stage Bangkok, hotel

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
anouk

stage Bangkok, hotel

#1 Bericht door anouk » woensdag 02 november 2005, 09:21

hallo!

ik wil graag in mei 6 maanden stage lopen in een hotel in bangkok. maar ik heb nog geen hotel gevonden die stagaires aanneemt of die hierin interesse heeft. weet iemand misschien meer hierover?

goetjes!

dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#2 Bericht door dirk » woensdag 02 november 2005, 10:47

Op het net kan je heleboel hotels vinden. Stuur ze allemaal een mailtje wat je wilt.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Okie » woensdag 02 november 2005, 15:29

Anouk, ik weet dat Le Meridiën hotel groep stagiaires heeft gehad in het verleden. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen. In ieder geval weet ik dat ze tot 2002 stagiaires hebben gehad op Phuket maar het Le Meridien hebbn meerdere hotels in Thailand(Bangkok, Phuket, Koh Samui)

Suk 6

Okie

Edje
Expat
Expat

333

#4 Bericht door Edje » woensdag 02 november 2005, 20:20

Probeer het eens bij Arno van Uggelen bij 333 travel. Zij hebben een eigen kantoor in het East Inn Hotel in BKK en doen hier zaken mee. Misschien is een NL sprekende welkom. info@333travel.nl tel: 0348441951
Groetjes; Edje

Steven de Boer
Veel ervaring
Veel ervaring

#5 Bericht door Steven de Boer » donderdag 03 november 2005, 11:08

Beste Anouk,

Stuur me even een mailtje met je opleiding, persoonlijke gegevens etc etc. op: info@thailandhotel.nl

Misschien kan ik je wel helpen. (beloof niets, maar wie weet..)

Steven
http://www.thailandhotel.nl

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

stage Bangkok, hotel

#6 Bericht door henkypenky » donderdag 03 november 2005, 14:12

anouk schreef:ik wil graag in mei 6 maanden stage lopen in een hotel in bangkok. maar ik heb nog geen hotel gevonden die stagaires aanneemt of die hierin interesse heeft. weet iemand misschien meer hierover?
ik weet dat enkele jaren geleden iemand uit europa aan de receptie van hotel ' narai ' aan silom-road stage liep en er werkt eveneens een dame uit duitsland , misschien een tip :?:

Anouk

stage

#7 Bericht door Anouk » vrijdag 03 maart 2006, 17:25

hallo! hartstikke bedankt voor jullie reacties! ik heb een stage gevonden in chiang mai! ik heb van veel mensen gehoord dat het in chiang mai beter te vertoeven is dan in bangkok voor 7 maanden...
nogmaals bedankt !! tips voor mensen die een stage zoeken in thailand.. ALLE hotels / bedrijven emailen met je cv.. ik heb er ongeveer 160 gestuurd en de 161ste was raak! :) haha succes ermee!

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door Okie » vrijdag 03 maart 2006, 18:18

Leuk Anouk, Chiang Mai is ook mijn plekie ik zal daar weer te vinden zijn van eind juni tot half juli.

Okie

anouk

chiang mai

#9 Bericht door anouk » vrijdag 03 maart 2006, 21:29

hallo okie!

hoe lang ben jij er de vorige keer geweet dan? heb je misschien nog leuke tips voor mij? iets wat is MOET zien, doen of eten?

Groetjes Anouk

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#10 Bericht door Okie » vrijdag 03 maart 2006, 22:46

Ik ben al 8 keer in Chiang Mai geweest Anouk. Je zal je wel een beetje moeten in lezen als je in een hotel gaat werken natuurlijk :)

Enfin places to see in Chiang Mai: Doi Suthep, Doi Inthanon, een trekking natuurlijk, night bazar, sunday market op Tha Pae gate, Pai, Mae Hong Son, Mae Sot, Chiang Rai.

Je zult snel genoeg Thaise vrienden krijgen daar die je wel wat zullen laten zien en er hangen daar ook veel Nederlanders rond :)

Welk hotel ga je werken als ik vragen mag?

Wens je in ieder geval veel plezier

Okie

thongdee
Expat
Expat

Re: stage

#11 Bericht door thongdee » zaterdag 04 maart 2006, 08:29

Anouk schreef:hallo! hartstikke bedankt voor jullie reacties! ik heb een stage gevonden in chiang mai! ik heb van veel mensen gehoord dat het in chiang mai beter te vertoeven is dan in bangkok voor 7 maanden...
nogmaals bedankt !! tips voor mensen die een stage zoeken in thailand.. ALLE hotels / bedrijven emailen met je cv.. ik heb er ongeveer 160 gestuurd en de 161ste was raak! :) haha succes ermee!
hey dat is leuk voor je ,welk hotel ga je werken ? wt is je bedoeling eigenlijk? achter de counter staan of misschien in de keuken wat helpen ? de bediening ?
veel plezier in ieder geval :)

Anouk

#12 Bericht door Anouk » zondag 05 maart 2006, 01:21

@ Okie:
Ik ken de alle bekende attracties in Chiang Mai en omgeving wel, maar ik bedoelde juist iets want maar weinig mensen weten wat wel zeer de moeite waard zou zijn!

@ Thongdee:
Ik ga in het Novotel Chiang Mai werken in het frontoffice management...

Ik ga er vast en zeker veel plezier hebben! :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”