Hallo,
Ga volgende week naar Thailand en twijfel nog over welk eiland..
Vorig jaar op Phi Phi geweest (voor de Tsnuami) en dat is me qua sfeer en (duik)mogelijkheden goed bevallen. Vond wel dat er toen veel gebouwd werd, wat een erg commerciele indruk maakte. Evengoed prima tijd gehad daar. Zoek dit jaar iets soortgelijks, maar dan op een ander eiland. Dus geen Koh Samui of Pucket -achtige taferelen, maar meer relaxed of backpacksfeer. Twijfel nu tussen Ko Chang (al lees ik dat dit inmiddels ook behoorlijk toeristisch is), Koh Pang Nan (full moon party lijkt me wel wat, maar kun je er eigenlijk ook duiken?) en Koh Tao (of kun je daar niks anders dan duiken?). Kortom, vraag me af of iemand me hier meer over kan vertellen en/of wat bruikbare tips voor me heeft.
Dank!!
Ko Chang, Koh Pang Nan, Koh Tao of toch een ander eiland??
Moderator: Loempia
hallo Willemb,
Als je van een relaxed back packers sfeertje houdt en niet alleen wilt gaan duiken dan is koh phangan ideaal voor jou. Je kunt vanaf koh phangan ook duiken zowel vanaf de kant ( in het noorden koh maa ) of met een charterboot mee die alle duikstekken in de golf kunnen aandoen. Je moet alleen wel rekening houden met de full moon party's kan het wel eens erg druk zijn op koh phangan met name in haad rin, maar zoals je al aangaf je zoekt iets relaxed en dus geen massa toerisme dus dan zou ik het iets noordelijker opzoeken.O ja Willem nog een tip voor je koop een kaart van phangan en huur een motor of een jeep en ga ook eens het binnenland van het eiland in dit is zeker ook de moeite waard. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel van je veel plezier alvast toegewenst.
chock diie Hans
Als je van een relaxed back packers sfeertje houdt en niet alleen wilt gaan duiken dan is koh phangan ideaal voor jou. Je kunt vanaf koh phangan ook duiken zowel vanaf de kant ( in het noorden koh maa ) of met een charterboot mee die alle duikstekken in de golf kunnen aandoen. Je moet alleen wel rekening houden met de full moon party's kan het wel eens erg druk zijn op koh phangan met name in haad rin, maar zoals je al aangaf je zoekt iets relaxed en dus geen massa toerisme dus dan zou ik het iets noordelijker opzoeken.O ja Willem nog een tip voor je koop een kaart van phangan en huur een motor of een jeep en ga ook eens het binnenland van het eiland in dit is zeker ook de moeite waard. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het wel van je veel plezier alvast toegewenst.
chock diie Hans
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer: