Zo, draadje weer terug gevonden en John is wel gebeld maar hij had geen tijd of zin om naar Raymond te komen dus ik heb hem dan ook niet gezien verder.greenthaiway schreef:Bedankt Motorbike Arie, leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet.raymey46 schreef:He,he....Driver zit nu in het huis van Raymond en is in de regio en door Thoeng doorgereden naar CRai,
Omdat Simon een paar dagen eerder bij Pitsanoluk ergens is teruggegaan naar Bandung en ik omhoog ben gegaan alleen kwam ik eergisteren in de buurt van Thoeng terecht en ben daar na contact gehad te hebben met Marcel nog een bergweggetje gaan rijden en daar ook overnacht.
Gisterenochtend 8.00 reedt ik daar weg en de mooie stuur weg stopte na 30 min, en toen ben ik boven Thoeng wat gaan rijden wat ik niet veel aan vondt ,veel wegwerkzaamheden vrij vlak en terug de bergjes in had ik ook geen zin meer in en ik zou dan rond 16.00 uur naar Marcel gaan maar rond 14.15 had ik het zo warm en begon mijn kond zeer te doen dat ik dacht....nog 60 km oid ri CRai en ik lever de motor in en ik heb het gehad en ik was ook moe en dan een combinatie van alles samen dus Marcel gebeld dat ik toch doorging naar CR.
bij de mekong rijden was overigens wel aardig .
Achteraf toch wat l.llig misschien maar ik was gisteren ook wat met mezelf bezig onderweg wat betrof doorgaan met huren, Naar BKK, Suk hierheen ? maar die is al ruim 1 week wat ziek dus wat is dan wijsheid of ..of......en nu zit ik even bij Raymond thuis omdat ik om 13.00 uur met Nokkie Air weer naar BKK vlieg.Daarna bus ri Swampie waar Suk ook heen gaat en dan saampies naar Chon Bury..Henk177 ..ik bel je nog.
Jullie huis staan tenslotte kort bij de huizen waar wij gaan vertoeven voordat we weer ri Pretchabury en Rayon gaan.
Gisteravond even met Raymond wat wezen drinken en niet al te laat mijn resortje opgezocht .
Net met Raymon bij vliegveld CR geweest en ter plekke ticket gekocht wat m.i toch wat duurder is dan zoeken via internet.
Internet....zit ik nu voor het eerst na 2 weken weer op omdat ik onderweg geen zin had daarin, Motorvakantie is voor mij alleen motor en geen dingen eromheen indien haalbaar uiteraard.
k,heb een thai telefoon met wat nummers erin die ik kan bellen dus communicatie via de phone tot aan vandaag.
Gelukkig hadden we Marcel als internet vertolker en zodra Suk en ik weer in Nederland zijn zal ik hier wat gaan neerzetten incl pics.
Bij deze wil ik wel Marcel en Raymond bedanken voor de hulp en opvang de afgelopen 2 weken en Marcel, nogmaals sorry dat ik niet bij jullie ben geweest maar soms het ik van ie momenten....![]()
Krijg net een bak koffie en broodje hamburger geserveerd dus ..ginen ik kap ermee .
tot laterszzz ..gr Arie/driver
GREENTHAIWAY : de groeten van Raymond want die ken ik nu ook
Vanuit hier groeten terug aan jou en Nong![]()
![]()
Trompetter had het zeker te druk met wat anders, LOL
Omdat Marcel al e.e.a heeft geschreven over ons ritje ga ik vanaf u bij wat interesse wat fotoos en tekst plaatsen .
gr driver