eerste rij stoelen de schermen in de muur voor hen zitten. Stoelen bij een deur zullen ze in de arm leuning verwerkt zijn, de rest zit in de stoel voor je. Ik vind zelf de eerste 10 rijen het beste, maar een stoel is een stoel en je moet toch die 11 uur uitzitten/slapen.
Okie
Okie
-
- Volwaardig lid
Re: Stoel voorkeur
Je kan niet echt reserveren, maar wel een voorkeur doorbellen. ff googlen, zitten in Amsterdam. Wanneer je bijtijds incheckt is het geen probleem. Mijn ervaring bij een nooduitgang is niet best als je aan de raamkant zit. Je hebt dan de bult van de deur voor je en dat beperkt je beenruimte.Mitch schreef:Wij zijn van plan om met China Airlines te vliegen ivm de kosten, ik zou daar ook van willen weten of het mogelijk is om vooraf je plek te reserveren ? Heeft hiet iemand ervaring mee ??
bvd Mitch
Carpe Diem
-
- Volwaardig lid
Re: stoel voorkeur Eva
Heeft Eva air schermpjes in de stoelen??? Sinds wanneer en is dat bij alle toestellen?rmjanzen schreef:Hallo,
Daarnaast zou ik graag willen weten.... stoelen zonder andere rij voor je... waar zit dan de tv ? Bij bv malaysian zit hij dan in de leuning verwerkt en is de stoel daardoor smaller.
mvg,
René
Carpe Diem