vliegticket china airline, spoedvraag

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
barbara

vliegticket china airline, spoedvraag

#1 Bericht door barbara » maandag 16 januari 2006, 10:40

Ik heb net een optie kunnen krijgen voor thailand vertrek 17 juli tot 11 augustus met china airline voor 3600 incl.tax en 3 nachten verblijf en eastin hotel bangkok. Is dit wel een redelijke prijs voor 4 personen 3 volwassenen en 1 kind. Ik moet vanmiddag weer reageren hierop als ik het wel wil. Graag met spoed info hierover, of andere sugesties.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Duur

#2 Bericht door JohanS » maandag 16 januari 2006, 10:46

Persoonlijk den ik dat dit duur is.
In mei gaan we voor +/- 730 euro per persoon met Thai Airways, wat toch een betere maatschappij is.
Vorig jaar hebben we in Augustus met Eva ongeveer 770 euro betaald.
Ik zou nog even verder zoeken maar indien alles rond deze prijs is, dan weet je het wel. Let op, ga eens vragen in een ander reisbureau.
Op dit forum staan meerdere adressen.

Steeve

#3 Bericht door Steeve » maandag 16 januari 2006, 11:03

Eastin Hotel is wel heel goed, ik denk een 30 euro per nacht vorig jaar via online boeking.
Gelegen in Pratunam.
Een zeer uitgebreid ontbijt, een mooi zwembad en met een fitnessruimte. Aanrader. Ik denk 4* hotel waardig.

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door henkypenky » maandag 16 januari 2006, 11:29

vanaf 6 juli is hoogseizoen en de prijs ca 900 euro per persoon .
met 1 keer kinderkorting en allen 3 dagen hotel lijkt me deze prijs dus okay .
live and let live !

barbara

#5 Bericht door barbara » maandag 16 januari 2006, 13:16

Ja ik heb ook al op ander sites en andere vliegtarieven zitten kijken en overal is het bijna het zelfde wat de prijs betreft voor deze periode. Ik krijg hoorde ik net van 333 travel ook nog eens 2 tweepersoons kamers voor die 3 nachten dus, henky dit is dus een goede aanrader?????
Ik zou verder nog zeker 4 nachten willen doorbrengen in bangkok en dacht aan een hotel in chinatown wat denken jullie ervan?????? of kan ik gewoon in het eastin hotel verder boeken voor deze dagen. Alvast bedankt.......

Steeve

#6 Bericht door Steeve » maandag 16 januari 2006, 13:47

Eens veranderen van hotel en omgeving is altijd leuk. Als je wilt bijboeken in een hotel zou het ter plaatse wel eens duurder kunnen zijn dan via "online" boeking. Neem wel een visa kaart mee als je via internet betaald. Bekijk wel de locatie van het hotel in Chinatown. Niet alles is even dichtbij.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”