mooi maar dan ook geen cent staatssteun.Lammert de Haan schreef:En mocht het dan toch Geert Wilders worden, dan weet ik wat me te doen staat!![]()
en frexit no way back .....
Moderator: Loempia
mooi maar dan ook geen cent staatssteun.Lammert de Haan schreef:En mocht het dan toch Geert Wilders worden, dan weet ik wat me te doen staat!![]()
Even een tweetal wel gemeende adviezen, Arietwee:Arietwee schreef:Als je minder wilt heb je een probleem. De rest wil allemaal meer. Dramatisch maar ik denk dat het toch maar het beste is voor een verloren stem kan gaan.
Het vrije westen. Maar mond houden he. Of je draait de bak in.
Oké, Wanadee. We beginnen met de uitvoering van zijn plan "Nummer 1" : alle economische vluchtelingen (gelukszoekers) het land uit. Ben ik voor. Daarvoor stellen we een lijst op van al die mensen die daarvoor in aanmerking komen. Als nr. 2 komt op die lijst te staan zijn eigen economische vluchtelinge. Als het dan aan Wilders ligt, hoeveel uitzettingen zouden er dan plaatsvinden denk jewanadee schreef:Dat de aanhang van Wilders niet alleen maar bestaat uit tokkies is al lang bekend, daar zijn al eerder onderzoeken naar geweest.
Verder vind ik een stem op Wilders geen verloren stem, dankzij zijn aanhang en de angst voor zetelverlies, schuiven de rest van de partijen ook op naar een wat realistischer instelling.
Wat mij betreft is hij absoluut niet geschikt als premier maar als luis in de pels doet hij prima werk.
Ook al een PVV-aanhanger, Torkom? Als een deel van je naaste familie in '40-'45 is uitgemoord, dan ben je op dit soort zaken uiteraard alerter, zonder overigens te kunnen spreken van blijvend letsel. Overigens wil ik jouw je illusie niet ontnemen hoor: rustig doorgaan met het lezen.torkom schreef:Lammert heeft helaas teveel z'n eigen berichten doorgelezen...dat moet haast wel als je de huidige situatie maar blijft vergelijken met de situatie in Duitsland in de jaren 30-40.
Ik heb de moed opgegeven.
Ik ben het roerend met je eens, Pieter. Ik ben dan waarschijnlijk ook zo'n Malle Pietje: ik weet in de verste verte ook nog niet waarop ik ga stemmen, met een grote kans dat ik er voor de verkiezingen nog steeds niet uit ben. En dan? Ook dat weet ik nog niet!Pieter schreef:helaas laat ik even meeblaten,
ik kan zo nog wel even doorgaan
maw
Malle Pietje weet het nog niet
Veel van zijn beloftes zijn gebakken lucht, vergelijkbaar met de beloftes van onze huidige premier. Ik vind het jammer dat hij niet wat diplomatieker is en dat hij vaak ongenuanceerde beledigende uitspraken doet want dan had hij zeker een kans gemaakt op mijn stem. Maar bv europa uit in ons uppie is onrealistisch.Lammert de Haan schreef:Oké, Wanadee. We beginnen met de uitvoering van zijn plan "Nummer 1" : alle economische vluchtelingen (gelukszoekers) het land uit. Ben ik voor. Daarvoor stellen we een lijst op van al die mensen die daarvoor in aanmerking komen. Als nr. 2 komt op die lijst te staan zijn eigen economische vluchtelinge. Als het dan aan Wilders ligt, hoeveel uitzettingen zouden er dan plaatsvinden denk jewanadee schreef:Dat de aanhang van Wilders niet alleen maar bestaat uit tokkies is al lang bekend, daar zijn al eerder onderzoeken naar geweest.
Verder vind ik een stem op Wilders geen verloren stem, dankzij zijn aanhang en de angst voor zetelverlies, schuiven de rest van de partijen ook op naar een wat realistischer instelling.
Wat mij betreft is hij absoluut niet geschikt als premier maar als luis in de pels doet hij prima werk.![]()
En nog ben ik steeds voor.
In de peilingen brokkelt zijn partij (met overigens maar 1 lid) snel af. Lag hij eerst een straatlengte voor op de VVD, deze voorsprong heeft hij knap verspeeld. En als een keer het balletje aan het rollen gaat, dan weet je het doorgaans wel: de PVV wordt geminimaliseerd!
Nederland ontwaakt en ziet het gevaar: er zijn (nog) teveel Nederlanders, die tijdens de geschiedenisles goed hebben opgelet en weten wat er in de dertiger jaren van de vorige eeuw, te beginnen in Duitsland, in een deel van Europa is gebeurd! Wilders is trouwens nooit huisschilder geweest: hij beperkt het tot z'n haar. Dat hij dat doet begrijp ik overigens ook wel: dat is nog een uitvloeisel uit z'n Indische roots.
Dat verwacht ik niet, Pieter. Er is een tijdje geleden een proef gedaan met anoniem solliciteren, maar dat bleek al snel op een totale mislukking uit te draaien. En als je dan solliciteert met een 'verkeerde' voor- én achternaam, dan hoef je niet te rekenen op een baan. Dat is immers het grote probleem waar Turkse en Marokkaanse jongeren veelal tegenop lopen. Zelfs al hebben ze een voorsprong qua opleidingsniveau: het zal ze niet helpen!Pieter schreef:economische vluchtelingen zijn beter voor ons dan politieke vluchtelingen
als je komt voor je eten te verdienen profiteert een ieder daarvan met nog veel meer ouderen binnen 20 jaar
moeten we gewoon meer mensen hebben (om onze luiers te verschonen enzo)
politieke vluchtelingen heb je minder wat aan. Mensen die in hun eigen land moeilijk doen doen dat
misschien ook wel hier
Pieter