Guesthouse op Ko Tao

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Anne

Guesthouse op Ko Tao

#1 Bericht door Anne » zaterdag 10 december 2005, 10:13

Wij zijn op zoek naar een leuke overnachtingsplaats op Ko Tao. We willen daar een week verblijven met onze 3 kinderen. Het liefst in een leuk guesthouse met van die hutjes vlakbij het strand of zo, waar je lekker kan snorkelen. Het hoeft niet heel low budget en er hoeft ook geen zwembad bij te zijn als het strand vlakbij is. Wel moet het schoon zijn! Het liefst met wat grotere hutten of geschakelde hutjes zodat we vlakbij de kinderen zijn. Wie heeft voor ons een echte aanrader? Ik zat te denken aan Sensi Paradise resort, maar daar hoor je erge tegenstrijdige verhalen over. Alle info over Ko Tao is sowieso heel welkom!

Thankxxx, Anne! :wink:

hans en pauline
Veel ervaring
Veel ervaring
Contacteer:

#2 Bericht door hans en pauline » donderdag 15 december 2005, 14:39

Hallo Anne,

Over Sensi Paradise resort heb ik wel een goed verhaal gehoord!

Het Sea Shell Resort is te boeken via Greenwoodtravel in Bangkok, heeft ook eigen website! Prijs is 800 of 900 baht per nacht. ( aardig mensen)

Van horen zeggen:
Sai Ree Cottage room rates (10/1 Moo 1 Haad Sairee ) (500 baht)

Sai Thong room rates ( Hat Sai Nual ) Website: http://www.koh-tao-saithong-resort.com

Ik weet niet in welke tijd jullie hierheen willen gaan, maar afgelopen week was ik bij Chumphon om over te steken naar Koh Tao, maar het regende dagen achtereen en de zee was te wild om te snorkelen (waarschijnlijk wordt het volgens de weersverwachting vanaf 20 dec. wat beter( half bewolkt en droog))

Groeten van Hans en Pauline
Laatst gewijzigd door hans en pauline op donderdag 03 augustus 2006, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

anne

ko tao accomodatie

#3 Bericht door anne » vrijdag 16 december 2005, 13:57

Bedankt voor jullie reactie. Wij willen met onze 3 kinderen in de zomervakantie juli/aug hierheen. Na een backback reis van 6 weken willen we op Ko Tao een weekje bijkomen en snorkelen. Het schijnt dan best redelijk weer te zijn. Hebben jullie zelf ervaring met sea shell resort? Hoe zijn die hutten die niet langs het strand staan, maar een beetje achterin (gardenvieuw heten die geloof ik), die zijn geschakeld en dan zouden we er bv 2 naast elkaar kunnen nemen.
We willen hoe dan ook graag naar Ko Tao, lijkt me een beetje rustiger dan Samui, we houden niet zo van al die drukte.
Ik zal alle sites die je aanbevolen hebt eens op mijn gemak gaan bekijken.
Groetjes Anne :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”