Mahan Air

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Mahan Air

#1 Bericht door Gast » dinsdag 05 april 2005, 18:08

ik ga hoogstwaarschijnlijk in augustus met Mahan Air vliegen naar Bangkok. Erg aantrekkelijk tarief (€570,=). Het wordt natuurlijk goedkoper naarmate de maanden vorderen, maar ben niet flexibel in vakantiedagen dus vandaar...

Ik wil graag peilen hoe het staat met de ervaringen/meningen over Mahan Air..
Ze vliegen vanaf Dusseldorf naar Bangkok met een tussenstop in Tehran.

Alvast bedankt..

frumau
Expat
Expat
Contacteer:

#2 Bericht door frumau » dinsdag 05 april 2005, 19:44

Ik had nog nooit gehoord van Mahan Air totdat jij ermee kwam. Ik begrijp dat het een Iraanse luchtvaartmaatschapij is.... met een tussenstop in de enige theocratische staat in de wereld. Spannend. :lol:
Jasper Frumau
info at gateway2thailand.com
http://www.gateway2thailand.com

Gast

#3 Bericht door Gast » woensdag 06 april 2005, 08:33

frumau schreef:Ik had nog nooit gehoord van Mahan Air totdat jij ermee kwam. Ik begrijp dat het een Iraanse luchtvaartmaatschapij is.... met een tussenstop in de enige theocratische staat in de wereld. Spannend. :lol:
sjaa een super de luxe vlucht met singapore airlines is ook maar zo saai :D :D 8).

gandalf

info mahan air

#4 Bericht door gandalf » vrijdag 08 april 2005, 13:55

Ik ben ook van plan om te boeken bij mahan air en ben derhalve ook op zoek naar info. Ik vond deze web site http://www.airlinetest.com waarop ook info over mahan air staat, Wisselende reactie kijk zelf maar.

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!

#5 Bericht door Teun, DE ECHTE » vrijdag 08 april 2005, 15:55

Kijk eens , dat is China airways all in voor 545 Euro, KLM 630 Euro en ik denk dat er een paar procent onderhandel ruimte is

Dear Sirs;
Thanks for giving us the opportunity to offer the competitive air fare to your trip. First of all, please let us present our new service. We are able to issue Thai Airways Int’l (TG) E-ticket to all domestic routes in Thailand and to specific international routes. Now a day, our E-ticket service has been with only Thai Airways Int’l (TG) and will definitely expand to the other airlines in the near future to make all our valued customers getting more convenient for air trip.

Routing Bkk-Amsterdam-Bkk economy class
by China airlines Thb: 28,900 ticket vld 6months
by K.L.M Thb: 33,500 minimum 5days/maximum 1month

The abvoe airfare are subject to change without notice.

B.rgds
Chariya
[MULTI CLASS BOOKING]
FOR EXAMPLE, Q CLASS IS ONE OF MULTI ECONOMY BOOKING CLASSES, SUCH AS Q, H, M, B, V, U, D, OR Y. THE AIR FARES ARE IN ORDER OF THE LOWEST TO HIGHEST. THE CONDITION IS FIRST COME, FIRST GET DUE TO LIMITED SEAT IN LOWER BOOKING CLASS.]

The above air fares have been quoted with cash payment or deposit to the bank account.

We have accepted the credit card Visa, MasterCard, Diners, American Express (AMEX); however, have not accepted it as the signature on file, except Diners and AMEX. We may fax or attach the file of the authorized payment letter. Then you completely fill it out and return to us. However, the additional service charge 3% will be added on the top of total amount, quoted with cash payment, not the credit card.

For delivery service, we are able to deliver within Bangkok city limit by messenger and Thailand by EMS mail without any extra charge. For the overseas delivery, FEDEX, http://www.fedex.com , the overseas mail fee at Baht 900 will be applied. For Indochina delivery, mail fee by EMS at Baht 350-500 will be applied. For the overseas transfer payment thru the bank account, please add Baht 300 on the top of total transfer amount. Please advise us the passenger name as LAST/FIRST, MIDDLE MR./MS. to make the booking.

If you have any question, please feel free to contact Ms. Chariya at 02-652-2000 or e-mail. Look forward to serving you soon.

Best Regards,

MAJESTIC TRAVEL INTERNATIONAL CO., LTD.
69 SOI LANGSUAN 3, PLOENCHIT RD.,
PATUMWAN, BANGKOK 10330, THAILAND
TEL: 66-2-652-2000 & 66-2-652-2641-7
FAX: 66-2-254-7223 & 66-2-255-2994
E-mail: majestic@6522000.com & mjtbkk@access.inet.co.th
OFFICE HOURS: MON-FRI 0840-1730 AND SAT 0840-1200 NOON

BANK ACCOUNT INFORMATION:

THAI FARMER BANK(KASIKORN BANK)
LANGSUAN ROAD BRANCH, BANGKOK
SAVING ACCOUNT NO. 082-2-56202-7
BANK TRANSFER CODE TFBSTHBK

Please fax us the copy of bank T/T document. Our bank is able to guarantee the payment aftr getting the confirm of payment from the overseas clearing bank. There are no need to waifor the payment putting in our account. Sometimes, it takes 3-5 working days to get the payment in the account.
Watch the "backstabbers" they never relax.

gast pong

de puntjes

#6 Bericht door gast pong » vrijdag 15 april 2005, 14:10

nmbm zal dit van toepassing zijn enkel op tickets BEGINNEND vanaf BKK!
dank maar niet dat onze blauwe trots zich de kaas van de duurbetaalde boterham zal laten eten
en verder zijn de tarieven natuurlijk sterk seizoensgebonden: zoals iedere ervaren TYhai-ganger weet, is het u superlaag, nog eens versterkt door de komst van Phuketair

gast pong

duitse reacties

#7 Bericht door gast pong » vrijdag 15 april 2005, 14:14

kijk dan op het duitstalig forumvan
http://www.reise-preise.de
ook veel tips over http://www.conder.de (zeg maar de DE MartinAir, van LH): ze vliegen nog tot half/eind spr, ENKELtjes voor vanaf 99 Eur!

Kwai
kenner
kenner

Mahan Air

#8 Bericht door Kwai » vrijdag 15 april 2005, 19:24

Kijk even op http://www.mahanair.nl

Vliegen met tussenstop op heen weg van 2 uur in Teheran en terugweg tussenstop van 4 uur ( maar gratis gebruik van first classe lounge met eten en drankjes ) en ook 30 kilo bagage

Heb Duitser gesproken die altijd met hun vloog en hij vondt het goed

Kwai

Pim

#9 Bericht door Pim » maandag 18 april 2005, 19:25

ik heb gister geboekt bij Mahan Air. Ik was idd €577 per ticket kwijt. De laatste 3 weken van augustus verblijf ik in Bangkok.

De tickets vind ik goedkoop, gezien de tijd dat ik ga. En zeker al zo vroeg in het jaar dat ik boek.

Ik denk dat je bij Mahan Air gewoon geen service a la singapore airlines moet verwachten. Ook het personeel in Teheran schijnt het niet zo kunnen te vinden met westerse passagiers.

Ik vraag me alleen af of het vliegtuig niet op het nieuwe vliegveld van Iran zal landen. Als het goed is opent dat 8 mei....
Misschien dat iemand hier iets meer van weet??

Gast

Alle reacties welkom

#10 Bericht door Gast » maandag 18 april 2005, 21:07

Ik ben nog aan het tweifelen, ziet er interesant uit qua prijs en ook de website van Mihan ziet er verleidelijk uit. De transfer van +/- 4 uur, waarin je wel gebruik mag maken van de firste class loung ziet er ook aantrekkelijk uit. Mijn planing is om 26 nov te vertrekken,dus tijd genoeg om nog te kiezen. Willen de mensen die eerder vliegen met Mihan hun ervaringen kenbaar maken. Ben er zeer benieuwd naar.
Groetjes van Ed en Khun

Edje
Expat
Expat

Re: Alle reacties welkom

#11 Bericht door Edje » maandag 18 april 2005, 21:11

Anonymous schreef:Ik ben nog aan het tweifelen, ziet er interesant uit qua prijs en ook de website van Mihan ziet er verleidelijk uit. De transfer van +/- 4 uur, waarin je wel gebruik mag maken van de firste class loung ziet er ook aantrekkelijk uit. Mijn planing is om 26 nov te vertrekken,dus tijd genoeg om nog te kiezen. Willen de mensen die eerder vliegen met Mihan hun ervaringen kenbaar maken. Ben er zeer benieuwd naar.
Groetjes van Ed en Khun
Alweer vergeten in te loggen. Dit was edje
Groetjes; Edje

Pim

Re: Alle reacties welkom

#12 Bericht door Pim » dinsdag 19 april 2005, 15:08

Anonymous schreef:Ik ben nog aan het tweifelen, ziet er interesant uit qua prijs en ook de website van Mihan ziet er verleidelijk uit. De transfer van +/- 4 uur, waarin je wel gebruik mag maken van de firste class loung ziet er ook aantrekkelijk uit. Mijn planing is om 26 nov te vertrekken,dus tijd genoeg om nog te kiezen. Willen de mensen die eerder vliegen met Mihan hun ervaringen kenbaar maken. Ben er zeer benieuwd naar.
Groetjes van Ed en Khun
Ik vlieg in augustus, dus zal m'n ervaring met Mahan Air met jullie delen (als ik het overleef heet dat :D )

Gr. Pim

Marijn
komt net kijken
komt net kijken

#13 Bericht door Marijn » woensdag 20 april 2005, 12:00

frumau schreef:met een tussenstop in de enige theocratische staat in de wereld
sorry, maar dit is niet waar. Er is wel godsdienstvrijheid in het land (er wonen bijvoorbeeld in isfahan erg veel joden/christenen en natuurlijk moslims) maar er is nog 1 theocratische staat: israel. De Joodse staat. ik dacht altijd van niet, maar het is dus wel degelijk zo. maar goed. boeie verder. De mensen die ik ken (iraniers) zijn bijzonder vriendelijk, en gastvrij, dus ik zou me maar geen zorgen maken. Het kan wel heeeeel goed zijn (99%) dat er geen acohol aan boord wordt geschonken. Nu is dit toch slecht voor je hoog in de lucht, maar het kan meewegen. :)

Gast

#14 Bericht door Gast » zaterdag 21 mei 2005, 17:15

Ik ben ook aan t twijfelen of ik met Mahan Air moet gaan vliegen. Ik was van plan samen met een vriendin op 23 december te vertrekken. En ik heb al gemerkt dat dit toch wel een dure periode is als het gaat om tickets..

De reacties hier op Mahan Air maken het er nie makkelijker op.

Maarja ik blijf een `arm` studentje he..

Wat raden jullie aan?? Toch maar erop wagen?? (Mahan Air bedoel ik dan he) Of wat meer (minstens 300/400 euro) uitgeven.

Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Contacteer:

#15 Bericht door Pim » zaterdag 21 mei 2005, 17:41

Anonymous schreef:Ik ben ook aan t twijfelen of ik met Mahan Air moet gaan vliegen. Ik was van plan samen met een vriendin op 23 december te vertrekken. En ik heb al gemerkt dat dit toch wel een dure periode is als het gaat om tickets..

De reacties hier op Mahan Air maken het er nie makkelijker op.

Maarja ik blijf een `arm` studentje he..

Wat raden jullie aan?? Toch maar erop wagen?? (Mahan Air bedoel ik dan he) Of wat meer (minstens 300/400 euro) uitgeven.
Denk er aan dat als je met je vriendin gaat, zij wel met een halve burka op het vliegveld moet rondlopen!!

K heb geboekt met Mahan Air, maar heb er wel vertrouwen in, waarom eigenlijk ook niet :D :!:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”