Te stil
- KhunSugar
- Volwaardig lid
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Re: Te stil
In dank opgeslagen in Chrome, Suiker!
- wpdl
- Volwaardig lid
"It's up to you"
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Ook opgeslagen in dank. Zoals ik al schreef, ik heb 1.000 plaatjes en dus veel ruimte nodig. Ik kan zelf verkleinen maar denk dat de fotosite dat ook al doet. Maar tot welke maat zal ik verkleinen? Voor Trefpunt is dat max 500 pix als grootste maat (hor of vert).
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Waar is iedereen? Afgelopen week met pijn en moeite 24 berichtjes en zo is er geen bal meer aan. Daar gaan een paar plaatjes of foto's van liefhebbers niet aan helpen, vrees ik. Of zit iedereen in Tokyo? Gelijk heb je maar laat ons dan meegenieten svp...
-
- Volwaardig lid
Wij zijn thuis
.
Maar weinig te melden eigenlijk.
Vaccinatie gedoe zit erop dus game over.
Thailand kan ik überhaupt weinig over melden en hier in Nederland doen we momenteel ook weinig. Beetje motorrijden en wat werken thats it.
Olympische spelen volg ik niet echt. Kijk net de hoogtepunten zeg maar.
Maar weinig te melden eigenlijk.
Vaccinatie gedoe zit erop dus game over.
Thailand kan ik überhaupt weinig over melden en hier in Nederland doen we momenteel ook weinig. Beetje motorrijden en wat werken thats it.
Olympische spelen volg ik niet echt. Kijk net de hoogtepunten zeg maar.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Nou, Arie O, Driver, dat valt me toch weer tegen van je!
Ik dacht dat jij al lang in Japan zat.
Ik kan helaas niet want kan niet meer lopen en per rolstoel is me toch heisa teveel..... Los daarvan, het forum is mij veel te stil. Komt dat omdat wij allemaal wat ouder worden?

Ik kan helaas niet want kan niet meer lopen en per rolstoel is me toch heisa teveel..... Los daarvan, het forum is mij veel te stil. Komt dat omdat wij allemaal wat ouder worden?
- jumbo
- Expat
Neem aan dat het stiller als normaal is mede door het feit dat iedereen in Thailand een beetje aan huis gekluisterd is door de corona verordeningen
Dan is er weinig te melden...
Mijn Tokyo beleving is wat minder door de weinige aandacht op de Thai TV tenzij ik een een zender heb genegeerd bij True Vision, dan lees ik het wel
en in NL gaat eea ook niet zo lekker lees ik in de media kwa corona
Een van de forumleden had me al een PB gestuurd dat dit draadje zou worden geherstart.... visionair
Mijn Tokyo beleving is wat minder door de weinige aandacht op de Thai TV tenzij ik een een zender heb genegeerd bij True Vision, dan lees ik het wel
Een van de forumleden had me al een PB gestuurd dat dit draadje zou worden geherstart.... visionair

Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Herbergier
- Volwaardig lid
Ik schrijf ook vrijwel niet meer, lees soms nog wel mee, dikwijls als ik iets schreef kreeg ik een spammelding of errormelding in beeld en ging mijn schrijven verloren.
Alles van waarde is weerloos.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Herbergier, als je een floating IP hebt (en wie heeft dat niet...) kun je tegen de spamblocker van TF aanlopen. Als ik dat krijg dan zet ik de VPN even uit en druk de tekst opnieuw weg. Dan start ik de VPN weer. En anders moet de PC 10 minuten uit.
-
- Volwaardig lid
erik-kuijpers schreef: ↑zaterdag 24 juli 2021, 22:04 Nou, Arie O, Driver, dat valt me toch weer tegen van je!Ik dacht dat jij al lang in Japan zat.

Niet meer lopen is minder natuurlijk. Dus nu alles in rolstoel of gedeeltelijk?.
Forum en stil en ouder.. Geen nieuwe aanwas en als de oudjes hier ouder worden en ook minder posten dan wordt het vanzelf stiller.
Maar ik zag al weer wat berichten staan net vlgs mij duszzz..
-
- Volwaardig lid
In Nederland merk ik helemaal niks wat betreft het Corona gedoe. Ik doe nog steeds alles wat ik voorheen ook deedt behalve boodschappen doen. Kom wat betreft restaurants en activiteiten sowieso amper ergens dus dat mis ik ook niet mocht het weer dichtgaan.jumbo schreef: ↑zondag 25 juli 2021, 03:14 Neem aan dat het stiller als normaal is mede door het feit dat iedereen in Thailand een beetje aan huis gekluisterd is door de corona verordeningen
Een van de forumleden had me al een PB gestuurd dat dit draadje zou worden geherstart.... visionair![]()
Terrasje pakken als we met de motor weg zijn kan gewoon zonder moeilijk gedoe. Maar we proberen wel de drukte wat te mijden ondanks het feit dat we nu beide gevaccineerd zijn.
Thai tv weinig aandacht voor de spelen.. In Nederland zenden ze wat ik zo meekrijg wel eea uit.
Maar kijk nog weinig tot nu toe.
-
- Volwaardig lid
Wat Eric al aangaf even checken.Herbergier schreef: ↑zondag 25 juli 2021, 04:37 Ik schrijf ook vrijwel niet meer, lees soms nog wel mee, dikwijls als ik iets schreef kreeg ik een spammelding of errormelding in beeld en ging mijn schrijven verloren.
Zou jammer zijn als je daarom zou afhaken.
- Kees
- Volwaardig lid
Ik ben hier, net als waarschijnlijk meerdere forumleden, gekomen om informatie over het wonen in Thailand te vergaren.
We wilden zoveel mogelijk te weten komen over visa, belasting, huren/kopen van huizen, cultuur en allerlei Thailand gerelateerde zaken.
Inmiddels zijn vele ook daadwerkelijk hier komen wonen en willen de ervaringen die wij inmiddels hebben opgedaan best wel delen met nieuwe forumleden, echter de aanwas hiervan is minimaal, zeker in deze Covid-19 tijd.
Daarbij zijn vele onderwerpen al zover uitgekauwd dat er weinig meer over geschreven hoeft te worden, hoewel met o.a. de visa dagelijks wel wat veranderd.
En om nou bijvoorbeeld over Covid-19 of over voetbal te gaan debatteren, daar heb ik in ieder geval geen behoefte aan.
We wilden zoveel mogelijk te weten komen over visa, belasting, huren/kopen van huizen, cultuur en allerlei Thailand gerelateerde zaken.
Inmiddels zijn vele ook daadwerkelijk hier komen wonen en willen de ervaringen die wij inmiddels hebben opgedaan best wel delen met nieuwe forumleden, echter de aanwas hiervan is minimaal, zeker in deze Covid-19 tijd.
Daarbij zijn vele onderwerpen al zover uitgekauwd dat er weinig meer over geschreven hoeft te worden, hoewel met o.a. de visa dagelijks wel wat veranderd.
En om nou bijvoorbeeld over Covid-19 of over voetbal te gaan debatteren, daar heb ik in ieder geval geen behoefte aan.
Niet klagen, maar dragen.
- erik-kuijpers
- Volwaardig lid
Driver, lopen gaat heel slecht en is pijnlijk en dan moet je niet in Thailand zijn. Ik zou niet weten hoe ik met mijn rollator de kleiweg van huis naar straat zou moeten lopen. Reden nummer 2 om naar NL te gaan was de kanker maar die is gelukkig weg.
In NL zijn overal voorzieningen voor gehandicapten maar in Thailand staat dat nog in de kinderschoenen. Heb eens alle banken in Nongkhai bekeken en NIET EEN had een hellingbaan; wel de Immi en de SSO maar bij de laatste werd de hellingbaan gebruikt om scooters te parkeren...
Ik klaag niet; ik ben vanaf mijn 55e gepensioneerd en heb 16 jaar daar gewoond en buiten die jaren 14 jaar in Thailand en andere Aziatische landen en in N-Amerika gereisd. Ik heb een goed reisleven gehad en dat het nu minder mobiel is, ach, tis niet anders. Mijn koppetje werkt nog en dat kan niet iedereen zeggen met 74 nagels in zijn 6 plankjes...
In NL zijn overal voorzieningen voor gehandicapten maar in Thailand staat dat nog in de kinderschoenen. Heb eens alle banken in Nongkhai bekeken en NIET EEN had een hellingbaan; wel de Immi en de SSO maar bij de laatste werd de hellingbaan gebruikt om scooters te parkeren...
Ik klaag niet; ik ben vanaf mijn 55e gepensioneerd en heb 16 jaar daar gewoond en buiten die jaren 14 jaar in Thailand en andere Aziatische landen en in N-Amerika gereisd. Ik heb een goed reisleven gehad en dat het nu minder mobiel is, ach, tis niet anders. Mijn koppetje werkt nog en dat kan niet iedereen zeggen met 74 nagels in zijn 6 plankjes...