Ach, Elst99, het gaat mij niet om wat men neerschrijft, ik bedoelde alleen dat het leuk is om te lezen hoe wij hier denken over de Thaise politiek. Het zal mij een worst wezen uit welke hoek die opvatting komt. Rood, Geel, Pimpelpaars, het zal mij een zorg zijn. RuudThai mag best zijn mening geven en van mij part wat belerend schrijven. En wat Elst99 schrijft, dat is haar mening over wat RuudThai schrijft. "So what?" Wat mijzelf betreft heb ik zeker een menig over Thaise politiek, maar dat schrijf ik niet, want het heeft weinig zin. Ik kan alleen maar langs de zijlijn toekijken en kan er niets aan veranderen. Doordat ik vanuit Thailand kan stemmen over de Nederlandse politiek, wat de Tweede Kamerverkiezingen betreft, ja, dan mag ik meespelen in dat circus, want ik ben een van de belanghebbende die een stem het. Hier in Thailand heb ik geen stem. Wel een keyboard.elst99 schreef:Dan singleparent heb je het niet goed gelezen of begrepen! Dutch en ik hebben ons nooit uitgelaten over geel, groen, blauw of rood, het is aan de Thaien om hun keuze te maken.
En of je de personen nu bij de naam noemt of met een nickname, waar ik persoonlijk een hekel aan heb, zal me worst wezen.
Het gaat ons niet aan, we zijn en blijven gast, bevalt het je niet, ga terug naar waar je vandaan komt en maak je daar nuttig (indien mogelijk).
Ga niet je echtgenote inzetten in een politiek die je niet beheerst en nooooit zult kunnen beïnvloeden, dat is machtsmisbruik.
Dat we met z'n allen er anders tegenaan kijken en onze meningen hebben vind ik ok! Maar leg het een ander niet op!

Sorry Dutch, ik verwarde je opmerking t.a.v. Ruudthai als over Thaise politiek schrijven. Een vergissing van mij en daar kom ik dan ook voor uit.