Registration tool ?

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Registration tool ?

#61 Bericht door dutch » maandag 03 januari 2011, 10:04

Kom op....niet overdrijven. ;)
De reden waarom e.e.a. op dit moment gebeurt,weten we ook niet.
Ik vind overigens dat er niets op tegen is om bij de ambassade geregistreerd te staan.
(het is, na vanaf sedert 1998 bij ambassades geregistreerd te staan,de eerste keer dat mij zoiets overkomt).
Ik vind overigens de suggestie, ergens eerder in dit topic gedaan ,om het via een htpps -link te laten lopen,nog zo gek niet.
Ik ben wel teleurgesteld in de manier waarop er door de betreffende ambassade afdeling mee wordt omgegaan. :twisted
Laatst gewijzigd door dutch op maandag 03 januari 2011, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: Registration tool ?

#62 Bericht door stevenl » maandag 03 januari 2011, 11:35

Al een paar uur niets meer binnengekregen, het lijkt tot stilstand te zijn gekomen.

Nu nog even wachten op verontschuldigingen en uitleg van de ambassade.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Registration tool ?

#63 Bericht door joepattaya » maandag 03 januari 2011, 12:01

Nou zeg, is er een onvolkomenheid in de mailserver van de Ambassade en worden er honderden mails verzonden zonder inhoud. Veel mensen klagen weer eens.
Als er stront aan de knikker is en er wordt geen mail verstuurd, dan wordt er ook weer geklaagd.

Soms lijkt het wel of een aantal mensen niets anders te doen hebben dan te wachten op dit soort "evenmenten"........en terwijl ik dit schrijf gaat hier in Eindhoven het luchtalarm af.........de maandelijkse test op de eerste maandag om 12 uur 's middags. Wat een ouwerweste bende zeg......in Thailand maken ze tenminste gebruik van de moderne media :mrgreen:
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Registration tool ?

#64 Bericht door Mart » maandag 03 januari 2011, 13:52

Ik ben benieuwd of ik nu de hoofdprijs heb gewonnen.
Na 2 dagen afwezigheid ( ik heb TF wel gemist :oops: ) opende ik zojuist mijn email box, de stand bij mij is op dit moment 318.

Wat me opviel is dat er na elke 61 ste zending weer een nieuwe zending is gestart.

Ik heb medelijden met het persoon die nu verantwoordelijk wordt gesteld voor deze ramp.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

Re: Registration tool ?

#65 Bericht door Mart » maandag 03 januari 2011, 14:06

prajak schreef: Ik laat vannacht een dvd meelopen met het concert van Rieu op het Vrijthof. Als dat lukt en iemand belangstelling heeft dan hoor ik dat wel. Ook daar, ook gij Brutus !
Mijn naam is Mart, ik was 2 dagen op bezoek bij een landgenoot, zijn naam is ook niet Brutus, maar wel afgezant van sinterklaas, die zonodig nog een gevulde HD kado wilde doen, waardoor ik niet in de gelegenheid was om Rieu te bewonderen, zodoende heb ik uiteraard belangstelling voor een copie.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Registration tool ?

#66 Bericht door prajak » maandag 03 januari 2011, 15:36

Het is gestopt ! Of het lijkt gestopt. Ik heb om 17 uur rommel verwijderd en nu 21.30 uur zit er niks meer in de junkmail. Ogenschijnlijk heeft men, waar dan ook, het licht gezien, is er een lampje aangegaan en heeft men de server uitgezet. Driewerf hoera voor de sukkel die dit op zijn/haar geweten heeft. Of hij nu Boris heet of Malie, het is en blijft een sukkelaar.

Mart, exercitie gelukt. Bijna 2 uur Rieu in Maastricht-4 op schijf en van goede kwaliteit dankzij mijn nieuwe schotel. Het is Mestreechs gesproken met NL subtitles.... Maandag op de post. Eerst kopietjes maken voor dame en vrienden alhier en dan voor jou. Ik zend sowieso alleen op maandag weg. Want als post een weekend blijft overnachten in een slecht verlicht postkantoor dan komen daar nieuwsgierige Aagjes kijken..... En onze eigen Stehgeiger is overal gewild. Komt dus in de bus !

Sert
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 749
Lid geworden op: woensdag 27 mei 2009, 21:06

Re: Registration tool ?

#67 Bericht door Sert » dinsdag 04 januari 2011, 00:02

Consequent zijn ze daar in elk geval niet.

Ik had me geregistreerd met m'n telefoonnummer. Ze hadden me op z'n minst 318 keer kunnen bellen.....

Gebruikersavatar
marinusmali
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 554
Lid geworden op: vrijdag 06 februari 2009, 06:09

Re: Registration tool ?

#68 Bericht door marinusmali » dinsdag 04 januari 2011, 03:19

Of hij nu Boris heet of Malie, !!!!!

Ben ik blij dat ik dat niet ben...... want mijn naam schrijf je anders........ :lol: :lol: :lol:

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Registration tool ?

#69 Bericht door printen44 » dinsdag 04 januari 2011, 16:26

Buiten het excuusmailtje van afgelopen zaterdag, heeft de Ambassade nog niets van zich laten horen. Dat begrijp ik wel, want sturen ze een mailtje met uitleg, dan kreeg ik 371 van die mailtjes weer. [8)

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”