Het is misschien wel 20 jaar geleden dat er op het bedrijf waar ik toendertijd werkte een collega rondliep die ook bijna miljonair was omdat hij ook was begonnen bij Titan (ook een piramide dus) .Ben toen met hem meegeweest naar een bijeenkomst in een v.d.Valk hotel waar een stel mensen stonden te springen alsof ze bezeten waren .Ben zelf nogal vrij nuchter aangelegd maar toch voordat deze dans en zang middag af was gelopen had ook ik getekend en moest binnen de 24 uur 6000 gulden aan mijn collega betalen die het verder voor mij afhandelde .Toen begon ook voor mij het grote feest want ik moest ook zoveel mogelijk mensen overhalen om supersnel miljonair te worden . Had zelf al vrij snel medelijden met de mensen die ik 6000 gulden moest aftroggelen dus na 1 kandidaat was het voor mij al bekeken zaak en heb me er bij neergelegd dat ik zelf stom was geweest en dus ook pech had dat ik ruim 5000 gulden kwijt was.
Door schade en schande word men wijs is mij vroeger altijd verteld dus dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik zoiets gedaan heb .
Maar waar nu dit verhaaltje over gaat is het volgende :::
In 2006 kwam ik met een fikse verkoudheid bij de dokter en na een paar weken bleef dit maar aanhouden en zelfs mijn hele hoofd voelde aan als een trommel .Na overleg met de dokter toch maar naar de KNO arts die mij onderzocht en enkele weefsels uit mijn neus haalde om verder te laten onderzoeken .
Na een week kwam de uitslag en het bleek helaas Non Hodgkin Lymfomen (kanker) te zijn .
Hierop heb ik 8 chemokuren gehad en ben er gelukkig weer goed bovenop gekomen .
Je wil niet weten hoeveel mensen je in die tijd aanspreken met alle soorten pillen tegen onvoorstelbare bedragen .
Heb toen gelukkig wel beide benen op de grond gehouden (terwijl je zo bang bent als een klein kind dat het fout gaat)
en heb de chemokuren afgemaakt . Maar in een keer zijn alle medicijnen perfect en ben je zogenaamd snel van je kanker genezen .Piramide is verboden maar dan ook nog op deze manier mensen die zo bang zijn als een wezel geld afhandig maken daar moet zware straf op staan .
Regelmatig lees je deze onzin
http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/03/nat ... dan-chemo/ en dan moet je op dat moment sterk in je schoenen staan om niet naar al deze wondermiddelen te grijpen terwijl als je een keer naar Nederland skypt je eerst hoort wie er de afgelopen maanden aan deze ziekte zijn gestorven .
Dit moest ik even kwijt nadat ik dit forumonderwerp had gelezen !!