KLM
Moderator: Loempia
reizen met klm
Ben een paar keer met klm gevlogen , er valt niets op aan te merken , alleen dat er van alles juist genoeg was , bij de vluchten heb ik steeds mijn jas uit mijn handbage moeten halen omdat het ijskoud was waarom weet ik niet , en ze hebben bij heineken speciale blikjes van 20 cl laten maken zo kun je niet teveel drinken als je er 5 op hebt heb je nog maar een liter , verder het personeel is heel corect , maar er zijner wat weinig , als je met thai airways vliegt zijn er meer hostessen , en het is ook warmer
vluchten naar thailand
Het is er gewoon warmer , hoe dat werkt in een vliegtuig weet ik ook niet , de verwarming aan zetten zeker
- Edje
- Expat
Re: vluchten naar thailand
Hoe die verwarmingen werken weet ik ook niet, de motoren hoeven op die hoogte bij een temp. van - 50 gr. echt niet gekoeld te worden,dus geen warm water. In de toestellen van China Airlines is het ook altijd koud. Eva en Thai zijn warmer in ieder geval. Nu over KLM: Ik heb er één keer mee MOETEN vliegen (verzekering) maar nooit meer, altans vrijwillig.piet schreef:Het is er gewoon warmer , hoe dat werkt in een vliegtuig weet ik ook niet , de verwarming aan zetten zeker
De minpunten:
Zeer slechte service oa geen keuze uit verschillende maaltijden, je moet maar eten wat ze neerzetten. Na de maaltijd tijdens de vlucht zie je geen enkele stuwardes meer rond lopen om service te bieden "daar heeft u toch een knopje voor op uw stoel mijnheer"
De stuwardessen zijn allemaal onvriendelijk, oud, lelijk en niet opgemaakt. Waarschijnlijk willen ze nog wat bijverdienen.
De prijzen zijn veel te hoog voor wat ze bieden enz.
Dit in tegenstelling met Thai Airways, Eva Air en China Airlines.
Bij deze maatschappijen zie jonge mooie en zeer vriendelijke stuwardessen die de hele vlucht voor je klaar staan plus dat je een keuze hebt uit twee menu's. Ik wordt toch liever bedient door zo'n mooie Aziatische als door zo'n botte, lelijke hollandse trut en ook nog voor minder geld. Overigens, op het cockpit personeel na bestaat de hele crew van China Airlines uit Thai.
Mijn voorkeur gaat uit naar Thai Airways maar helaas vliegen ze niet meer vanaf Schiphol en Brussel en dat vindt ik een probleem, dus blijft het voorlopig bij Eva of China Airlines.
Groetjes
- Edje
- Expat
Re: klm
Doe ze in je handbagage want ze vriezen in je koffer inderdaad stuk.Piet schreef:Hallo edje
je schrijft dat het daarboven - 55 graden vriest , ik zou de volgende keer enkele flessen wijn willen meenemen naar thailand , zou ik dat wel riskeren om die in mijn koffer mee te nemen ik ben bang dat ze kapot vriesen met alle gevolgen vandien
Waarom wil je wijn meenemen vanuit Ned. ? In oa de Big C; Lotus; Friendship;Best super en Foodland zijn bijna alle wijnen te koop tegen een redelijke prijs.
Gezondheid.
-
- heeft ervaring
KLM
Hallo allemaal,
Ben net weer terug na een maandje Thailand. Deze keer hebben mijn vrouw en ik de reis met de KLM gemaakt i.p.v. EVA en het is ons goed bevallen. Geen wachttijden bij het inchecken in Amterdam en in Bangkok, geen problemen met de temperatuur(als het te koud is kan je altijd vragen of het iets warmer kan) en je kan thuis je stoel uitkiezen via internet als je niet gereserveerd hebt, kortom alles goed geregeld.
Marcel
Ben net weer terug na een maandje Thailand. Deze keer hebben mijn vrouw en ik de reis met de KLM gemaakt i.p.v. EVA en het is ons goed bevallen. Geen wachttijden bij het inchecken in Amterdam en in Bangkok, geen problemen met de temperatuur(als het te koud is kan je altijd vragen of het iets warmer kan) en je kan thuis je stoel uitkiezen via internet als je niet gereserveerd hebt, kortom alles goed geregeld.
Marcel

-
- Volwaardig lid
Re: Floepers
Waar doen ze moeilijk over he? Ik stond vorig jaar bij de incheckbali van china airlines (wordt allemaal afgehandeld door klm personeel) de persoon naast me had overgewicht van 3 kilo en kon kiezen of hij wou bijbetalen of er spullen uit wou halen ik had ook overgewicht (5 kilo) en daar deden ze niet moeilijk over :!: het is ook maar net bij wie je in de rij staat.Teun, DE ECHTE schreef:Vrouw net weg, 20 minuten geleden, ANS BKK, full one way business class, van 2900 euro, 30 kilo vrij, 10 voor zilver, had 44, en,....ze lieten haar betalen voor 4 kilo. zal wel een blonde tante zijn geweest die thaise dames niet aardig vindt
PeterPivo
-
- Volwaardig lid
Mijn ouders zijn gister avond vertrokken met KLM naar bangkok en kreeg vanochtend een telefoontje dat ze een doorstart hadden moeten maken naar een militairvliegveld in Pattaya omdat het heel slecht weer was in bangkok met onweer en veel regen. Me moeder houd al niet van vliegen en krijgen ze dit ook nog een keer niet echt een goede ervaring met KLM maar voor de rest een goede vlucht gehad. EN ze hadden de piloot dat mee heeft gedaan aan de groeten terug
PeterPivo

PeterPivo