Prajak gevloerd
-
- Volwaardig lid
Re: Prajak gevloerd
Dat is voor de voet zelf. Voor de breuk stel ik voor hamer, spijker, plintenladder en een potje gluton.....
-
- Expat
Ik dacht dat jij met het pootje omhoog moest liggen!prajak schreef:

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Ziet er niet fijn uit! Heb je ook een wond die draagt? Hoop voor jou dat hier gauw verbetering in komt.
Weet je al iets meer?
Weet je al iets meer?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Dutch, van de hele dag liggen word ik ziek.... Af en toe even laten bungelen hoor !
Elst99, er is geen open wond. Alleen het bubbeltje is doorgeprikt en ook weer dicht. En nu wachten tot de artsen terug zijn of de poot dun, wat het eerste aan de hand is deze tien dagen.....
Ik heb TV met Nat Geo Wild, mooie programma's, en (Thai) boksen en voetbal. Ik kom niks te kort behalve NL voetbal.
Elst99, er is geen open wond. Alleen het bubbeltje is doorgeprikt en ook weer dicht. En nu wachten tot de artsen terug zijn of de poot dun, wat het eerste aan de hand is deze tien dagen.....
Ik heb TV met Nat Geo Wild, mooie programma's, en (Thai) boksen en voetbal. Ik kom niks te kort behalve NL voetbal.
- RuudThai
- Expat
Is die regenboog reclame voor de Gay Pride in Rusland o.i.d.?
De plannen van misses RuudThai zijn weer veranderd, we gaan morgen al naar Nongkhai.
Maar niets is veranderlijker dan de misses, dus ik spreek je pas als we in de auto onderweg zijn....

De plannen van misses RuudThai zijn weer veranderd, we gaan morgen al naar Nongkhai.
Maar niets is veranderlijker dan de misses, dus ik spreek je pas als we in de auto onderweg zijn....

-
- Volwaardig lid
Erik,
Ik vind het niet zo goed uitzien maar hoop dat alles snel geneest, maar ik ben ook maar een leek.
Groetjes. Loe
Ik vind het niet zo goed uitzien maar hoop dat alles snel geneest, maar ik ben ook maar een leek.
Groetjes. Loe
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Eisbein noemen de Duitsers dat.dutch schreef:prajak schreef:
Smullen maar.
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Serpay is er gelukkig vanaf, ik moet nog aan de beurt komen. De geleerden waren iets positiever. Vandaag zijn weer twee blaartjes doorgeprikt door de verpleegsters want de ortho-artsen zijn op cursus voor een dikke week. Uitzitten/-liggen dus; je mankeert niks en moet toch liggen...... Nee, ik blijf hier, ga niet voor een week naar huis. Straks is mijn kamer weg en kan ik op zaal gaan zweten.....
Ruud is vandaag geweest met Mel en Sjoerd. De hele stad moeten afrijden voor een hotel want het is hier Naga !
Ruud is vandaag geweest met Mel en Sjoerd. De hele stad moeten afrijden voor een hotel want het is hier Naga !
-
- Volwaardig lid
Prajak, ik wens je beterschap!
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
- jumbo
- Expat
-
- Volwaardig lid
Als ik thuiskom, als..., dan gaan we ook aan de vogels, hebben we besloten. In zo'n huis/kooi kun je niet uitglijden....en de katten hebben wat te bekijken. Nu nog de vogels uitzoeken. Ik heb wel een paar ideetjes hoor......
-
- Volwaardig lid
Op dit moment zit jij als een vogeltje in een kooitje op een houtje te bijten.
Als je nog bezigheden zoekt:
http://www.youtube.com/watch?v=yCC3BmOHSRA
Als je nog bezigheden zoekt:
http://www.youtube.com/watch?v=yCC3BmOHSRA
pluk de dag (carpediem)
-
- Volwaardig lid
De yeti is ook al doorgeprikt. Daar gaan de zekerheden uit ons bestaan.
Er blijft straks niks meer over dan een hoge boom zoeken in het Vondelpark. Of vogelkooitjes vouwen......

-
- Volwaardig lid
Ach gut, wat benne we weer zielig, heb wel hele leuke vogelkooitjes gezien in Thailand, ook wel meegenomen voor decoratie, maar durf er geen vogeltje in te doen, dan krijg je weer een hoop commentaar, dieronvriendelijk enzo en ik stop er geen Zwarte Piet in, ech nie
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- RuudThai
- Expat
Een Zwarte Piet....elst99 schreef:Ach gut, wat benne we weer zielig, heb wel hele leuke vogelkooitjes gezien in Thailand, ook wel meegenomen voor decoratie, maar durf er geen vogeltje in te doen, dan krijg je weer een hoop commentaar, dieronvriendelijk enzo en ik stop er geen Zwarte Piet in, ech nie

Staalvink