Wie weet leuk betaalbaar resort/hotel in Lamai?
Moderator: Loempia
Wie weet leuk betaalbaar resort/hotel in Lamai?
In augustus ga ik voor een aantal weken naar Thailand. Ook wil graag naar Ko Samui, naar Lamai. Wie weet daar een leuk resort/hotel wat een beetje betaalbaar is en met een zwembad? Ik hoor het graag...
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Kijk even op http://www.sawasdee.com , Ik heb zelf 3-4 jaar geleden in het weekender resort gezeten. Ze hebben bungalows en hotel kamers, vanaf 1000 baht, verder heb je nog Jungle park resort, sand and sea resort en zo voort en zo voort.
Vond het weekender wel aardig, maar ik slaap alleen in een hotel en maak af en toe gebruik van het zwembad, ontbijt was goed.
Kamers waren schoon en groot en een goede douche .
Deze hotels zitten net buiten het centrum van Lamai, direct aan het strand.
Okie
Vond het weekender wel aardig, maar ik slaap alleen in een hotel en maak af en toe gebruik van het zwembad, ontbijt was goed.
Kamers waren schoon en groot en een goede douche .
Deze hotels zitten net buiten het centrum van Lamai, direct aan het strand.
Okie
-
- Veel ervaring
- Contacteer:
Een bungalow ( airco, TV, warm water) op het Aloha resort met een mooi zwembad en aan het strand.
Normaal 1600 baht per nacht incl. ontbijt.
Via Greenwoodtravel boeken, die bieden bij langer verblijf (bijv. 5 nachten) een nacht gratis (alleen ontbijt betalen), voor iets langer verblijf krijg je 2 nachten gratis. Ik weet niet of dit voor alle seizoenen geldt, maar volgens ons in ieder geval in juli en augustus.
Normaal 1600 baht per nacht incl. ontbijt.
Via Greenwoodtravel boeken, die bieden bij langer verblijf (bijv. 5 nachten) een nacht gratis (alleen ontbijt betalen), voor iets langer verblijf krijg je 2 nachten gratis. Ik weet niet of dit voor alle seizoenen geldt, maar volgens ons in ieder geval in juli en augustus.
Laatst gewijzigd door hans en pauline op donderdag 03 augustus 2006, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Volwaardig lid
Wij verbleven in het Crystal Bay Resort. Dat ligt tussen Lamai en Chaweng in. Er rijden steeds pick-ups af en aan om je naar een van de twee plaatsen te brengen. Mooie kamers en een geweldige baai. Wij betaalden vorig jaar augustus 900bath per nacht. Gewoon even onderhandelen over de prijs....
Kijk maar even op:
http://www.sawadee.com/hotel/samui/crys ... tures.html
Kijk maar even op:
http://www.sawadee.com/hotel/samui/crys ... tures.html
Marina Villa
Hoi,
Ik ben 2 keer in Lamai geweest en beide keren geslapen in Marina Villa, volgens mij tussen de 800 en 1200 bath. Leuk zwembad(je) en lekker aan het strand. Met restaurant. Kortom leuk hotelletje en waar voor je geld.
Groet,
Frida
Ik ben 2 keer in Lamai geweest en beide keren geslapen in Marina Villa, volgens mij tussen de 800 en 1200 bath. Leuk zwembad(je) en lekker aan het strand. Met restaurant. Kortom leuk hotelletje en waar voor je geld.
Groet,
Frida