Je kunt het een vrouw met ballen noemen of een beetje dom om zich hiervoor te laten gebruiken een man is gevlucht en zij is opgepakt,de man was niet man genoeg om ervoor te zorgen dat zij ook het land uit kon,maar ja vrouw tellen nu eenmaal niet mee in die landen.Duncan schreef:http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... ilmpj.html
1 jaar dwangarbeid voor een lullig liedje met wat wiebelborsten. Blijft de vraag of dat vonnis Islamgerelateerd is, of cultureel. Is wel interessant voor de vraag of de politieke elite binnen dat land een bekrompen moraal heeft of de religieuze.
Overigens neem ik mevrouw "sieb iedie" graag als politiek vluchtelinge op, want het is er een met ballen, om in zo'n land zo'n clipje op te nemen, met je gezicht vol op beeld.
Aanslag in Frankrijk
- nbreeker
- Standaard Lid
Re: Aanslag in Frankrijk
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Standaard Lid
De cameraman is ook opgepakt Nick. Misschien dachten ze met een boete weg te kunnen komen of zo.
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet
.
Groet
-
- Volwaardig lid
Misschien was het een statement Nbreeker, net zoals een Pussy Riot of die meiden van Femen dat plegen te maken.
Mij een beetje te kort door de bocht om dat als "een beetje dom" te bestempelen.
Heb zo'n vermoeden dat deze mevrouw niet de volle 12 maanden moet lopen schoffelen...
Mij een beetje te kort door de bocht om dat als "een beetje dom" te bestempelen.
Heb zo'n vermoeden dat deze mevrouw niet de volle 12 maanden moet lopen schoffelen...
- nbreeker
- Standaard Lid
Ik ben bang ze wel de volle 12 maanden aan de bak moet,en iets zwaarder dan schoffelen en ja Pussy Riot wat hebben ze nu bereikt in Rusland.Nogal een lekker land Egypte waar vrouwen in het openbaar aangerand worden zoals op dat plein notabene in Cairo.en er dan verteld word ja die vrouwen willen dat zelf daarom komen ze naar het plein van de vrede.Als ze er nu nog wat mee bereikt hadden ok ja dat ze een jaar dwangarbeid moet doen,en verkracht wordt door de bewakers.Vrouwen tellen in die landen totaal niet mee.Duncan schreef:Misschien was het een statement Nbreeker, net zoals een Pussy Riot of die meiden van Femen dat plegen te maken.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- brake034
- Expat
"Berichten zijn van harte welkom, Thailand gerelateerd en zonder daarbij iemand persoonlijk aan te vallen.
Off topic is niet bedoeld om je persoonlijk (politieke) frustratie te delen."
Ook dit draadje voldoet m.i. niet aan de recent gestelde forum regels?!
Het heeft niets met Thailand van doen en er worden heel wat persoonlijke stokpaardjes gedeeld!
Het heeft niets met Thailand van doen en er worden heel wat persoonlijke stokpaardjes gedeeld!
Marcel
-
- Volwaardig lid
Ben ik mee eens.brake034 schreef:"Berichten zijn van harte welkom, Thailand gerelateerd en zonder daarbij iemand persoonlijk aan te vallen.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
- Expat
vv
Dat lijkt mij van interesse getuigen.
Desalnietemin,het moge duidelijk zijn dat ik dit topic als wereld probleem in wording,wel belangrijk vind.
Ook hier is in het zuiden een en ander aan de hand,niet??
Als je het er mee eens bent ,hetgeen natuurlijk geen probleem is,waarom dan bij het originele post ( betreffende Frankrijk) ,alsnog zelf het element aanslag in Arabie toevoegen?Henk Korat schreef:Ben ik mee eens.brake034 schreef:"Berichten zijn van harte welkom, Thailand gerelateerd en zonder daarbij iemand persoonlijk aan te vallen.
Desalnietemin,het moge duidelijk zijn dat ik dit topic als wereld probleem in wording,wel belangrijk vind.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Klopt Dutch, maar dat was voor de boodschap van Chang. Ik ben zeker geïnteresseerd in dit onderwerp maar Chang wil een andere forum inhoud.dutch schreef:vvAls je het er mee eens bent ,hetgeen natuurlijk geen probleem is,waarom dan bij het originele post ( betreffende Frankrijk) ,alsnog zelf het element aanslag in Arabie toevoegen?Henk Korat schreef:Ben ik mee eens.brake034 schreef:"Berichten zijn van harte welkom, Thailand gerelateerd en zonder daarbij iemand persoonlijk aan te vallen.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
- Expat
Heb ik dan iets gemist de laatste dagen??
Het topic is van 26 JUNI en het is nu 29

Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Je hebt niets gemist Dutch. Ik was gewoon fout. Het bericht van Chang is van 1 juni.dutch schreef:Heb ik dan iets gemist de laatste dagen??
-
- Expat
allright,snap het.Henk Korat schreef:Je hebt niets gemist Dutch. Ik was gewoon fout. Het bericht van Chang is van 1 juni.dutch schreef:Heb ik dan iets gemist de laatste dagen??
Heb natuurlijk ook dat betreffende bericht van Chang ook gelezen,maar heb daar niet uit kunnen opmaken dat "off topic" uit den boze zou zijn.
Als de halve wereld op z'n kop staat vanwege 3 terroristen aanvallen op een dag ,waar bij ook nog een toeristenoord gemoeid is en puur en alleen omdat het westerse toeristen zijn ,dan lijkt mij dat Thailand met zijn o.a. westerse toeristen en een muslim rebellie in het zuiden,niet helemaal neutraal in dit verhaal staat.
Ronald Reagan
Ronald Reagan
- Rens
- Volwaardig lid
Het off topic gebeuren is in Chang zijn "Forum cultuur" posting iets verder lezend op pagina 1 aangevuld met het volgende:
De primaire doelstelling van het Thailand forum is Thailand gerelateerde informatie delen. 'Off topic' is daarin een vreemde eend. Omdat er een duidelijk behoefte is aan een 'off topic' zal deze blijven bestaan. De eerder genoemde fatsoensnormen gelden daar natuurlijk ook, dat is de kern van mijn vorige bericht.
Chang
viewtopic.php?f=16&t=824172
Lijkt mij dus dat er "legaal" ruimte wordt geboden aan onderwerpen niet Thailand gerelateerd, en is naar mijn bescheiden mening ook zo goed als onvermijdelijk, het is niet alleen Thailand wat de wereld doet draaien, want dan zijn we er snel doorheen, of we draaien langzamer....
De primaire doelstelling van het Thailand forum is Thailand gerelateerde informatie delen. 'Off topic' is daarin een vreemde eend. Omdat er een duidelijk behoefte is aan een 'off topic' zal deze blijven bestaan. De eerder genoemde fatsoensnormen gelden daar natuurlijk ook, dat is de kern van mijn vorige bericht.
Chang
viewtopic.php?f=16&t=824172
Lijkt mij dus dat er "legaal" ruimte wordt geboden aan onderwerpen niet Thailand gerelateerd, en is naar mijn bescheiden mening ook zo goed als onvermijdelijk, het is niet alleen Thailand wat de wereld doet draaien, want dan zijn we er snel doorheen, of we draaien langzamer....
-
- Standaard Lid
Het lijkt mij een normaal onderwerp, plus in off topic dus niks mis mee.
Weet niet waarom brake nu bij praktisch elk onderwerp problemen heeft met de inhoud, vermoed dat het met het verleden te maken heeft toen er door dit soort topics ruzies zijn ontstaan. Maar degenen die hier altijd direct met het moralistische vingertje zwaaiden als er een afwijkende mening werd neergepend zijn als het goed is nu voor het merendeel weg, zitten nu op hun eigen forum. En mijns inziens kun je best afwijkende meningen over dit soort onderwerpen hebben mits je ook respect hebt voor de mening van de ander.
Als de heren waar ik het over heb op hun eigen forum blijven dan voorspel ik dat er hier over elk onderwerp en zonder ruzie gesproken kan worden.
Weet niet waarom brake nu bij praktisch elk onderwerp problemen heeft met de inhoud, vermoed dat het met het verleden te maken heeft toen er door dit soort topics ruzies zijn ontstaan. Maar degenen die hier altijd direct met het moralistische vingertje zwaaiden als er een afwijkende mening werd neergepend zijn als het goed is nu voor het merendeel weg, zitten nu op hun eigen forum. En mijns inziens kun je best afwijkende meningen over dit soort onderwerpen hebben mits je ook respect hebt voor de mening van de ander.
Als de heren waar ik het over heb op hun eigen forum blijven dan voorspel ik dat er hier over elk onderwerp en zonder ruzie gesproken kan worden.
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet
.
Groet
- serpay
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
brake034 schreef:"Berichten zijn van harte welkom, Thailand gerelateerd en zonder daarbij iemand persoonlijk aan te vallen.

Genesis