100% natuurlijke vitaminepillen

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
j.b
Expat
Expat

Re: 100% natuurlijke vitaminepillen

#91 Bericht door j.b » zaterdag 28 december 2013, 11:47

dutch schreef:
j.b schreef:Veel berichten van mensen die veelal in hun leven nooit iets hebben durven ondernemen maar wel durven schrijven hoe het moet !!!!!!

Ga er voor Ais

John.
Piramide systeem.......ondernemen????????
Slimme luiheid of gebrek aan idee,zal je bedoelen.
Is het in Nederland niet verboden???
Slimme luiheid is heel herkenbaar bij de Thai.
Thai houden van slimme verhaaltjes en of het nu vitamine pillen zijn of crème waar je huid weer strak van lijkt, het is overal hetzelfde in de wereld.
Het zit tussen de oren , als het praatje maar goed is , en daar is niks mis mee bij Ais.
Gaan met die banaan Ais

John

dutch
Expat
Expat

#92 Bericht door dutch » zaterdag 28 december 2013, 12:15

Helaas is het met het systeem redelijk mis.
Een van mijn thaise aangetrouwde familie zit zelf tamelijk hoog in de Amway organisatie ( is meerdere malen met complete gezin op kosten van Amway op reis geweest.o.a. naar USA,Canada,China,Rusland en Europa).toen hij zijn zus,mijn vrouw dus,er ook in probeerde te betrekken heb ik hem even voorgerekend hoeveel 100 miljoen nieuwe leden er nodig waren om dat rendabel te laten worden.
Onnozele halzen trappen er in en blijven met de brokken zitten.
Het moge duidelijk zijn dat ik met dit soort systemen weinig opheb. [|(
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

henk177
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#93 Bericht door henk177 » zaterdag 28 december 2013, 14:01

Het is misschien wel 20 jaar geleden dat er op het bedrijf waar ik toendertijd werkte een collega rondliep die ook bijna miljonair was omdat hij ook was begonnen bij Titan (ook een piramide dus) .Ben toen met hem meegeweest naar een bijeenkomst in een v.d.Valk hotel waar een stel mensen stonden te springen alsof ze bezeten waren .Ben zelf nogal vrij nuchter aangelegd maar toch voordat deze dans en zang middag af was gelopen had ook ik getekend en moest binnen de 24 uur 6000 gulden aan mijn collega betalen die het verder voor mij afhandelde .Toen begon ook voor mij het grote feest want ik moest ook zoveel mogelijk mensen overhalen om supersnel miljonair te worden . Had zelf al vrij snel medelijden met de mensen die ik 6000 gulden moest aftroggelen dus na 1 kandidaat was het voor mij al bekeken zaak en heb me er bij neergelegd dat ik zelf stom was geweest en dus ook pech had dat ik ruim 5000 gulden kwijt was.
Door schade en schande word men wijs is mij vroeger altijd verteld dus dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik zoiets gedaan heb .
Maar waar nu dit verhaaltje over gaat is het volgende :::
In 2006 kwam ik met een fikse verkoudheid bij de dokter en na een paar weken bleef dit maar aanhouden en zelfs mijn hele hoofd voelde aan als een trommel .Na overleg met de dokter toch maar naar de KNO arts die mij onderzocht en enkele weefsels uit mijn neus haalde om verder te laten onderzoeken .
Na een week kwam de uitslag en het bleek helaas Non Hodgkin Lymfomen (kanker) te zijn .
Hierop heb ik 8 chemokuren gehad en ben er gelukkig weer goed bovenop gekomen .
Je wil niet weten hoeveel mensen je in die tijd aanspreken met alle soorten pillen tegen onvoorstelbare bedragen .
Heb toen gelukkig wel beide benen op de grond gehouden (terwijl je zo bang bent als een klein kind dat het fout gaat)
en heb de chemokuren afgemaakt . Maar in een keer zijn alle medicijnen perfect en ben je zogenaamd snel van je kanker genezen .Piramide is verboden maar dan ook nog op deze manier mensen die zo bang zijn als een wezel geld afhandig maken daar moet zware straf op staan .
Regelmatig lees je deze onzin http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/03/nat ... dan-chemo/ en dan moet je op dat moment sterk in je schoenen staan om niet naar al deze wondermiddelen te grijpen terwijl als je een keer naar Nederland skypt je eerst hoort wie er de afgelopen maanden aan deze ziekte zijn gestorven .
Dit moest ik even kwijt nadat ik dit forumonderwerp had gelezen !!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#94 Bericht door ron » zaterdag 28 december 2013, 14:06

Henk......... :thumbsup:

:clap:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

dutch
Expat
Expat

#95 Bericht door dutch » zaterdag 28 december 2013, 14:41

henk177 schreef:Het is misschien wel 20 jaar geleden dat er op het bedrijf waar ik toendertijd werkte een collega rondliep die ook bijna miljonair was omdat hij ook was begonnen bij Titan (ook een piramide dus) .Ben toen met hem meegeweest naar een bijeenkomst in een v.d.Valk hotel waar een stel mensen stonden te springen alsof ze bezeten waren .Ben zelf nogal vrij nuchter aangelegd maar toch voordat deze dans en zang middag af was gelopen had ook ik getekend en moest binnen de 24 uur 6000 gulden aan mijn collega betalen die het verder voor mij afhandelde .Toen begon ook voor mij het grote feest want ik moest ook zoveel mogelijk mensen overhalen om supersnel miljonair te worden . Had zelf al vrij snel medelijden met de mensen die ik 6000 gulden moest aftroggelen dus na 1 kandidaat was het voor mij al bekeken zaak en heb me er bij neergelegd dat ik zelf stom was geweest en dus ook pech had dat ik ruim 5000 gulden kwijt was.
Door schade en schande word men wijs is mij vroeger altijd verteld dus dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik zoiets gedaan heb .
Maar waar nu dit verhaaltje over gaat is het volgende :::
In 2006 kwam ik met een fikse verkoudheid bij de dokter en na een paar weken bleef dit maar aanhouden en zelfs mijn hele hoofd voelde aan als een trommel .Na overleg met de dokter toch maar naar de KNO arts die mij onderzocht en enkele weefsels uit mijn neus haalde om verder te laten onderzoeken .
Na een week kwam de uitslag en het bleek helaas Non Hodgkin Lymfomen (kanker) te zijn .
Hierop heb ik 8 chemokuren gehad en ben er gelukkig weer goed bovenop gekomen .
Je wil niet weten hoeveel mensen je in die tijd aanspreken met alle soorten pillen tegen onvoorstelbare bedragen .
Heb toen gelukkig wel beide benen op de grond gehouden (terwijl je zo bang bent als een klein kind dat het fout gaat)
en heb de chemokuren afgemaakt . Maar in een keer zijn alle medicijnen perfect en ben je zogenaamd snel van je kanker genezen .Piramide is verboden maar dan ook nog op deze manier mensen die zo bang zijn als een wezel geld afhandig maken daar moet zware straf op staan .
Regelmatig lees je deze onzin http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/03/nat ... dan-chemo/ en dan moet je op dat moment sterk in je schoenen staan om niet naar al deze wondermiddelen te grijpen terwijl als je een keer naar Nederland skypt je eerst hoort wie er de afgelopen maanden aan deze ziekte zijn gestorven .
Dit moest ik even kwijt nadat ik dit forumonderwerp had gelezen !!

Als ik zo jouw verhaal lees,is het door mij gebruikte woord "onnozele halzen" wat te simpel.
Gefeliciteerd. met jouw doorzettings vermogen en de uitslag :thumbsup:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

j.b
Expat
Expat

#96 Bericht door j.b » zaterdag 28 december 2013, 15:38

Dutch :
Als ik zo jouw verhaal lees,is het door mij gebruikte woord "onnozele halzen" wat te simpel.
Gefeliciteerd. met jouw doorzettings vermogen en de uitslag :thumbsup:[/quote]

Ook gefeliciteerd Henk maar je kan geen appels met peren vergelijken.

John.

printen44
Expat
Expat

#97 Bericht door printen44 » zaterdag 28 december 2013, 17:19

Ach, j.b., Ais wil niet verkopen, maar wil leden werven. Dat is slim van hem, want Ais weet dat wanneer hij begint te verkopen, drie-kwart van de bevolking van Thailand als verkoper van die nutteloze producten al zal vinden.

Dus jij schrijft terecht: "Gaan met die banaan", want Ais kan misschien bananenverkoper worden. Goed voor lijf en leden, maar helaas is ook hier in Thailand de markt wat verzadigd. Ongeveer 14 miljoen Thais hebben op hun kraampje al bananen liggen. En de rest van de Thais plukt die bananen van de bomen langs de weg. [$) [$) [$) [$)

Maar Ais zal hier nooit vertellen hoeveel verkopers hij via dit forum aan de haak heeft geslagen. Zo dom zijn we nou ook weer niet.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#98 Bericht door prajak » zondag 29 december 2013, 01:49

Verzorgt Ais ook de workpermits als farang zijn spullen gaan verkopen ?

Ais
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#99 Bericht door Ais » zondag 29 december 2013, 04:16

prajak schreef:Verzorgt Ais ook de workpermits als farang zijn spullen gaan verkopen ?

Beste Prajak,

Aangezien ik vrij recent met dit product in aanmerking ben gekomen kan ik hier momenteel geen volledig antwoord opgeven. Wel ben ik bezig met de mogelijkheid / de opties aan het bekijken en overleggen ofdat ik via het hoofdbedrijf een werkvisum zou kunnen verkrijgen. Dit zal, naar mijn inzien, na goedkeuring dan ook mogelijk moeten zijn voor buitenlanders in Thailand.

Hier kan ik eventueel in de toekomst meer informatie over geven.

Vriendelijke groet,

Ais
- Wie z'n billen brand, mag blij zijn dat hij niet andersom stond -

Ais
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#100 Bericht door Ais » zondag 29 december 2013, 04:23

@ Prajak,

Leuke vraag trouwens voor op de informatieavond :thumbsup:

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#101 Bericht door Hua Thale » zondag 29 december 2013, 04:35

Ja leuke vraag ook een kort en duidelijk antwoord NEE

Ais
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#102 Bericht door Ais » zondag 29 december 2013, 05:04

Hua Thale schreef:Ja leuke vraag ook een kort en duidelijk antwoord NEE

Ik neem aan dat u het heeft over het werkvisum?

Zo ja, de tijd zal het uitwijzen....

Vriendelijke groet,

Ais

Ais
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#103 Bericht door Ais » zondag 29 december 2013, 05:07

Tevens heb ik meer aan mensen die hun kritiek onderbouwen waardoor ik er een andere visie op kan krijgen waardoor er bij mij ook nieuwe vragen opkomen...

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#104 Bericht door Pieter » zondag 29 december 2013, 05:16

Ais schreef:Tevens heb ik meer aan mensen die hun kritiek onderbouwen waardoor ik er een andere visie op kan krijgen waardoor er bij mij ook nieuwe vragen opkomen...
Dit is als geloven ... met een gelovige kun je ook geen discussie aangaan omdat het niet over tastbare/ bewijsbare dingen gaat

als iemand er gelukkig mee wordt ... nou en

maar maar maar

In de middeleeuwen werden wonder doktors met pek en veren naar de uitgang van een stad begeleid.
En onderschat niet de weerstand die je oproept van alle al dan niet op gebakken lucht gestoelde gesetllede traditionele
hokus spokus hier van Tempel tot natuurgeneesvrouwtjes tot waarzegsters

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#105 Bericht door Hua Thale » zondag 29 december 2013, 05:27

Je praatje doet het goed Ais.

Heb in het begin van dit onderwerp mijn mening gegeven.
Begrijp je insteek dat je hier inkomsten wil genereren.
De meeste farangs hier hebben een AOW of iets anders ter ondersteuning niet iedereen.
Dat jij dit product wil gaan verkopen wens ik je alle succes mee of welk ander product dan ook.
Alleen de 'politiek' van het moederbedrijf staat mij niet aan.
Iets te veel richting piramide verkoop toch op zijn minst een verkoop politiek met zeer veel verplichtingen.
Dat je na vele berichten met linkjes en al blijft volharde dat je het goudmijntje gevonden heb is leuk maar ik geloof er niet in (piramide verkoop)
Werkvergunning regelen via deze constructie denk je nu echt dat je ook daar het gat in wet gevonden heb.
Nee dus zeer weinig beroepen komen daarvoor in aanmerking in Thailand en zeker geen pillenboer.
Nogmaals zeer veel succes met je project maar gaat niet de illusionist uit lopen hangen.

Ps hier nog een linkje kan je het even bekijken.

http://www.thaiembassy.com/thailand/wor ... basics.php
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”