Levensbewijs SVB
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Levensbewijs SVB
Ho, dat is wel erg gemakkelijk en kort door de bocht van die klub. Na jouw overlijden zou jouw vrouw dat dus kunnen voortdoen ? Nou, jouw vrouw doet dat niet maar anderen.....
Toch heeft wel men mechanismen in NL. Men speurt het internet af en krijgt van de ambassades zaken door. Verder denk ik dat dit niet voor een reeks van jaren geldt. Reken maar dat je volgend jaar weer een ouderwets ding krijgt. Maar het is nu wel gemakkelijk.
Toch heeft wel men mechanismen in NL. Men speurt het internet af en krijgt van de ambassades zaken door. Verder denk ik dat dit niet voor een reeks van jaren geldt. Reken maar dat je volgend jaar weer een ouderwets ding krijgt. Maar het is nu wel gemakkelijk.
-
- Expat
Dat zou dus betekenen dat die SSO (?) al weer buiten spel staat!
Nou ja.....dat zou me niets verbazen omdat er totaal geen toegevoegde waarde viel te ontdekken en........noem eens 1 organisatie in Thailand die niet corrupt is,dus dat beloofde wat voor de toekomst.
Keek een paar dagen geleden naar de website van de Ned. Vereniging in Pattaya en wel de rubriek nieuwsbrieven.Ook daar was het negatieve commentaar over de kwaliteit van de SSO en hun medewerkers niet van de lucht.
Waarom laten ze mij nou niet zoiets opzetten (uiteraard met een Ned,ziektekostenverzekering,want ik ben in dienst
)

Nou ja.....dat zou me niets verbazen omdat er totaal geen toegevoegde waarde viel te ontdekken en........noem eens 1 organisatie in Thailand die niet corrupt is,dus dat beloofde wat voor de toekomst.
Keek een paar dagen geleden naar de website van de Ned. Vereniging in Pattaya en wel de rubriek nieuwsbrieven.Ook daar was het negatieve commentaar over de kwaliteit van de SSO en hun medewerkers niet van de lucht.
Waarom laten ze mij nou niet zoiets opzetten (uiteraard met een Ned,ziektekostenverzekering,want ik ben in dienst

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Expat
- Contacteer:
Ik solliciteer dan voor een baantje als directie-chauffeur OK?dutch schreef:Dat zou dus betekenen dat die SSO (?) al weer buiten spel staat!
Waarom laten ze mij nou niet zoiets opzetten (uiteraard met een Ned,ziektekostenverzekering,want ik ben in dienst![]()
)
Heb ik ook een NL ziektenkostenverzekering

Heb wel een hekel aan het dragen van een uniform

-
- Expat
- Contacteer:
Re: Levensbewijs UWV
Wat voor de UWV geldt houdt nog niet in dat de SVB dezelfde methode gaat volgen...RuudThai schreef:Krijg net van het UWV de brief binnen met het jaarlijkse verzoek om een Verklaring van in leven zijn.
Er is wat veranderd.
Je hoeft het formulier voortaan niet meer te laten invullen en ondertekenen door de autoriteiten in je woonplaats.
Je mag de verklaring voortaan zelf invullen en ondertekenen.....![]()
![]()
![]()
Wel verzenden samen met kopie geldig paspoort.
Makkelijker kunnen ze het niet maken!
Bewijs van leven ophoesten via die SSO is mij zeer goed bevallen, hoop dat daar weer geen verandering in komt.
Het bespaart je een gang naar het postkantoor en ze weten van de hoed en de rand de volgende keren..
-
- Expat
Als we ons nu kunnen enigen op een ROOD uniformgreenthaiway schreef:Ik solliciteer dan voor een baantje als directie-chauffeur OK?dutch schreef:Dat zou dus betekenen dat die SSO (?) al weer buiten spel staat!
Waarom laten ze mij nou niet zoiets opzetten (uiteraard met een Ned,ziektekostenverzekering,want ik ben in dienst![]()
)
Heb ik ook een NL ziektenkostenverzekering![]()
Heb wel een hekel aan het dragen van een uniformdus geen pet

(en een vakbonds petje)
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Expat
- Contacteer:
Hahahaha, OK, dat heb ik wel over voor de goede zaakdutch schreef:Als we ons nu kunnen enigen op een ROOD uniformgreenthaiway schreef:Ik solliciteer dan voor een baantje als directie-chauffeur OK?dutch schreef:Dat zou dus betekenen dat die SSO (?) al weer buiten spel staat!
)
Heb ik ook een NL ziektenkostenverzekering![]()
Heb wel een hekel aan het dragen van een uniformdus geen pet
![]()
![]()
(en een vakbonds petje)

-
- Expat
Nou ook weer niet meteen TE ver gaan.
Ik heb nooit gezegd dat het een goede zaak is.

Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Expat
- Contacteer:
Nee, het moge duidelijk zijn dat dit idee van "een goede zaak" uit mijn gedachten spruit, een suggestie als door jou aangehaald zou misplaatst en onrealistisch zijn gezien jouw politieke voorkeur.dutch schreef:Nou ook weer niet meteen TE ver gaan.
Ik denk dat "we" wel een scheidingswand van dubbeldik glas in de directie auto moeten aanbrengen...
De tegengestelde politieke meningen kunnen beter niet geuit worden tijdens het rijden, het is zaak dat er stipt op tijd wordt aangekomen op de aangegeven bezoekadressen.
Stilte over en weer lijkt een goed idee, een aan te brengen scheidingswand creëert rust

Over het salaris hebben we het nog wel

Wat uniform betreft heb ik nog wel een aanvullend verzoek, helemaal in het rood vind ik te veel van het goede.
Waarom roomser dan de paus gekleed gaan?
Nee, ik zie meer in een donkerblauw driedelig costuum met een onopzichtelijke rode bies op de revers en een rode sleutelhanger voor de autosleutels. In vrije tijd krijg ik de auto wellicht mee naar huis, een vaandel met de SP vlag kan dan wapperen gedurende de vrije kilometers, tijdens dienstreizen kan het vaandel opgerold blijven in rode hoes.
-
- Erelid
Om alle 65+ ers snel te bereiken lijkt mij de aanschaf van een heli een beter voorstel.
Rene aan de stuurknuppel, en ik plak de postzegels.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Volwaardig lid
Heb van een heli nog nooit de stuurknuppel gehanteerd das dat komt niet goed. Maar een langzame ultra light is goed mogelijk. Kan op iedere weg take off en landen.Mart schreef:Om alle 65+ ers snel te bereiken lijkt mij de aanschaf van een heli een beter voorstel.
Maar waarom postzegels plakken Mart? Het is toch een directe koerier?!

Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.
- RuudThai
- Expat
Nee, MIJN vrouw zou zoiets nooit doen..... Alleen, toen ik het haar vertelde vroeg ze daarna m'n paspoort en pakte een blanco stuk papier en een pen.....prajak schreef:Ho, dat is wel erg gemakkelijk en kort door de bocht van die klub. Na jouw overlijden zou jouw vrouw dat dus kunnen voortdoen ? Nou, jouw vrouw doet dat niet maar anderen.....

-
- Volwaardig lid
De salariswensen van Greenthaiway en de wens de auto ook prive te mogen gebruiken is een bevestiging van de stelling van good old Wim Kan.
"Als rood met geld omgaat dat laat het los."
-
- Expat
- Contacteer:
Ja laat los van degenen die het niet los kunnen laten om het eerlijker te verdelen...prajak schreef:De salariswensen van Greenthaiway en de wens de auto ook prive te mogen gebruiken is een bevestiging van de stelling van good old Wim Kan.

-
- Expat
Je bent absoluut nog niet aangenomen !!greenthaiway schreef:Ja laat los van degenen die het niet los kunnen laten om het eerlijker te verdelen...prajak schreef:De salariswensen van Greenthaiway en de wens de auto ook prive te mogen gebruiken is een bevestiging van de stelling van good old Wim Kan.
Ik heb zo m'n twijfels over de productiviteit

Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Expat
- Contacteer:
Hahahahadutch schreef:Je bent absoluut nog niet aangenomen !!greenthaiway schreef:Ja laat los van degenen die het niet los kunnen laten om het eerlijker te verdelen...prajak schreef:De salariswensen van Greenthaiway en de wens de auto ook prive te mogen gebruiken is een bevestiging van de stelling van good old Wim Kan.
Ik heb zo m'n twijfels over de productiviteit

Laat ik mij ook maar houden bij mijn stiel, het printen van 100 euro biljetten.
Nu snel weer naar de kelder, LOL