Hoera, we kopen ons huis !

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Hoera, we kopen ons huis !

#91 Bericht door driver » maandag 25 februari 2013, 14:30

Duncan schreef:
driver schreef: En....ga je de mariage test doen :angel:
Nee, ik geef haar de kans om hard-hollend met alle bewijsstukken etc. de scheiding rond te breien :mrgreen: .
:mrgreen:

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#92 Bericht door prajak » maandag 25 februari 2013, 15:48

Ik praat er later nog wel eens over met haar. Mijn indruk is dat Hannes er van tussen gegaan is en haar heeft laten zitten. We zien wel. Eerst morgen de zaken afwerken.

HIV test ? Da's toch alleen voor jonkies ? Ik ben op een leeftijd dat ik weer zou kunnen gaan roken of asbestopruimer zou kunnen worden zonder ademkapje.... Brommer rijden is veel linker, als ik de forumleden mag geloven......

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#93 Bericht door driver » maandag 25 februari 2013, 16:59

prajak schreef:Ik praat er later nog wel eens over met haar. Mijn indruk is dat Hannes er van tussen gegaan is en haar heeft laten zitten. We zien wel. Eerst morgen de zaken afwerken.

HIV test ? Da's toch alleen voor jonkies ? Ik ben op een leeftijd dat ik weer zou kunnen gaan roken of asbestopruimer zou kunnen worden zonder ademkapje.... Brommer rijden is veel linker, als ik de forumleden mag geloven......
HIV test alleen voor jonkies ?...Je moet ze de kost geven al die oudjes her en der in de wereld van het tijdelijke genot :angel: zonder vaste of met vaste relatie of hun eigen tijdelijke of vaste relatie die dat genot elders misschien ook opzoeken en dus HIV test nooit verkeerd :mrgreen:

En die Hannes...Suk had ook zo,n Hannes die pleitos ging omdat ie geen vader wou worden blijkbaar en Suk in de steek liet maar gelukkig waren ze niet getrouwd .

gr driver

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#94 Bericht door prajak » maandag 25 februari 2013, 17:23

Moet ik bang zijn voor HIV op mijn 66e ? Dat is de vraag.

Asbestziektes zal ik niet krijgen, dat duurt 20+ jaar. HIV duurt door de huidige pillen heel lang voordat het AIDS wordt. Leverkanker en een brommerongeluk heb je sneller hoor.

Je moet toch ergens dood aan gaan ? Trouwens, jong dood gaan is een goede daad voor het land. Ze hoeven jouw AOW niet uit te betalen en je komt niet toe aan de derde kunstheup, de vierde hartklep, het vijfde kunstoog, de zesde gebitsprothese en de zevende kolonne (colon, dikke darm....) Doodgaan is een weldaad ! :clap:

Aanmelden in rijen van drie svp.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#95 Bericht door driver » maandag 25 februari 2013, 17:34

prajak schreef:Moet ik bang zijn voor HIV op mijn 66e ? Dat is de vraag.

Asbestziektes zal ik niet krijgen, dat duurt 20+ jaar. HIV duurt door de huidige pillen heel lang voordat het AIDS wordt. Leverkanker en een brommerongeluk heb je sneller hoor.

Je moet toch ergens dood aan gaan ? Trouwens, jong dood gaan is een goede daad voor het land. Ze hoeven jouw AOW niet uit te betalen en je komt niet toe aan de derde kunstheup, de vierde hartklep, het vijfde kunstoog, de zesde gebitsprothese en de zevende kolonne (colon, dikke darm....) Doodgaan is een weldaad ! :clap:

Als jij Kai trouw bent en zij jouw ook geen HIV dus geen pillen erbij om HIV te ontlopen.
Als ik dood ga hoop ik oud te zijn en dan met de motor dat lijkt me wel een mooie dood.
Ziek worden en bijv. langzaam onderuit gaan zou in mijn optiek ook een reden kunnen zijn nog een laatste rondje op de motor te gaan doen met geen terugkomst. :happyno:

Zo....we kopen toch een huis ? :mrgreen:

Ais
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#96 Bericht door Ais » maandag 25 februari 2013, 19:33

Beste Prajak,

Ik heb van de heer Hannes Heimknodel vernomen dat het hij het in Duitsland momenteel moeilijk heeft in het verzorgingstehuis. Hij wordt 1 keer per dag gewassen, en in het weekend komen zijn kinderen een wandelingentje met hem maken, in het park dat aan het verzorgingstehuis grenst. Ook word de kamer van meneer Hannes schoongemaakt namelijk 1 keer per 3 dagen met een maximum van 2 uur. Drie keer per dag, op vaste tijdstippen, wordt er gegeten in groepsverband, maar dat eten is niet te verteren. Zijn boodschappen, waaronder braadworst, worden gedaan door 2 personeelsleden van het personeel die werkzaam zijn in het verzorgingstehuis. De heer Hannes komt buiten de wandelingen en het 3 keer per dag, op vaste tijdstippen, eten niet meer de deur uit. Aangezien de Heer Hannes veel tijd over heeft, en in zijn jongere jaren Nederlands heeft geleerd, en middels de Cursus werken met de computer, heeft de heer Hannes uw bijdrage gelezen op Thailandforum.nl De heer Hannes is natuurlijk al op leeftijd, 90 jaar, maar zijn gevoel heeft hij nog daarom kan de heer Hannes zich heel goed vinden in uw aangezien uw in een van u bijdrages aangeeft dat;

Ik ben farang en ik wil farang wonen. Dat wil zeggen ruime kamers, meer dan een badkamer, iedereen een eigen kamer, een grote living, Boeddha kamertje, een PC-kamer voor mij enz.

Nu leek het de heer Hannes een goed idée, dat mocht uw in dit huis blijft wonen, uw een kamer laat bijbouwen aangezien uw, in een andere bijdrage, aangeeft dat uw meer dan 10meter rondom u huis ter beschikking hebt moet dat wel lukken, het hoeft namelijk helemaal niet zo’n heel grote kamer te zijn volgens de heer Hannes. Mocht uw beslissen om een nieuw huis gaan kopen dan graag rekening houden met de wensen van mijnheer Hannes.

Ik hoop op een spoedige, zoals u weet is de heer Hannes al 90, en positieve reactie,
In naam van de heer Hannes Heimknodel,

Vriendelijke Groet
- Wie z'n billen brand, mag blij zijn dat hij niet andersom stond -

v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#97 Bericht door v@go » dinsdag 26 februari 2013, 00:05

:cheesy:
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#98 Bericht door nbreeker » dinsdag 26 februari 2013, 00:36

prajak schreef:Moet ik bang zijn voor HIV op mijn 66e ? Dat is de vraag.

Prajak wat is dat toch met jou met dat gezeur over doodgaan,ik lees nu al vele malen dat je het steeds maar over doodgaan heb,van een nieuwe heup ga je niet dood,ook niet van een kunstoog,je komt net kijken en heb sinds kort je Aow,ga daar eerst eens een tijdje van genieten voordat je weer begint over doodgaan.En van een massage krijg je geen HIV.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#99 Bericht door prajak » dinsdag 26 februari 2013, 00:42

Ais, je hebt helemaal gelijk, ik ben een hardvochtig mens. Pfui Teufel ! Scheisse wah !

Maar aanbouwen, nee, het kan nog sneller ! Ik heb in de tuin een schuurtje staan, vertaal het maar voor die ouwe knoeperd, der Scheune heisst das dann, en dan wordt hij een vereerde Scheunemann.

Zoek in het forum maar eens op schuurtjesman en de vele voordelen zullen je echt pijn doen aan de ogen !

Nee, schitterend idee. "We nemen het mee" zeg je tegenwoordig.....

Vandaag de grote dag. jullie horen van me.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#100 Bericht door prajak » dinsdag 26 februari 2013, 00:49

Nick, doe niet zo serieus op de vroege morgen ! Er staat toch een lachebekje bij ? Ik heb eerst die 8 jaar tegoed die jij al gehad hebt en daarna zie ik wel verder hoor.....!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#101 Bericht door ron » dinsdag 26 februari 2013, 01:00

Goedemorgen Erik

Succes vandaag.

Ron. :thumbsup:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#102 Bericht door Gardensafari » dinsdag 26 februari 2013, 01:54

Zijn jullie niet een beetje (erg) aan het mekkeren?
Je weet dat Thai hun papieren verleden vaak niet helemaal op orde hebben.
Ja, wij Nederlanders wel, natuurlijk.
Maar het is toch hun verleden?
Voordat jullie kwamen.
Wat hebben jullie, behalve met juridische zaken, te maken met dat verleden?
Niks!
Zij vraagt toch ook niet aan jullie welke vrouwen jullie allemaal geneukt hebben?
En er is toch geen verschil tussen *** met of zonder boterbriefje.
Of zijn de jaren zestig voor niets geweest?

Tuurlijk, als er nu beslommeringen optreden is dat vervelend.
Maar meer ook niet.
Nederlanders blijven grefo's. Wat er ook gebeurt (is).
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#103 Bericht door nbreeker » dinsdag 26 februari 2013, 04:27

Gardensafari schreef:Zijn jullie niet een beetje (erg) aan het mekkeren?
Je weet dat Thai hun papieren verleden vaak niet helemaal op orde hebben.
Ja, wij Nederlanders wel, natuurlijk.
Maar het is toch hun verleden?
Voordat jullie kwamen.
Wat hebben jullie, behalve met juridische zaken, te maken met dat verleden?
Niks!
Zij vraagt toch ook niet aan jullie welke vrouwen jullie allemaal geneukt hebben?
En er is toch geen verschil tussen *** met of zonder boterbriefje.
Of zijn de jaren zestig voor niets geweest?

Tuurlijk, als er nu beslommeringen optreden is dat vervelend.
Maar meer ook niet.
Nederlanders blijven grefo's. Wat er ook gebeurt (is).
Nu Nederlanders de uitzonderingen daar gelaten hebben hun papieren ook niet op orde,ieder keer blijkt maar weer dat als ze het heden met het hiernamaals verwisselen er geen zak geregeld is,dat zelfs de code van het internetbankieren nergens is opgeschreven in het geval dat,en dat de achterblijvende met de handen in het haar zit en niet weten wat ze moeten doen,a.s.Juni ben ik al twee jaar bezig om het bank tegoed van Nederland naar Thailand te krijgen voor een Thaise mevrouw,maar ik hoor regelmatig van dezelfde problemen om me heen,ik heb toen gezegd ik help je niet wetende waar ik aan begon dus nu maak ik het af maar ik weet niet of ik het ooit weer zou doen.

Ik weet niet of ze je boodscap laten staan maar het sprak mij wel aan zo van recht voor z'n raap,iedereen weet nu precies wat je bedoelt en daar gaat het om.

Ik snap ook al die poespas niet,toen wij ons huis kochten heb ik het cash betaald en we zijn toen naar het landoffice gegaan en hebben het huis overgeschreven op mijn vrouw d'r naam zonder 5 cent onder de tafel.Ik heb er niks van op het forum geschreven toendertijd.
Maar dit wordt al ver van te voren aangekondigd als je van de friendschapbrug af wil springen kan ik me voorstellen dat je dat aankondig als je denkt een heldendaad te doen maar zo iets simpels als een huis kopen.

Maar ja iedereen is niet hetzelfde.
Maar in Nong kai gaat het schijnbaar anders lijkt een beetje op Paul Vlaanderen van vroeger iedere dag een episode.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Ben
Expat
Expat

#104 Bericht door Ben » dinsdag 26 februari 2013, 04:41

nbreeker schreef:
Ik snap ook al die poespas niet,toen wij ons huis kochten heb ik het cash betaald en we zijn toen naar het landoffice gegaan en hebben het huis overgeschreven op mijn vrouw d'r naam zonder 5 cent onder de tafel.Ik heb er niks van op het forum geschreven toendertijd.
Maar dit wordt al ver van te voren aangekondigd als je van de friendschapbrug af wil springen kan ik me voorstellen dat je dat aankondig als je denkt een heldendaad te doen maar zo iets simpels als een huis kopen.

Maar ja iedereen is niet hetzelfde.
Maar in Nong kai gaat het schijnbaar anders lijkt een beetje op Paul Vlaanderen van vroeger iedere dag een episode.
Op naam van je vrouw is een aangelegenheid tussen 2 Thai dat gaat vrij simpel .
Jij mag alleen afstand tekenen van landbezit.
Verder heb je ook niets te zeggen als je alleen dat hebt gedaan.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#105 Bericht door ron » dinsdag 26 februari 2013, 04:46

Goedemorgen Nick.

Tegenwoordig "leeft" Paul Vlaanderen ook nog.........

http://www.paulvlaanderen.nl/

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”